Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

infraAdi_ro

Quote from: alecu26 on September 17, 2014, 08:58:14 AM
nu stiu de ce...dar simt ca UMB e cam favorit sa preia din lucrarile SCT atat pe Deva-Oradea cat si pe centura Sucevei.

"alecu26"  simti sau ai ceva informatii?ar fi o minune sa preia UMB Oradea-Beius....intr-un an ar fi gata....
"marcelbanu" multumim de filmare,se pare ca au progresat ceva Selina pe Brad-Soimus.....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

alecu26

doar simt.

La Deva-Oradea cum s-a spus se doreste cumva ca sa nu se rezilieaza contractul cu SCT ca asta inseamna ani pierduti si bani pierduti in care totul se degradeaza si mai rau...ani de zile sa stam la semagoare. Si se incearca sa se rezolve cumva prin mutare/novarea/preluare contractului de catre alte firme.

Ma gândesc ca, chiar daca la Suceava situatia e alta...acolo UMB e acasa la ea..si poate se gaseste vreo solutie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adigsm

DN 1F
Si ieri am observat pe marginea drumului, la iesirea din Baciu un panou foarte rosu, unde guvernul actual se lauda ca a facut lucrari de intretinere pe tronsonul Baciu- Topa Mica (reprezentand teritoriul judetului Cluj). Am ajuns sa ne laudam ca facem un lucru care este perfect normal - sa intretin ceea ce am in proprietate si in obligatii. Ar trebui sa punem si noi un anunt pe marginea drumului si sa ne laudam ca am platit intretinerea la bloc. Penibili astia. Mai ales ca au facut aceste lucrari doar pe raza unui judet. Am facut si o poza cu panoul, dar e miscata si nu se vede ce scrie.

ovideatza

Quote from: alecu26 on September 18, 2014, 12:39:21 AM
doar simt.

Ma gândesc ca, chiar daca la Suceava situatia e alta...acolo UMB e acasa la ea..si poate se gaseste vreo solutie.

UMB are contract pe centura Radauti pentru care nu are alocare bugetara. Am putea sa facem un schimb, CCF sa ia Radauti si UMB sa ia Suceava  :D

Revenind la realitate, sa vedem cum se vor misca, daca au anulat urmeaza sa faca intai licitatie probabil pentru evaluarea lucrarilor efectuate si apoi sa intocmeasca licitatia pentru restul lucrarilor + licitatie + evaluare + contestatii = mult timp. A durat mult cand a fost vorba de fonduri europene, nu vrem sa stim cat va dura pe fonduri de la buget...

Centura Sucevei - inceputa in 2008, terminata in....

NGC

Quote from: alecu26 on September 17, 2014, 08:58:14 AM
nu stiu de ce...dar simt ca UMB e cam favorit sa preia din lucrarile SCT atat pe Deva-Oradea cat si pe centura Sucevei.
Anunt de atribuire [362347] / 15.07.2014, "Lucrari suplimentare la contractul nr. 35/28.04.2011 de executie lucrari pentru obiectivul de investitii "MODERNIZARE DN 29 SUCEAVA – BOTOSANI, KM 0+000 – 39+071"".
-> Atribuit catre TEHNOSTRADE pentru 3,651,179.09 RON fara TVA.

alecu26

rezonabil 3 milioane de RON. Cat era contractul initial? Au mai fost si altele?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^
[99928] / 14.05.2010: "Modernizare DN 29 Suceava - Botosani, km 0+000-39+071"
Valoarea estimata fara TVA: 114,907,400 RON
Atribuit in 04.10.2010 catre SPEDITION UMB pentru 68,374,102.68 RON plus TVA.
Publicat in SEAP abia in 25.05.2011 [107837] !

stangabriel

http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/reabilitare-surprize-soselei-dn-76-oradea-baile-felix-beius-deva-1_541ee0850d133766a84ff79e/index.html

Unul dintre cele mai frumoase trasee rutiere din România, DN76 Oradea - Băile Felix - Beiuş - Vaşcău - Brad - Deva, urmează a fi reabilitat pentru că starea carosabilului s-a deteriorat semnificativ în ultimii ani

heydee

Salutare,

Nu stiu daca s-a mai spus, dar a început reabilitarea DN73 Pitești - Brașov. Momentan se lucrează pe porțiunea Pitești - Câmpulung, mai exact de la Clucereasa pana la Câmpulung. Din cate am observat constructorul este Straco.
Se lucrează la podete casetate si terasamente pe porțiuni diferite care sunt semaforizate. In condițiile de fata se mai adaugă in jur de 10 - 20min pt a parcurge drumul Câmpulung - Pitești.
Din păcate nu am poze dar voi încerca sa fac câteva data viitoare.

florin74

^ AZVI&STRACO 
In sfarsit lucreaza, ca e contractul semnat din 2011 sau inceputul lui 2012.

NGC

^^^
A aparut in 23.09.2014 si o factura de 50,997,678.42 RON pentru "MODERNIZARE DN73 PITESTI-CAMPULUNG-BRASOV-PLATA AVANS", dar inca fara OP.

NGC

#1541
Informatiile despre plati au fost mutate in thread-ul de sinteza al platilor.

NGC

Pentru DN 76 am actualizat aici lista cu OP emise de CNADNR.

alecu26

Pe copisa nui impusca nimeni? Nu se poate ca pe un drum inchis sa ai progres de 200.000 RON. Vreo cateva tiruri doar au deja pagube mai mari prin ocolirile care le fac.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Am fost pe acolo luna trecuta si drumul era cam la 50% relaizat. Am vazut foarte multe podete noi realizate doar la nivel de structura si lasate asa. Ma mir ca nu a cazut nimeni in acele gropi pana acum.
Erau ceva utilaje pe traseu dar prea putine ca sa termine prea curand. Era si noapte ce e adevarat dar chiar si asa, din cele 7 semafoare (parca) daca am vazut utilaje parcate in 3 dintre ele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024