Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

adiarc

asadar , teoretic , din Sura Mare pana la iesirea din Rusi ramane la fel si se va creste viteza dupa Rusi , spre Medias
practic lucrurile raman la fel .... se va circula la fel de prost pana la Rusi , ( dinspre Sibiu spre Medias) sau dupa Rusi pana la SB ( pe sensul Medias-Sibiu), pt ca dupa aceasta localitate , oricum NIMENI nu respecta limita de 70..sau restrictiile din curbe...
asadar solutia este o largire la 2 benzi la urcare , la iesirea din Sura Mare si Slimnic , spre Medias si iesirea din Rusi spre SB , precum si o centura ocolitoare a Mediasului+Brateiu.
cum modernizarea numai ce s-a incheiat , va mai trece multa apa pe Cibin pana la implementarea acestei solutii



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

#1501
Quote from: alecu26 on September 02, 2014, 04:57:32 PM
Quote from: MNU on August 27, 2014, 10:07:59 PM
Asta vara se lucra binisor pe portiunea Craiova-Galicea si aproape deloc pe portiunea Galicea-Calafat.

Apropo...exceptional DN 56 A....dar pacat de intersectia aiurea cu DN 6 unde se pierde timp. De ce dracu la nici un din reabiltiarile majore ale celor doua drumuri nu s-a mutat intersectia inainte de Simian si facuta calumea?????

@alecu26, intersectia aia e destul de OK... sunt 4 benzi care se despart fix in intersectie in doua drumuri de 1+1. Singurul conflict exista intre directia Calafat > Dr.T.-Severin care cedeaza trecerea DOAR la Dr.T.-Severin > Craiova. Directiile Craiova > Dr.T.-Severin si Dr.T.-Severin>Calafat au benzi dedicate care nu se intersecteaza cu nimic. Sunt doua probleme acolo... masinile parcate pe banda 1 in fiecare sens si faptul ca, cei care vin dinspre Calafat si vor sa faca stanga stau ca tolomacii sa treaca si cei care vin dinspre Craiova catre Dr.T.-Severin desi au banda separata.

stangabriel

Ieri drum Bucuresti-Sibiu. Se lucreza la Milcoiu,la semafor si la Dedulesti. Per total,drumul destul de liber.

Pe valea Oltului se lucra la refacerea digului Oltului,eu speram ca se mai face o banda de circulatie.

alecu26

#1503
@MNU
da...eu venisem din Bulgaria si inca ma mir si acum cu au putut ei sa faca acum, sau mai demult atatea centuri si in atatea cazuri sa se faca drumul pe langa localitati, nu exact acolo unde si-a facut Ion si Maria acum 200 de ani carare? Plus stilul pur romanesc sa ne facem case langa DN si asa se intaind casele noastre, chiar dac aau un singur rand de case pe kilometri intregi.

Dar din nou repet...din doua reabilitari masive de DN la nimeni nu i-a trecut prin cap sa faca o mica intersectie denivelata acolo? Conflict exista chiar la acel viraj stanga a TIR_-rurilor...care il fac incet, ca dupa ce s-au oprit...pana pleaca si parcurg cativa metri trece multa vreme. Sau macar in amarat de sens giratoriu.
Drumurile noastre POATE;

MNU

Perfect de acord cu ce spui... dar sunt atatea locuri, intersectii mai aiurea la noi pe DN sau autostrazi incat asta chiar e "parfum" daca ar fi undeva un top.

Referitor la bulgari eu as adauga si numarul redus de treceri la nivel cu CF... cel putin pe unde am circulat eu prin BG.

Dan74

Noutati de pe santierul de pe DN76, cei de la Azvi au inceput sa asfalteze cateva portiuni de drum si se lucreaza pe aproape pe tot sectorul situat in afara localitatilor. O surpriza placuta a fost sa-i vad la lucru sambata dimineata inainte de ora 9. Eu sper ca anul viitor cei de la Azvi vor finaliza sectorul.
In schimb cei de la SCT Bucuresti sunt "invizibili", nu inteleg de ce CNADNR nu reziliaza contractul, pentru ca cel putin pentru mine e foarte clar ca SCT dau dovada de neseriozitate fara limite.

Dan74

Quote from: CristiM on September 08, 2014, 01:41:41 PM
Sectorul celor de la Azvi care este? Intre care localitati?

Intre Rabagani (mai exact de la intersectia DN 76 cu DC 214 spre Saucani) si pana la Lunca (intersectia cu DN 75).

alecu26

nu se rezilieaza din aceleasi motive ca si pe valea jiului cu Copisa si Comsa...care reusesc deja de foarte mult timp sa tina un DN foarte important inchis...si-i doare la basca.

Acum...pe de alta parte, ritmul incet pe toate aceste proiecte (foste proiecte cu finantare imprumut BEI) ii coafeaza pe CNADNR...cel putin pana e clar ca pot trimite spre decontare la Comisia Europeana. Sau pot deja fi trimise decontari?

Asta ar fi urmatoarea intrebare catre CNADNR: din ce fonduri est eprevazut a se finanta reabilitarea Deva-Oradea si care este stadiul implementarii decontarilor?
Drumurile noastre POATE;

Dan74

#1508
^
Din ce stiu eu, anul trecut a fost selectat pentru finantare prin programul POS-T 2007-2013 (sper sa fi scris corect), dar pentru ca doar in 2014 au demarat lucrarile pe unele sectoare chiar ca nu stiu daca mai are finantare prin programul mai sus amintit. Eu cred ca finantare exista, altfel nu-mi explic de ce mai ales Selina lucreaza atat de sustinut, pentru ca firmele care reabiliteaza acest DN nu pot finanta din surse proprii lucrarile.

NGC

#1509
Probabil ca totusi nu exista finantare in 2014.

Pentru contractele din etapa 6 de reabilitare, nu exista momentan fonduri in 2014, conform raspunsului recent al CNADNR de aici.

Colegul disney a intrebat si pentru contractele din etapa 5 de reabilitare (intre care e si reabilitarea DN 76), dar probabil ca inca nu a primit raspunsul.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

infraAdi_ro

Quote from: Dan74 on September 08, 2014, 02:02:26 PM
Quote from: CristiM on September 08, 2014, 01:41:41 PM
Sectorul celor de la Azvi care este? Intre care localitati?

Intre Rabagani (mai exact de la intersectia DN 76 cu DC 214 spre Saucani) si pana la Lunca (intersectia cu DN 75).

cateva clarificari pe care le pot face....1.Sector Azvi km 102+660-km 133+660 adica Pocola(aprox) pana la iesire din Stei spre Lunca(n-ajunge la intersectie cu dn 75)
2.din cate stiu eu pentru Azvi Azvir lucreaza o firma din teleorman si posibil Straco....(is multe masini de straco)-nu pot confirma oficial inca...
3.Sectorul SCT e in aer deocamdata,CNADNDR i-a oprit,din cate stiu eu nu se rezileaza contractul pt ca s-ar pierde mult timp cu licitatii,evaluari etc.....se incearca infiltrarea altor firme (sprijinite politic clar) care sa continue proiectul chiar daca oficial tot SCT este in acte.....stiu o firma dar deocamdata nu pot spune
4.Sectorul Stei-Varfurile e cam in stand-by,nu se prea lucreaza din cauza finantarilor,ConstructMod au de incasat facturi din luna iunie,subcontractorii n-au primit bani de 3 luni.....Problema cu finantarile apare pe toate sectoarele de la Oradea la Deva.CNADNR  trebuie sa plateasca cei 15% din finantare prima data apoi vin cei 85% din finantare europeana......
5.Sectorul VIALES (Varfurile-Ionesti) e aceasi situatie ca si SCT.......nu se mai lucreaza nimic...
6.Sectorul Porr-Bau(Ionesti-Brad) sta binisor,au lucrat la terasamente,poduri,podete dar deocamdata nici un gram de asfalt.....
7.Sectorul Selina(Brad-Soimus) arata cel mai bine,se lucreaza intens la terasamente,poduri,rigole,ziduri de sprijin,s-a asternut si asfalt,aprox 3 km......Nici Selina n-a primit banii,lucreaza pe resurse proprii(cat mai au si ei)....
din pacate n-am facut poze dar sper sa pot contribui si cu poze pt bucuria voastra.
cam atat de DN 76
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Dan74

#1512
^
Este adevarat ca sunt multe masini cu  numere de TR, dar aproape toate sunt inscriptionate cu Azvi. Altceva ma intereseaza mai mult, stii din surse sigure ca firmele care lucreaza pe acest DN nu si-au primit banii? Am auzit si eu de la cineva care lucreaza pentru Azvi ca ar fi ceva probleme cu banii.

teocharis

AM-POST

Reabilitare DN 76 Deva-Oradea
08-07-2014


Progres fizic   5R10a -1,42% în aprilie 2014
Progres fizic 5R10b -5,38% în aprilie 2014
Progres fizic 5R11- 5,91% în  aprilie 2014
Progres fizic 5R12 -30,68% în aprilie 2014
Progres fizic 5R13 -3,59% în aprilie 2014
Progres fizic 5R14  -6,44% în aprilie 2014

infraAdi_ro

Quote from: Dan74 on September 09, 2014, 12:06:46 PM
^
Este adevarat ca sunt multe masini cu  numere de TR, dar aproape toate sunt inscriptionate cu Azvi. Altceva ma intereseaza mai mult, stii din surse sigure ca firmele care lucreaza pe acest DN nu si-au primit banii? Am auzit si eu de la cineva care lucreaza pentru Azvi ca ar fi ceva probleme cu banii.
- toti constructorii principali lucreaza cu subcontractori dar pun numele firmei pe toate utilajele subcontractorilor......
-pot confirma oficial ca sunt probleme cu finantarile pentru toate sectoarele DN 76 Oradea -Soimus
Romania are un viitor doar daca are prezent!