Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adiarc

sunt f curios si eu.Vremea este buna si term.de finalizare este 18 octombrie...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Quote from: frunzaverde on October 09, 2014, 03:08:54 AM
Apropo de lucrarile de pe Dealul Negru, are cineva infomatii noi de cum progreseaza?

Vinerea trecuta lucrau pe sensul Buc-Rm Valcea, turnau ceva betoane, sensul Valcea-Buc parea aproape finalizat (de asfaltat mai trebuia, un strat cred). O sa trec sambata pe acolo si revin cu noutati, dar cred ca intr-o saptamana-maxim 2 ar trebui sa termine lucrarea.

PS Incep sa regret, se circula asa de bine acum fara tiruri  :D

dr4qul4

O sa trec si eu in weekend pe acolo, din pacate cred ca va fi deja noapte, dar weekend-ul viitor trebuie sa ma duc la Craiova si daca nu termina va fi asa de rau cu tiruri  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2009%2010%202014%20ref%20%20inchidere%20circulatie%20DN%207.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în
perioada 10.10.2014 ora 0700 – 12.10.2014 ora 1900 circulaţia rutieră va fi închisă pe drumul
naţional DN 7, la poziţia kilometrică 540+270.
Restricţia se impune pentru a permite executarea lucrărilor de montare a dalelor la pasajul CF.


trifuhoria

Salutare. Ce recomandati pentru un traseu Sebes-Baile Felix?
Ms

adiarc

eu recomand E60..nu stiu cum ii spune ca DN - Sebes,Floresti ( CJ ) , Huedin , Alesd , Baile Felix.....acum , putin peste un an drumul era ok si sunt cam 250 de km....poate spun altii din zona cum mai este drumul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nicolaem

drumul pana la oradea e f bun, poti merge cu incredere pe varianta lui adiarc.

sa treci apuseni prin arieseni nu are rost decat daca iti stabilesti obiective intermediare, drumul e destul de rau.
Daca ai chef de un ocol mic ( max 20km) : Aiud - Turda poti trece prin cheile Aiudului - Rametea. Peisaj frumos, drum reabilitat recent. Doar vreo 10 km pe final, inainte de intrarea in Turda sunt in stare proasta.

Dan74

Ai o singura varianta ok, cea spusa de @adiarc (in loc de Floresti e Gilau, acolo se termina portiunea din A3), dar acest traseu e destul de aglomerat, sau daca doresti ceva mai "special" pot face "recomandari", doar ca masina ta va ajunge in Felix cam asa:  :((


alecu26

de ce? e perfect OK ce se intampla.

Oricum acolo nu pot lasa daca asa vor santuri deschise. Obligatoriu rigole carosabile acoperite.

Si la fel, accesul in curti era obligatoriu sa fie asigurat....si asta constructorii o stiau de la faza de oferta. smecherii de genul asta nu prea ar trebui sa mearga.

A cui e tronsonul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Parca Selina. Cei care, daca imi amintesc corect procentele, lucrasera cel mai mult.

Zic ciudata pentru ca imi e greu sa cred ca situatia e atat de grava: si apoi, e vorba chiar de Selina, deci...

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20CNADNR%20SA,%2008.10.pdf

Urmare reportajului difuzat azi, 08.10.2014, la postul de televiziune Antena 3, referitor la problemele reclamate
de anumiți localnici din comunele Vălișoara și Şoimuș privind blocarea accesului acestora la proprietăţi, din
cauza lucrărilor efectuate la reabilitarea DN 76, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din
România face următoarele precizări:
- Zidul despre care câțiva localnici afirmă că le blochează accesul în propriile curți, reprezintă de fapt,
rigolele betonate de colectare a apelor pluviale din fața acestor curți. Aceste rigole betonate nu vor
rămâne la actualul nivel de înălțime, lucrarea aflându-se în prezent în desfășurare, iar acesta este doar un
stadiu intermediar al lucrării de reabilitare.
- Atât Constructorul - SC Selina SRL, cât și Consultantul - SC AECOM SRL au discutat în repetate
rânduri cu localnicii din această zonă informându-i periodic în scris ( prin fluturași) cât și prin consultări
publice cu autoritățile publice locale, despre inconvenientele care urmau să apară pe parcursul
desfășurării acestei lucrări de modernizare a drumului național DN 76.
- Mai mult, cetățenii acestor localități au înteles şi au acceptat verbal solutii provizorii de acces care vor fi
asigurate în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de o săptămână.
CNADNR precizează că pentru această perioadă de o săptămână, Constructorul SC Selina SRL va fi obligat să
asigure intervenţia operativă cu utilaje la solicitarea autorităţilor locale sau a cetăţenilor, în caz de urgenţe
medicale, incendii precum şi alte situaţii de urgenţă care pot apărea la proprietăţile situate pe sectoarele de
drum afectate de lucrarea de reabilitare.
În acest sens, începând de mâine, 09.10.2014, cetăţenii din cele două comune vor primi informaţii referitoare la
persoana şi datele de contact la care pot apela, dacă se află în oricare din situaţiile descrise mai sus.
Referitor la cetăţeanul a cărui proprietate a fost prezentată în reportaj, facem următoarele precizări:
- persoana în cauză fost informată înaintea demarării lucrărilor, de amploarea şi durata acestor lucrări
- persoana în cauză şi-a asumat verbal riscul lipsei de acces rutier temporar la proprietate
- accesul rutier la proprietatea acestei persone a fost blocat din data de 30.09.2014,
- având în vedere finalizarea procesului tehnologic, accesul rutier va fi restabilit în data de 09.10.2014 Totodată precizăm că prin managementul traficului, si contractual, Constructorul avea reponsabilităţi în ceea ce
priveşte obligativitatea asigurării acceselor provizorii la proprietăţi, ceea ce, acesta nu a respectat în totalitate.
În urma analizei situației semnalate în reportajul difuzat la Antena 3, conducerea CNADNR a luat următoarele
măsuri:
- impunerea de penalități Proiectantului lucrării, respectiv SC Aecom SRL
- impunerea de penalități Consultantului lucrării, respectiv SC Aecom SRL
- impunerea de penalități Constructorului, respectiv SC Selina SRL
- la nivelul CNADNR constituirea unei Comisii Disciplinare pentru verificarea îndeplinirii sarcinilor de serviciu a
celor care asigură managementul de Proiect
Totodată pentru evitarea unor situaţii similare, s-a emis o decizie a Directorului General al CNADNR SA Narcis
Ştefan Neaga, care stabileşte:
- Obligatia managementului de proiect din cadrul Companiei de a verifica impactul lucrărilor de construcție
asupra locuitorilor localităților afectate și de a propune un set de măsuri de atenuare a acestuia și de a le
implementa împreună cu Constructorul
- Întocmirea unui plan de comunicare publică de către Constructor referitor la lucrări și la impactul acestora, cu
responsabilități și termene clare, plan care urmează sa fie supus aprobării conducerii Companiei, înaintea
începerii lucrărilor în zonă.
- Obligativitatea Constructorului de asigura permanenţa 24 h pe şantier, acolo unde accesul la proprietăţi este
întrerupt.
- Obligativitatea Constructorului de a avea utilaje şi echipamente specializate pentru intervenţie şi sprijin în
cazuri de urgenţă.

infraAdi_ro

Salutare prieteni,legat de stirea zilei de azi.....rigola carosabila din Valisoara care a facut obiectul reportajului Antenei 3(cand spunem antena 3 e clar) a fost inceputa in 30.09.2013 si s-a terminat marti in data la de 7 .10.2014 in conditiile in  care 2 zile a plouat si lungimea ei e de 130m.Intradevar in dreptul portii omului cu pricina,peretele rigolii are aprox 35-40 cm inaltime peste nivelul de jos a portii,dar datorita declivitatii mici a terenului nu s-a putut cobori rigola mai mult pentru ca era riscul ca apa sa se descarce in curte la om si atunci era alt scandal.....Mentionez faptul ca omul a fost informat despre problemele ce au aparut si a fost de acord sa se ridice poarta de acces si sa se faca o rampa din drum pana in curte pentru  a se putea bucura de acces in curte.Dar supriza: ieri a si chemat televiziunea si si-a informat toate cunostintele pe la CNADNR si din Parlament si vedem ce-a iesit....Omul nu este la primul scandal cu constructorul sc Selina Srl si prin atitudinea lui se incearca denigrarea constructorului cu toate ca Selina a lucrat cel mai mult de pe DN76 anul acesta.


O veste buna totusi:CNADNR a platit ceva facturi pe DN 76 si se poate lucra.(inca)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

infraAdi_ro

asa se intampla cand se munceste pe santiere.....oamenii se simt deranjati si ar dori ca sa se faca totul repede,dar un santier dureaza luni intregi dar cand e gata toata lumea se bucura si se mandreste ce drum au ei,ce rigole,ce podete, ce accese frumoase,,,,,,Eu cred ca trebuie mai multa rabdare si intelegere intre oameni si constructorii care  lucreaza,mai ales in ce stare este DN 76 si avand in vedere conditiile financiare care au fost.As dori, daca sunteti de acord sa facem o campanie de sustinere pentru constructorii care se tin de treaba si sunt seriosi si de dezaprobare pentru firmele neserioase si care isi bat joc de lucrari.Parca a mai avut cineva o initiativa ca sa facem un fel de clasament a constructorilor.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

mariansb

#1574
In urma cu 10 zile am fost de la Sibiu la Praid , la dus pe DN14, DN13, DN13A, toate de albastru .
La intoarcere am continuat pe DN13A, prin Corund , Lupeni si apoi pe DN13C , prin Cristuru Secuiesc, catre Sighisoara si acestea in cea mai mare parte de albastru, cu unele portiuni de verde ( DN13C) .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell