Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

MHN

Pe lotul Stei-Varfurile am vazut ieri (luni) cel putin 50 de muncitori si multe utilaje in lucru. Deci se lucreaza.

infraAdi_ro

Quote from: M-H-N on September 09, 2014, 03:25:10 PM
Pe lotul Stei-Varfurile am vazut ieri (luni) cel putin 50 de muncitori si multe utilaje in lucru. Deci se lucreaza.

se lucreaza cat mai au motorina....totusi 50 de oameni pt un santier de 33 de km mi se pare putin.....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Dan74

Din pacate si eu cred ca in curand se vor opri lucrarile pe DN76 daca nu se rezolva problema finantarii.
Avand in vedere si ca la Centura Stei castigatoare este Copisa, este posibil sa dureze ceva ani pana se va finaliza reabilitarea acestui DN.

MHN

@euromau, e foarte posibil ca daca nu le vor mai fi decontate cheltuielile prestatorii sa opreasca lucrarile.
Tu ai spus insa ca nu se prea mai lucreaza intre Stei si Varfurile, iar eu am venit si am zis ceea ce am vazut in ziua de luni pe traseu.
Acum completez:
- intre Stei si Cristioru de Jos niciun muncitor si niciun utilaj, sectorul acesta avand insa portiuni reabilitate si reasfaltate (nu stiu daca pana la stratul de uzura)
- intre Cristioru de Jos si Varfurile erau prezenti destui muncitori (cam 50 a numarat un pasager din masina) si destule utilaje. Toti lucrau, astfel incat pe portiunea Cristioru - Grosi, rareori am reusit sa schimb in III-a treapta de viteza

infraAdi_ro

Quote from: MHN on September 10, 2014, 12:18:05 AM
@euromau, e foarte posibil ca daca nu le vor mai fi decontate cheltuielile prestatorii sa opreasca lucrarile.
Tu ai spus insa ca nu se prea mai lucreaza intre Stei si Varfurile, iar eu am venit si am zis ceea ce am vazut in ziua de luni pe traseu.
Acum completez:
- intre Stei si Cristioru de Jos niciun muncitor si niciun utilaj, sectorul acesta avand insa portiuni reabilitate si reasfaltate (nu stiu daca pana la stratul de uzura)
- intre Cristioru de Jos si Varfurile erau prezenti destui muncitori (cam 50 a numarat un pasager din masina) si destule utilaje. Toti lucrau, astfel incat pe portiunea Cristioru - Grosi, rareori am reusit sa schimb in III-a treapta de viteza

eu am lucrat mai bine de un an pe sectorul Stei-Varfurile,mai am prieteni care lucreaza acolo si stiu exact ce se intampla.....intre Stei si Cristioru de jos este asfaltat la stadiu de binder,mai este asfaltat ceva intre Varfurile si Lazuri
Cei de la ConstructMod nu mai au motorina nici pt masinile mici,ce se mai lucreaza acum se lucreaza  pe banii subcontractorilor...cat timp nu stiu.Sper sa se rezolve problema finantarii pe  dn 76 pentru ca se mai poate lucra inca 2 luni linistit.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

NGC

#1520

Situatia conform ROGOP a platilor efectuate pina in 10.10.2015 a platilor efectuate de catre CNADNR pentru DN76.

                                                                                                                                                                 Atribuire / Semnare
Contract 5R10a, Reabilitare DN76, Soimus - Brad,       km   0+000 - km  30+436, Valoare contract initial: 105,143,769.69 RON fara TVA, SELINA,                  17.10.2013 / 12.11.2013
Contract 5R10b, Reabilitare DN76, Brad - Ionesti,      km  35+432 - km  55+425, Valoare contract initial:  64,990,352.16 RON fara TVA, PORR,                    02.10.2012 / 15.10.2013
Contract 5R11,  Reabilitare DN76, Ionesti - Varfurile, km  55+425 - km  69+350, Valoare contract initial:  42,845,015.36 RON fara TVA, VIALES Y OBRAS PUBLICAS, 04.10.2012 / 15.10.2013
Contract 5R12,  Reabilitare DN76, Varfurile - Stei,    km  69+350 - km 102+660, Valoare contract initial: 170,868,859.22 RON fara TVA, CONSTRUCT MOD,           28.08.2009 / 03.01.2011
Contract 5R13,  Reabilitare DN76, Stei - Beius,        km 102+660 - km 133+660, Valoare contract initial:  99,586,550.44 RON fara TVA, AZVI,                    30.08.2012 / 16.09.2013
Contract 5R14,  Reabilitare DN76, Beius - Oradea,      km 133+660 - km 184+390, Valoare contract initial: 161,037,987.16 RON fara TVA, CCCF,                    30.01.2012 / 04.04.2012


                 Data Factura       Factura                    OP              Data OP       Valoare OP fara TVA

SELINA            03/12/2013     19,556,741.16 RON     19,556,741.16 RON    13/12/2013         15,771,565.45 RON
SELINA            29/08/2014      3,038,181.20 RON      3,038,181.20 RON    30/09/2014          2,450,146.13 RON
SELINA            26/09/2014      3,618,546.00 RON      3,618,546.00 RON    24/10/2014          2,918,182.26 RON
SELINA            26/09/2014      6,347,024.84 RON      6,347,024.84 RON    09/12/2014          5,118,568.42 RON
SELINA            11/11/2014      3,114,622.31 RON      3,114,622.31 RON    09/12/2014          2,511,792.19 RON
SELINA            05/12/2014      1,762,196.73 RON
SELINA            03/04/2015      2,838,400.47 RON      2,838,400.47 RON    26/05/2015          2,289,032.64 RON
SELINA            10/08/2015      3,737,000.40 RON      3,737,000.40 RON    25/09/2015          3,013,710.00 RON


PORR BAU GMBH     22/11/2013     12,088,205.50 RON     12,088,205.50 RON    04/12/2013          9,748,552.82 RON
PORR BAU GMBH     03/12/2013      2,497,413.81 RON      2,497,413.81 RON    20/02/2014          2,014,043.40 RON
PORR BAU GMBH     07/05/2014      1,138,145.65 RON      1,138,145.65 RON    09/07/2014            917,859.40 RON
PORR BAU GMBH     07/05/2014      4,168,996.24 RON      4,168,996.24 RON    15/09/2014          3,362,093.74 RON
PORR BAU GMBH     27/11/2014      5,377,451.40 RON      5,377,451.40 RON    09/12/2014          4,336,654.35 RON
PORR BAU GMBH     28/11/2014      1,181,230.11 RON      1,181,230.11 RON    09/12/2014            952,604.93 RON
PORR BAU GMBH     15/12/2014      1,008,228.31 RON      1,008,228.31 RON    06/04/2015            813,087.37 RON
PORR BAU GMBH     09/06/2015        904,022.45 RON
PORR BAU GMBH     23/07/2015      2,234,459.08 RON      2,234,459.08 RON    03/09/2015          1,801,983.13 RON
PORR BAU GMBH     31/07/2015      5,536,684.23 RON      5,536,684.23 RON    03/09/2015          4,465,067.93 RON
PORR BAU GMBH     07/09/2015      4,828,359.06 RON


VIALES Y OBRAS    23/06/2014        642,295.27 RON        642,295.27 RON    05/08/2014            517,980.06 RON
VIALES Y OBRAS    31/07/2014      1,340,007.00 RON      1,340,007.00 RON    15/09/2014          1,080,650.81 RON
VIALES Y OBRAS    31/07/2014      2,637,785.88 RON      2,637,785.88 RON    15/09/2014          2,127,246.68 RON
VIALES Y OBRAS    28/11/2014        750,050.09 RON
VIALES Y OBRAS    28/11/2014      1,812,579.85 RON      1,812,579.85 RON    09/12/2014          1,461,757.94 RON
VIALES Y OBRAS    26/02/2015        311,283.22 RON
VIALES Y OBRAS    25/06/2015        555,475.24 RON
VIALES Y OBRAS    31/08/2015      2,325,913.69 RON      2,325,913.69 RON    06/10/2015          1,875,736.85 RON


CONSTRUCT MOD     23/05/2011      8,192,192.20 RON      8,192,192.20 RON    20/06/2011          6,606,606.61 RON
CONSTRUCT MOD     23/12/2011        947,855.82 RON        947,855.82 RON    13/02/2012            764,399.85 RON
CONSTRUCT MOD     20/04/2012      1,333,330.70 RON      1,333,330.70 RON    29/05/2012          1,075,266.69 RON
CONSTRUCT MOD     21/05/2012      3,655,634.68 RON      3,655,634.68 RON    24/07/2012          2,948,092.48 RON
CONSTRUCT MOD     10/07/2012      4,637,186.05 RON        794,987.74 RON    11/10/2012            641,119.15 RON
CONSTRUCT MOD     10/07/2012            ^^^    RON      3,842,198.31 RON    11/10/2012          3,098,547.02 RON
CONSTRUCT MOD     13/08/2012      4,470,976.03 RON      2,668,163.12 RON    11/10/2012          2,151,744.45 RON
CONSTRUCT MOD     13/08/2012            ^^^    RON      1,802,812.91 RON    11/10/2012          1,453,881.38 RON
CONSTRUCT MOD     01/10/2012      4,278,193.13 RON      4,278,193.13 RON    12/11/2012          3,450,155.75 RON
CONSTRUCT MOD     04/10/2012      6,768,694.78 RON      6,332,270.16 RON    12/11/2012          5,106,669.48 RON
CONSTRUCT MOD     04/10/2012            ^^^    RON        436,424.62 RON    25/03/2013            351,955.34 RON
CONSTRUCT MOD     03/12/2012      4,455,649.16 RON      4,455,649.16 RON    25/03/2013          3,593,265.45 RON
CONSTRUCT MOD     21/12/2012      3,279,602.94 RON      1,957,182.40 RON    25/04/2013          1,578,372.90 RON
CONSTRUCT MOD     21/12/2012            ^^^    RON      1,322,420.54 RON    25/04/2013          1,066,468.18 RON
CONSTRUCT MOD     01/02/2013      4,237,552.91 RON      2,528,862.22 RON    25/04/2013          2,039,405.02 RON
CONSTRUCT MOD     01/02/2013            ^^^    RON      1,708,690.69 RON    25/04/2013          1,377,976.36 RON
CONSTRUCT MOD     01/11/2013      2,915,581.72 RON      2,915,581.72 RON    28/11/2013          2,351,275.58 RON
CONSTRUCT MOD     25/11/2013      3,480,724.84 RON      3,480,724.84 RON    09/12/2013          2,807,036.16 RON
CONSTRUCT MOD     16/04/2014      3,579,005.32 RON      3,579,005.32 RON    30/06/2014          2,886,294.61 RON
CONSTRUCT MOD     23/05/2014      2,992,104.02 RON      2,992,104.02 RON    09/07/2014          2,412,987.11 RON
CONSTRUCT MOD     27/06/2014      6,186,071.91 RON      6,186,071.91 RON    15/09/2014          4,988,767.67 RON
CONSTRUCT MOD     24/07/2014      4,712,869.96 RON -> Factura prezenta in ROGOP in 01.09.2014, dar disparuta pina in 15.09.2014
CONSTRUCT MOD     13/11/2014      4,277,290.93 RON      2,177,726.38 RON    09/12/2014          1,756,230.95 RON
CONSTRUCT MOD     13/11/2014      4,689,268.48 RON      3,815,467.19 RON    09/12/2014          3,076,989.67 RON
CONSTRUCT MOD     13/11/2014      3,488,228.90 RON      2,829,653.82 RON    09/12/2014          2,281,978.89 RON
CONSTRUCT MOD     19/11/2014      3,148,773.94 RON      2,553,707.52 RON    09/12/2014          2,059,441.55 RON
CONSTRUCT MOD     27/11/2014      4,537,099.31 RON      3,670,237.19 RON    09/12/2014          2,959,868.70 RON


AZVI              27/11/2013     18,523,098.37 RON     18,523,098.37 RON    04/12/2013         14,937,982.56 RON
AZVI              04/12/2013      1,207,729.78 RON      1,207,729.78 RON    20/02/2014            973,975.63 RON
AZVI              23/09/2014      6,582,555.03 RON      6,582,555.03 RON    24/10/2014          5,308,512.12 RON
AZVI              26/11/2014      3,774,278.64 RON      3,774,278.64 RON    09/12/2014          3,043,773.10 RON
AZVI              28/11/2014      4,354,737.14 RON      4,354,737.14 RON    09/12/2014          3,511,884.79 RON
AZVI              16/12/2014      2,217,521.65 RON      2,217,521.65 RON    06/04/2015          1,788,323.91 RON
AZVI              18/05/2015      6,271,389.69 RON


CCCF              01/02/2013      5,726,153.16 RON      3,465,829.55 RON    25/04/2013          2,795,023.83 RON
CCCF              01/02/2013            ^^^    RON      2,260,323.61 RON    25/04/2013          1,822,841.62 RON
CCCF              21/10/2013      2,102,383.89 RON      2,102,383.89 RON    25/11/2013          1,695,470.88 RON
CCCF              27/11/2013     29,953,065.61 RON     29,953,065.61 RON    04/12/2013         24,155,698.07 RON
CCCF              25/03/2014      2,104,170.95 RON      2,051,843.33 RON    23/05/2014          1,654,712.36 RON
CCCF              09/09/2014      1,552,840.47 RON      1,552,840.47 RON    30/09/2014          1,252,290.70 RON
CCCF              11/09/2014        -52,327.63 RON
CCCF              14/10/2014      1,957,978.39 RON      1,957,978.39 RON    18/11/2014          1,579,014.83 RON
CCCF              02/12/2014        541,303.49 RON        541,303.49 RON    23/12/2014            436,535.07 RON
CCCF              15/05/2015    -28,431,642.50 RON


MRS

Am ajuns in weekend prin localitatile de frontiera RO/BG de la Dunare/jud Teleorman
DN51A reabilitat dar totusi cel mai prost asfalt pe care am circulat anul acesta...
Nu mai sunt gropi, dar asfaltul pus (sau ce o fii, uitati-va cu atentie in a doua poza... sunt numai pietricele/criblura) este de o calitate infecta, se simte fiecare denivelare...si sar ca floricelele in ceaun





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

alecu26

nu asta e de fapt...faimosul macadam?...de fapt daca e sa ma iau dupa wikipedia...ar fi varianta evoluata a acestuia dar aplicata in stil romanesc...tarmacul? (cine a jucat Colin Mc Rae...isi aminteste termenul...".

http://ro.wikipedia.org/wiki/Macadam
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#1523
A fost eliberata Joi, 11.09.2014, autorizatia de construire pentru "Sector km 35+432 - km 55+425, contract 5R10b", Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea, tronsonul PORR.

Tenke Szeplak

Mulțumim pentru informații. Punând cap la cap informațiile referitoare la Stadiul Lucrărilor pe DN 76 la data de 8 august 2014 conform CNADNR și plățile efectuate până la data de 24 iulie 2014 de către CNADNR pentru DN 76 rezultă:
                       Valoare initiala                                                       Realizat la   Valoare realizat la    
                        RON fara TVA   Facturat   Platit               % Facturate   % Platite    8/8/2014   08.08.2014   Diferenta
Contract 5R10a   105.143.769,69   22.594.922,36   19.556.741,16   21,49%   18,60%   Lipsă date      
Contract 5R10b   64.990.352,16   19.892.761,20   15.723.764,96   30,61%   24,19%   Lipsă date      
Contract 5R11   42.845.015,36   4.620.088,15   642.295,27   10,78%   1,50%   Lipsă date      
Contract 5R12   170.868.859,22   66.843.623,23   55.944.681,36   39,12%   32,74%   42,85%   73.217.306,18   -17.272.624,82
Contract 5R13   99.586.550,44   19.730.828,15   19.730.828,15   19,81%   19,81%   5,99%   5.965.234,37   13.765.593,78
Contract 5R14   161.037.987,16   41.386.286,45   39.885.773,61   25,70%   24,77%   6,99%   11.256.555,30   28.629.218,31
                        
Contract 5R10a, Reabilitare DN76, Soimus - Brad,       km   0+000 - km  30+436, Valoare contract initial: 105,143,769.69 RON fara TVA, SELINA,                           
Contract 5R10b, Reabilitare DN76, Brad - Ionesti,      km  35+432 - km  55+425, Valoare contract initial:  64,990,352.16 RON fara TVA, PORR,                         
Contract 5R11,  Reabilitare DN76, Ionesti - Varfurile, km  55+425 - km  69+350, Valoare contract initial:  42,845,015.36 RON fara TVA, VIALES Y OBRAS PUBLICAS                        
Contract 5R12,  Reabilitare DN76, Varfurile - Stei,    km  69+350 - km 102+660, Valoare contract initial: 170,868,859.22 RON fara TVA, CONSTRUCT MOD                        
Contract 5R13,  Reabilitare DN76, Stei - Beius,        km 102+660 - km 133+660, Valoare contract initial:  99,586,550.44 RON fara TVA, AZVI                        
Contract 5R14,  Reabilitare DN76, Beius - Oradea,      km 133+660 - km 184+390, Valoare contract initial: 161,037,987.16 RON fara TVA, CCCF   

Se vede clar cine sponsorizează ......și cine este sponsorizat.
Nu sunt  specialist, dar mă întreb cum se fac aceste plăți??? Nu este cineva responsabil, cel care dă verdictul BUN DE PLATĂ pentru facturile emise și care nu au acoperire în realizări.
Este inadmisibil să ai realizări de 5,99%, 6,99% și încasări peste valoarea lucrărilor realizate de 13.765.593,78 respectiv 28.629.218,31. Poate cineva din CNADNR să ne explice această anomalie....? La sfârșitul zilei sunt și bani noștri și consider că merităm o explicație.                     
"Nu vezi bine decît cu inima. Ceea ce este important nu se arata ochilor."
Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

alecu26

e vorba de plata in avans acolo. Cu cat esti mai aproape de start, e cu atat mai mare discrepanta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dan74

#1526
Este posibil ca procentele prezentate la stadiul fizic al lucrarilor  sa nu corespunda realitatii.

marcelbanu

#1527
DN 76 Deva - Oradea, tronson Șoimuș - Brad, reabilitare Selina...
Sensul de ,,curgere" Brad - Șoimuș, 14 septembrie 2014.

http://www.youtube.com/v/xDwjkkuZ3Y0
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

alecu26

nu stiu de ce...dar simt ca UMB e cam favorit sa preia din lucrarile SCT atat pe Deva-Oradea cat si pe centura Sucevei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

#1529
sa te-auda Doamne Doamne :lol:

altfel , multumim de filmare Marcel...n-am mai fost de cel putin 10 ani pe acolo...zona e superba si o sa-mi fac cu siguranta timp...dar numai dupa finalizarea reabilitarii pe tot drumul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura