News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[CS] Transportul public in Resita

Started by Dominik, April 07, 2018, 12:24:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Dominik on December 07, 2021, 07:28:40 PM
Două firme mari se bat pentru tramvaiul reşiţean.

https://caon.ro/doua-firme-mari-se-bat-pentru-tramvaiul-resitean/2391491/

Quote
REŞIŢA – Modernizarea transportului electric în Reșița, lucrare de peste 45 milioane de euro, are doi ofertanţi!

Pe SEAP, la licitația pentru modernizarea transportului electric în Reșița, în valoare de peste 45 milioane de euro, relansată pe 1 octombrie, au fost depuse două oferte, una de la o companie, cealaltă de la o asociere. Prima ofertă a fost depusă de Porr Construct (ofertant unic), având ca subcontractant firma Electroechipament Industrial. A doua a venit din partea asocierii Alstom Transport SA (lider) – Antrepriza de Construcții Căi Ferate – Deliver Lex Trans. Cei doi ofertanţi au vizat ambele loturi ale licitaţiei, contractul privind modernizarea transportului electric în Reșița fiind împărțit în două loturi. Francezii de la Alstom au mai participat şi în vară la licitaţia pentru linia tramvaiului.

Primul lot vizează achiziția de lucrări de execuție a proiectului P1 – ,,Modernizarea transportului public electric și amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Reșița – faza 1 – cod SMIS 127262". Valoarea estimată fără TVA este de 110.625.005,40 lei. Al doilea lot vizează achiziția de lucrări de execuție a proiectului P2 – ,,Modernizarea transportului public electric și amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Reșița – faza 2 – cod SMIS 127264", valoarea estimată fără TVA fiind de 115.433.925,80 lei. Trebuie precizat faptul că acest contract a mai fost scos la licitaţie şi în vară, însă a fost retras de pe SEAP.
La vremea respectivă, primarul Ioan Popa spunea: ,,Noi prin infrastructura de reabilitare-modernizare cale rulare la linia de tramvai pe care o facem acum, am avut licitaţie, pot să spun deschis pentru că e public deja, am avut doi ofertanţi, Strabag şi francezii de la Alstom, firme foarte serioase. Una a licitat cu 39% peste caietul de sarcini, iar cealaltă cu 45% peste, lucru care ne-a obligat să actualizăm cu proiectanţii toate valorile din devize. Ne-a rezultat un 34% în plus, iar săptămâna asta am rescos la licitaţie acest mare proiect. Şi în loc să semnăm contractul de lucrări acum în septembrie, probabil că-l vom semna în ianuarie-februarie anul viitor. Lucru care ne pune în gravă criză!"

În Lotul 1 sunt prevăzute lucrări pentru: Relocarea și protejarea rețelelor de utilități – relocarea conductei de alimentare cu apă potabilă pe Bd. Republicii și relocarea rețelei de iluminat public pe Bd. Timişoarei – Asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții – branșamente electrice, branșamente gaze naturale, apa, canalizare; – Linie aeriană de contact – demontarea structurilor existente și construire linie nouă; – Pasaj Triaj – reabilitarea pasajului – Autobaza/Depou – reabilitarea și modernizarea clădirilor existente (clădire hală mentenanță și birouri, hală spălătorie și vopsitorie) și construirea unei structuri pentru gararea tramvaielor – conținând lucrări pentru structura de rezistență, arhitectură și amenajarea interioară și exterioară a clădirilor, construirea rețelelor de instalații (electrice, termice, sanitare, detecție și stingere incendiu). – Cale de rulare – construcție cale de rulare în zona înierbată și pe spații asfaltate. – Cabluri și stație de redresare – construcția instalației de cabluri pentru alimentarea tramvaielor și montarea unei stații de redresare.

Lotul 2 vizează: Amenajări pentru protecția mediului și aducerea la starea inițială a terenului – plantări de arbori și amenajarea spațiilor verzi – Asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții – branșamente electrice; – Infrastructura rutieră, pietonală și velo – modernizarea infrastructurii rutiere și pietonale, construirea infrastructurii velo, modernizarea zonelor pietonale Piața Republicii și Str. Ineu; – Poduri – reabilitarea pasajelor Doman și Libertății; – Linie aeriană de contact – demontarea structurilor existente și construire linie nouă; – Cale de rulare – construcție cale de rulare în zona asfaltată; – Cabluri și stație de redresare – construcția instalației de cabluri alimentare tramvai și montarea unei stații de redresare; – Parcări – construcția și amenajarea de spații de parcare auto; – Cămine și guri de scurgere – înlocuire și amplasare cămine și guri de scurgere de-a lungul traseului investiției, inclusiv captarea apelor pluviale și reorganizarea rețelei de canalizare pluvială în Piața Republicii.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Licitație de 14 milioane de euro pentru un terminal multimodal la Reșița și alte lucrări

O licitație cu o valoare estimată de 14 milioane de euro pentru construcția unui terminal multimodal la Reșița și pentru execuția altor lucrări de infrastructură a fost lansată în ultima zi a anului trecut.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat vineri după amiază anunțul de licitație cu titlul "Lucrări de execuție a proiectului P3 – Înnoirea parcului de material rulant al operatorului de transport, inclusiv implementarea Sistemului Automat de Taxare și a Sistemului de Management al Flotei și crearea sistemului de informare dinamică a călătorilor în stații și vehicule". Licitația mai fusese lansată anterior, dar procedura a fost anulată.

Valoarea totală estimată a contractului este de 69.413.391,76 lei, echivalentul a aproximativ 14 milioane de euro.

Procedura de achiziție lansată de Primăria Reșița este împărțită în trei loturi, după cum urmează:

1. Achiziția de lucrări de execuție a componentei A a Proiectului P3 – proiectul – "Platforme/ stații – terminal intermodal în zona muncitoresc ca nod de mobilitate urbană pentru optimizarea transportului public în Municipiul Reșița"
Valoarea estimată fără TVA: 41.677.245,93 lei
2. Achiziția de lucrări de execuție componentei B a Proiectului P3 – proiectul "Reabilitarea străzilor Calea Timișoarei și str. Bârzăviței – Municipiul Reșița"
Valoarea estimată fără TVA: 25.581.475,17 lei
3. Achiziția de lucrări de execuție a proiectului "Reabilitare poduri peste râul Bârzava și Bârzavița în Municipiul Reșița"
Valoarea estimată fără TVA: 2.154.670,66 lei.

Terminal multimodal la Reșița, cu stații de tramvai și de autobuz:

Cea mai mare valoare o are lotul destinat terminalului multimodal. De aceea și lucrările solicitate sunt cele mai complexe. Le vom menționat succint:

1. Stație capăt tramvai–terminal pentru traseul de tramvai, alcătuit dintr-o clădire P+1,în care vor fi propuse facilitați pentru spații de odihnă și așteptare, cabine pentru vânzarea titlurilor de călătorie și informații, grupuri sanitare. Spațiul adiacent capăt de linie este acoperit de o copertină amplă.
2. Stație de capăt autobuze-terminal pentru autobuze, alcătuit dintr-o clădire P+1,cu facilități pentru spații de odihnă și așteptare, cabine pentru vânzarea titlurilor de călătorie și info, grupuri sanitare. Spațiul adiacent celor cinci peroane pentru autobuze vă fi acoperit de o copertină amplă, cu design simetric și identic cu cel de la stația de tramvai.
3. Amenajarea parcării park&ride și a str. Castanilor – se reconfigurează spațiul adiacent terminalului de autobuze de pe str. Castanilor, în continuarea elementelor proiectate în Piața Republicii. Parcarea tip park&ride va avea 29 locuri și o stație de încărcare electrică pentru autoturisme.
4. Modernizarea platformelor destinate fluxurilor de autobuze din autobază, creșterea siguranței prin realizarea împrejmuirii autobazei și a accesului cu bariere securizate, asigurarea supravegherii autobazei cu sistem CCTV.
5. Construirea garajului pentru autobuzele electrice, amplasat în interiorul Depoului, clădire dispusă în regim P+2, împreună cu spații administrative și de monitorizare și control (dispecerat, centrul de comandă pentru managementul traficului). Hala de garare a autobuzelor va avea rol și de hală de reparații.
6. Implementarea sistemului integrat de management inteligent al traficului și sistem de supraveghere video va presupune semaforizarea tuturor intersecțiilor de pe traseul liniei de tramvai, cu module de asigurare a priorității mijloacelor de transport în comun în intersecții, precum și securizarea accesului autoturismelor pe banda dedicată transportului public. Vor fi amenajate 24 de intersecții, vor fi montate 37 de camere de supraveghere video a traficului și se va dota centrul de comandă și control propus a fi amenajat în clădirea autobazei.
7. Dotarea spațiului urban cu mobilier urban, pentru îmbunătățirea și creșterea atractivității trotuarelor și pistelor de biciclete pentru deplasări nemotorizate. Se vor monta 141 de bănci, 95 de coșuri de gunoi și 65 de rasteluri individuale pentru biciclete de-a lungul traseului de tramvai.
8. Dotarea stațiilor de îmbarcare/debarcare călători de-a lungul traseului de tramvai și autobuz pe Bd. Muncii, cu suprastructuri de protejare a călătorilor, sisteme de informare călători (panouri, totemuri), mobilier urban (bănci, coșuri de gunoi). Se vor moderniza 33 de platforme de îmbarcare-debarcare, aferente celor 16 stații de tramvai, șapte stații de autobuz de pe Bd. Muncii și a platformelor terminalelor din Piața Republicii- două peroane la stația de tramvai, cinci peroane la terminalul de autobuze.
9. Sistemul de e-ticketing și management al transportului public,atât pentru cele 13 tramvaie achiziționate în parteneriat cu MDRAP cât și pentru cele 10 autobuze electrice care se vor achiziționă prin proiectul de față.
10. Achiziția a 10 autobuze electrice cu dimensiuni 11.5-12.1 m,capacitate de transport de minimum 91 de călători, împreună cu două stații de încărcare rapidă și stații de încărcare lentă cu 10 posturi.
11. Implementarea unui sistem de închiriere automatizată a bicicletelor, compus din șase stații cu un număr total de 72 de docuri pentru parcarea bicicletelor și de 60 de biciclete.
12. Un element extrem de important,care vizează proiectele complementare P1 și P2,este asigurarea infrastructurii necesare prestatorilor de servicii de telefonie, televiziune prin cablu, internet, comunicații comune și speciale, pentru ca aceștia să-și poată muta cablajele de pe stâlpii de susținere a liniei de contact a tramvaiului.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 11 februarie 2022, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până la data de 11 noiembrie 2022.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Transport Urban Reșița a început procedurile pentru autorizarea ca operator feroviar

Transport Urban Reșița a început procedurile pentru autorizarea ca operator de transport feroviar (OTF), a anunțat primarul Ioan Popa.

Până la sfârșitul acestui an, la Reșița vor ajunge, din Germania, trei garnituri de tren care vor fi operate de TUR, societatea de transport public local a municipiului, pe ruta Reșița-Timișoara.

Procedurile pentru licențierea societății Transport Urban Reșița (TUR) pentru activități de transport feroviar au fost deja începute, a declarat primarul Ioan Popa, astfel încât, la finalizarea proiectului de modernizare a căii ferate Reșița-Timișoara, societatea să poată opera pe această rută. Până atunci, însă, la Reșița urmează să ajungă trei garnituri de tren second-hand din Karlsruhe (Germania), necesare tocmai pentru ca TUR să poată obține licența de OTF.

Transport Urban Reșița va opera trenuri spre și dinspre Timișoara:
,,Reșița a demarat deja documentația pentru a se licenția, pentru a se califica să facă operațiuni pe calea ferată. TUR va face acest demers. Suntem în discuții aprofundate cu administrația din Karlsruhe, prin intermediul domnului Werner Hehn, un reșițean stabilit de peste 30 de ani în Baden-Baden, căruia îi mulțumesc, care ne va pune la dispoziție trei garnituri, trei materiale rulante. Am fost acolo de câteva ori pe tema aceasta. Le vom folosi pe calea ferată Reșița-Timișoara ca să ne putem licenția până la finalizarea proiectului prin care sper că vom beneficia de acele trenuri cu propulsie pe hidrogen", a declarat primarul municipiului Reșița, Ioan Popa, citat de site-ul Resita.ro.

Edilul a precizat că garniturile de tren din Germania vor ajunge la Reșița după ce vor fi făcute o serie de modificări: ,,La ora aceasta, se fac modificările necesare pentru ca aceste garnituri să poată să meargă și pe linie electrificată, și pe linie neelectrificată, atașându-se la ele niște generatoare de curent electric Diesel, astfel încât ele să poată funcționa, de fapt, tot timpul electric. Cred că până la sfârșitul acestui an vom avea garniturile aici și vom fi licențiați".

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

TibiV

"...aceste garnituri să poată să meargă și pe linie electrificată, și pe linie neelectrificată, atașându-se la ele niște generatoare de curent electric Diesel, astfel încât ele să poată funcționa, de fapt, tot timpul electric..."

:o
Mama Doamne....
Inseamna ca toata reteaua feroviara din Romania este de fapt electrificata.... Cu generatoare de curent electric Diesel... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Primăria Reșița licitează construcția noului terminal de tramvaie și autobuze electrice



Primăria Reșița a lansat licitația pentru ,,Achizitia de lucrări de execuție a componentei A a Proiectului P3 – proiectul – "Platforme/ stații – terminal intermodal în zona muncitoresc ca nod de mobilitate urbană pentru optimizarea transportului public în Municipiul Reșița"", în valoare de 41,6 milioane de lei și cu un termen de realizare de 18 luni de la semnarea contractului. Ofertele pot fi depuse până la data de 07.04.2022, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 07.01.2023.

Fondurile sunt asigurate prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 Sprijinirea dezvoltării urbane durabile a Programului Operațional Regional 2014-2020, Obiectivul specific 4.1 "Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă" și bugetul local.

Conform detaliilor publicate pe SEAP, redate în frazele următoare, proiectul este împărțit în mai multe obiecte de realizat:
Obiect 1 – Statie capat tramvai–terminal pentru traseul de tramvai,alcatuit dintr-o cladire P+1,in care vor fi propuse facilitati pentru spatii de odihna si asteptare,cabinet pentru vanzarea titlurilor de calatorie si informatii,grupuri sanitare.Spatiul adiacent capat de linie este acoperit de o copertina ampla.Clădirea va fi racordată la utilități(apă,canalizare,en electrică,telefonie,televiziune prin cablu,internet,etc)și va fi dotată cu mobilierul și aparatura necesară. Peronul pe care se va construi acest obiect este realizat prin proiectul complementar,,Modernizarea transportului public electric si amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Resita-faza 2-cod SMIS 127264"-P2,iar racordarea la utilități se va face prin platformele carosabile/pietonale realizate prin proiectul complementar,,Modernizarea transportului public electric si amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Resita- faza 2-cod SMIS 127264"-P2.Interferența celor trei proiecte nu se limitează doar la aceste două aspecte,având în vedere înălțimea obiectelor proiectate,este coordonată amplasarea acestui obiect cu traverseele care susțin linia de contact a tramvaiului,astfel fiind posibilă o fixare a cestor traversee de elemente constructive ale terminalului.

Obiect 2 - Stație de capat autobuze-terminal pentru autobuze, alcatuit dintr-o cladire P+1, cu facilitati pentru spatii de odihna si asteptare, cabinet pentru vanzarea titlurilor de calatorie si info,grupuri sanitare.Clădirea va fi racordată la utilități(apă ,canalizare,en electrică,telefonie,televiziune prin cablu,internet,etc)și va fi dotată cu mobilierul și aparatura necesară. Spatiul adiacent celor 5 peroane pentru autobuze va fi acoperit de o copertina ampla, cu design simetric si identic cu cel de la statia de tramvai.In statia de autobuze va fi montata 1 statie de incarcare rapida pentru autobuze;pentru aceasta este necesara amplasarea unui post trafo in proximitate.Dimensionarea postului trafo a fost făcută în funcție de puterea stațiilor de încărcare si a puterii instalate a terminalului cu cele două stații.







Obiect 3 - Amenajarea parcarii park&ride si a str.Castanilor-se reconfigureaza spatiul adiacent terminalului de autobuze de pe str.Castanilor,in continuarea elementelor proiectate in Piata Republicii.Impreuna cu reconfigurarea circulatiei pe str.Castanilor,se vor realiza si lucrarile de relocare pentru reteaua electrică de medie tensiune.Parcarea tip park&ride va avea 29 locuri și o stație de încărcare electrică pentru autoturisme.

Obiect 4 - Modernizarea platformelor destinate fluxurilor de autobuze din autobaza,cresterea sigurantei prin realizarea imprejmuirii autobazei si a accesului cu bariere securizate,asigurarea supravegherii autobazei cu sistem CCTV.Platformele din autobază vor fi în totalitate amenajate exceptându-se suprafețele deja amenajate prin proiectul complementar P1.Amenajările cuprind:cai de acces auto și pietonale,locuri deparcare pentru autobuze și mașinile angajaților,spații verzi,sitemul de scurgere a apelor pluviale aferente platformelor construite doar în acest proiect și alte amenajări necesare. Menționăm că autobaza din acest proiect și depoul din proiectul complementar P1 sunt în același amplasament,lucrările fiind întrepătrunse pe toată suprafața.

Obiect 5 - Construirea garajului pentru autobuzele electrice,amplasat în interiorul Depoului,cladire dispusa in regim P+2,impreuna cu spatii administrative si de monitorizare si control(dispecerat,centrul de comanda pentru managementul traficului).Hala de garare a autobuzelor va avea rol și de hală de reparații,are facilități care să asigure desfășurarea acestei activități.Tot în aceste spatii construite,se vor amplasa 10 statii de incarcare lenta pentru autobuzele electrice si se vor achizitiona echipamente pentru ITP si mentenanta acestora.Clădirea va fi racordată la utilități (apă,canalizare ,en electrică,gaze naturale,telefonie,televiziune prin cablu,internet,etc) și va fi dotată cu mobilierul și aparatura necesară. Pentru asigurarea sporului de putere,se va amplasa un nou post trafo in proximitate care va fi dimensionat astfel încât să preia și funcția vechiului post de transformare existent în depou.Proiectarea electrică va cuprinde și lucrările necesare pentru racordarea consumatorilor deserviți de vechiul PT,până în tabloul general existent.

Obiect 6 - Implementarea sistemului integrat de management inteligent al traficului si sistem de supraveghere video,va presupune semaforizarea tuturor intersectiilor de pe traseul liniei de tramvai, cu module de asigurare a prioritatii mijloacelor de transport in comun in intersectii,precum si securizarea accesului autoturismelor pe banda dedicata transportului public.Vor fi amenajate 24 de intersectii,vor fi montate 37 de camere de supraveghere video a traficului si se va dota centrul de comanda si control propus a fi amenajat in cladirea autobazei.Sistemele vor fi concepute pentru a asigura, pe lângă prioritizarea sistemului public de transport,siguranța pitonilor și accesul deplin a persoanelor cu handicap. Sistemele reprezintă începutul unei găndiri de oraș tehnologizat, care va combina informații folositoare cu privire la inteligența artificială, care schimbă direcția în trendul de dezvoltare către conceptul de Smart City. În această idee softwerurile folosite vor fi de tip deschis , permițând pe viitor integrarea lor împreună cu senzorii și camerele video din autovehicule sau teren și în alte programe de prelucrare a informațiilor colectate.

Obiect 7 - Dotarea spatiului urban cu mobilier urban, pentru imbunatatirea si cresterea atractivitatii trotuarelor si pistelor de biciclete pentru deplasari nemotorizate.Se vor monta 141 banci, 95 cosuri de gunoi si 65 de rasteluri individuale pentru biciclete de-a lungul traseului de tramvai.

Obiect 8 - Dotarea statiilor de imbarcare/debarcare calatori de-a lungul traseului de tramvai si autobuz pe Bd. Muncii,cu suprastructuri de protejare a calatorilor, sisteme de informare calatori (panouri, totemuri),mobilier urban (banci,cosuri de gunoi).Se vor moderniza 33 de platforme de imbarcare-debarcare, aferente celor 16 statii de tramvai,7 statii de autobuz de pe Bd.Muncii si a platformelor terminalelor din piata Republicii-2 peroane la statia de tramvai,5 peroane la terminalul de autobuze.Suprastructurile statiilor mediene vor avea un design propriu,unic si vor avea functiuni de protejare fata de elementele meteorologice (ploaie,ninsoare,vant,soare, etc.),iluminat,panouri de informare calatori.Suprastructurile de protectie pentru statiile de tip lateral vor avea,pe langa rolul de protectie,o serie de facilitati pentru calatori: hotspot wifi,prize USB pentru incarcare dispositive mobile, panouri touch-screen pentru informare calatori,panouri LED de mari dimensiuni,camera supraveghere video,senzori pentru elementele exterioare de mediu,iluminat LED.Platformele statiilor vor fi protejate cu garduri metalice iluminate LED.Pentru siguranta pietonilor si impiedicarea traversarile neregulamentare inspre/catre statiile de tramvai,in zona trecerilor de pietoni din dreptul statiilor de tramvai, se vor monta aceste garduri si pe trotuare.

Obiect 9 - Sistemul de e-ticketing si management al transportului public,atat pentru cele 13 tramvaie achizitionate in parteneriat cu MDRAP si pentru cele 10 autobuze electrice care se vor achizitiona prin proiectul de fata.Se va analiza și varianta montării de automate de bilete în principalele stații de tramvai. Acest Obiect nu face parte din această procedură de achiziție.

Obiect 10 - Achizitia a 10 autobuze electrice dimensiuni 11.5-12.1m,capacitate de transport de min 91 de calatori,împreună cu 2 stații de încărcare rapidă și stații de încărcare lentă cu 10 posturi.Acest Obiect nu face parte din această procedură de achiziție.

Obiect 11 - Implementarea unui sistem de inchiriere automatizata a bicicletelor,compus din 6 statii cu un numar total de 72 docuri pentru parcarea bicicletelor si de 60 de biciclete. Alaturi de sistemul de inchiriere biciclete si montarea a 4 parcari publice de biciclete, cu sistem securizat de acces pentru utilizatori, amplasate in zonele rezidentiale ale municipiului. Locația acestor parcări de biciclete va fi stabilită de contractant împreună cu Autoritatea Contractantă.Acest Obiect nu face parte din această procedură de achiziți..

Obiect 12 - Un element extrem de important,care vizează proiectele complementare P1 și P2,este asigurarea infrastructurii necesare prestatorilor de servicii de telefonie,televiziune prin cablu,internet,comunicații comune și speciale, pentru ca aceștia sa-și poată muta cablajele de pe stâlpii de susținere a liniei de contact a tramvaiului.Proiectarea s-a făcut cu integrarea tuturor elementelor pe care prestarea acestor servicii o reclamă, pentru toți operatorii în aceeași canalizație.Pentru atingerea acestui scop a fost necesară consultarea prestatorilor,iar medierea acestor consultări s-a făcut cu ajutorul AC.Infrastructura va fi realizată în principal pentru asigurarea alimentării și comunicațiilor echipamentelor care realizează managementul de trafic și funcționalitățile stațiilor transportului public.În secundar,canalizația va avea suficiente rezerve pentru a evita spargerile ulterioare pentru realizarea unor viitoare legături de comunicații pentru imobilele instituțiilor coordonate de Primărie , pentru instalațiile de supraveghere CCTV ale orașului sau alte facilități Smart City și în ultimă instanță pentru eliminarea de pe stâlpii liniei de contact pentru tramvai a rețelelor unor operatori de telefonie și servicii media.Acest element este extrem de important prin prisma faptului,că vizează proiectele complementare P1șiP2,datorită necesității asigurarii infrastructurii necesare prestatorilor de servicii de telefonie,televiziune prin cablu,internet,comunicații comune și speciale,pentru ca aceștia sa-și poată muta cablajele de pe stâlpii de susținere a liniei de contact a tramvaiului.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

razvan96

Ambele loturi ale licitației mari pentru lucrările la linia de tramvai au fost atribuite PORR, cu o valoare totala de aproape 225 de milioane de lei.

b1

Terminalul intermodal Reșița nu și-a găsit constructor nici la a doua încercare

A doua încercare de selectare a unui constructor pentru terminalul intermodal Reșița a eșuat, licitația fiind anulată:
La finele lunii februarie, Primăria Municipiului Reșița a postat în sistemul electronic de achiziții publice anunțul de licitație ce avea ca obiect "Achiziția de lucrări de execuție a componentei A a Proiectului P3 – proiectul – <Platforme/stații – terminal intermodal în zona muncitoresc ca nod de mobilitate urbană pentru optimizarea transportului public în Municipiul Reșița>".

Valoarea totală estimată a contractului ce trebuia dus la bun sfârșit în termen de un an și jumătate era de 41.677.245,93 lei, echivalentul a aproape 8,5 milioane de euro. Numai că până joi după-amiază, când era termenul limită, niciunul dintre ofertanții înscriși nu a criptat oferta financiară sau nu a răspuns la toți factorii de evaluare electronci, potrivit anunțului din SEAP.

Nici la prima licitație nu s-a găsit nimeni interesat de Terminalul intermodal Reșița:
Anterior, o licitație cu o valoare estimată de 14 milioane de euro pentru construcția unui terminal multimodal și pentru execuția altor lucrări de infrastructură fusese lansată de Primăria Reșița în ultima zi a anului trecut.

Este vorba de anunțul de licitație cu titlul "Lucrări de execuție a proiectului P3 – Înnoirea parcului de material rulant al operatorului de transport, inclusiv implementarea Sistemului Automat de Taxare și a Sistemului de Management al Flotei și crearea sistemului de informare dinamică a călătorilor în stații și vehicule".

La această licitație au fost primite oferte pentru două loturi, dar nu și pentru cel privind terminalul intermodal, după cum a relatat Club Feroviar.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

CornelM

Am plăcerea de a vă invita să vizionați un colaj care include și imagini realizate la Reșița:

Vlad94

După lupte seculare și după mai bine de 10 ani, primul tramvai nou a ajuns la Reșița. https://reper24.ro/a-ajuns-prima-garnitura-de-tramvai-in-resita/











Powered by API/PUM imgur uploader

Tramvaiul a fost descărcat deja la depou până acum și mâine va probabil vor apărea mai multe poze.
Din păcate, vom mai aștepta până îl vom vedea pe străzi. Încă se lucrează la noua rețea, inclusiv în depou (acest domn realizează frecvent update-uri cu șantierul: https://reper24.ro/foto-tramvaiul-resitean-in-imagini-de-santier-saptamana-36/) Cel mai avansat tronson este între Depou (Kaufland) și zona Intim, pe unde se va dori testarea și omologarea tramvaiului. Interesant este că nu va exista niciun macaz în zona Intim, deci probabil vor folosi un singur fir de mers (cel puțin asta declara primarul mai demult).

dargauda

Gestul sfios al unor reșițeni la inaugurarea unui tramvai. Oamenii și-au lăsat încălțările la ușă

min 0:38 interesant,no coment :lol:


https://ziare.com/tramvai-nou/resiteni-descaltare-intrare-tramvai-nou-1786354

Dominik

#55
Up-date cu stadul lucrarilor de reintroducere a tramvaiului in Resita.



You're in Steelers Country

Dominik

Tramvaiul reșițean,  probă de parcurs, zona Renk.





You're in Steelers Country

Ionut

Le-am pierdut șirul.
Pesa? Noi?

Detalii? Bucăți, preț? Îmi e greu să caut în arhivă.

elphax

#58
Durmazlar
13 bucati noi , garnituri bi-directionale
18 metri lungime, capacitate de 135 de persoane
25 milioane euro

PORR reabiliteaza 9km de linie , face statiile, terminale, depou etc mai multe amenajari pe 3 contracte diferite. Au castigat recent si ultimul contract

https://clubferoviar.ro/oferta-terminalul-intermodal-de-la-resita/

Vlad94

Deoarece rețeaua aeriană nu s-a montat încă în depou, cele două tramvaie sunt aduse până la capătul străzii Republicii, pentru a le fi încărcate bateriile. La sfârșitul lunii vor începe probe pe un singur fir între Depou și Intim. Un filmuleț realizat de Cristian Catalin's Sound&Video:
https://youtube.com/shorts/2nyyqIbQhbo?feature=share