Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Alta nelamurire...
Am urmarit cu atentie (multumesc, Alin!) instalarea acelor "ziduri de sprijin" la Oarda si Limba.

Si nu inteleg de ce la Limba NU au instalat zidul de sprijin decat pe partea dreapta (sensul spre Turda).
Pe sensul spre Sebes avem doar un taluz...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SB76UFO

Spunea careva mai inainte, ca acolo nu vin panouri fonoabsorbante. Nu stiu daca asta e motivul real.
Nelamurirea mea, ca si cea a lui @tudor e legata de zona Oarda. Poate ma fura perspectiva, dar acolo corpul autostrazii e in curba, cea ce ma face sa cred ca, ambele sensuri au inclinatie opusa fata de evacuare.  :dunno:
"Prostia este eternă și invincibilă"

horatiu.cosma

Posibil sa nu aibă spatiu să descarce toată apa pe o parte a autostrăzii și atunci sensul spre Turda sa îl descarce tot pe aceeași parte printr-un zig-zag (apa se scurge pe autostrada spre rigola mediana și apoi în cele 2 canale și apoi înapoi prin cele 2 tuburi pe care sper că le-au făcut cu panta corespunzătoare).

RaduG

#22563
Aș vrea să atrag atenția managementului de proiect, care mai mult ca sigur citește acest topic, despre procentul semnificativ de lucrători care nu sunt echipați cu minimul de vestă reflectorizantă. În condițiile de furnicar de șantier, cu zeci de vehicule de la mulți subcontractori, în condițiile de vizibilitate scăzută, de lucru după lăsarea întunericului, nu este acceptabil să nu ai vestă reflectorizantă pe tine. Lăsând la o parte că nu se respectă legea, e vorba de minime măsuri de siguranță pe șantier.
Nimeni nu ar vrea să citească o știre despre vreun ,,pieton luat pe capotă" pe șantierul autostrăzii neterminate.
Să mai zic că nimeni dintre cei care lucrează la înălțime și sub macara la pila lipsa de la Sebeș nu are cască?

alin2pas

Acesta este efectul acțiunii pompieristice pe unele șantiere, cu mai multe firme care ,,îngrașă porcul în ajun". La firmele care lucrează sistematic și au și o stabilitate a personalului angajat (deci automat se poate impune și o anumită disciplină a muncii) nu sunt probleme așa mari cu respectarea măsurilor de securitate și sănătate în muncă. Putem compara cu șantierul de pe A1 de la Șoimuș (știu, iar UMB?)

AlinC

ST1, nodul rutier Sebes - Strabag a inceput sa toarne stratul de uzuara pe breteaua 5:


TibiV

Lansatorul a obosit?

Nu a mai pus nici o grinda de vreo 4-5 zile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dargauda


danutzu_1069

Să termine pila aia, si dupa, merge la foc continuu... Cu ocazia asta sta si operatorul in concediu... 😟

elphax

deci pe bune, toti lucreaza la greu sa temine corpul autostrazii si bretelele de acces si unii pe aici tot insista pentru alte portiuni fara legatura cu ce vor sa dea in trafic pe 1 dec sau cand o fi saptamana viitoare. oare la alunecarea din deal de ce nu lucreaza, ca e vreme buna azi ?

Hercule

Am o nelamurire legata de nodurile facute de Pizzarotti: in unele zone delimitate de bretele nu va exista acces dupa deschidere autostrada. Situatia asta se observa in special la nodul Alba Sud, dar si la cateva zone de la nodul Sebes. Cum se va face (daca se va face) accesul in aceste zone? Banuiesc ca va fi nevoie la un moment dat de intrat acolo pentru mentenanta, tuns vegetatia sau pescuit vreun viteaz care va zbura peste parapet.

:gj: AlinC 
Deșteaptă-te române!

horatiu.cosma

^^
Pot muta lansatorul la operațiunile de asfaltare sau turnare rigole  :lol:?

RaduG

Mă întreb dacă după darea în trafic pe bretelele scurte de la nodul Sebeș, vom avea dări în trafic parțiale, pe măsură ce vor fi gata noi bretele / perechi de bretele, sau va mai fi o singură inaugurare, finală, a întregului nod Sebeș?

oldtimercraiova

Sper ca lansatorul sa fie pus in miscare, cat mai repede!  O:-)

dargauda

mai bine o singura inaugurare,graba strica treaba  si la anu ne prindem de cap de durere  :D