DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

Foarte bine punctat Horia!
Dar pentru ca nimeni nu prea stie numele anonimilor pe umerii carora stau marile proiecte hai sa facem cunoscut si numele sefului de santier, dl. ing Francisco <Paco> Torres, acelasi care a fost sef de santier si la podul si pasajul Basarab.
:)
Cu asemenea sef de santier n-am niciun dubiu ca lucrarile vor decurge in deplina ordine, doar sa nu-si bage diavolul politic coada spurcata acolo unde nu are ce cauta...
In privinta japonezilor n-am de comentat, asa sunt ei superconstiinciosi, am lucrat cu ei si le cunosc mentalitatea. Procesul impletirii pe santier a firicelelor de sarma in ditai cablaroiul va fi un subiect de urmarit cu maxim interes!!!

rocklee


danutzu_1069

Stiu ca IHI a lucrat la podul Osmangazi, care traverseaza golful Izmit. Din pacate, acolo au avut un incident neplactut care a tinut santierul in loc si, evident a marit costurile. Din cauza incidentului, un inginer japone s-a sinucis (probabil avand o vina) !!

Feri

^^^ Multimim Horatiu, exceptionale pozele! Intr-adevar evolutia proiectului va fi nemaipomenit de urmarit.

Deci problemele cu relocarile de utilitati par a fi cauza principala la intarzierea demerarii lucrarilor la drumurile/rampele de acces pe ambele maluri? In tot raul poate e si un bine, in sensul ca pot sa gandeasca mai bine in ansamblu conexiunile cu DX Galati-Braila si DX Braila/Galati - Focsani/Tecuci.

Skynick

Profesionisti de liga internationala.
Inca ma mir cum ni s-au aliniat planetele pentru intamplarea asta.

M-as duce in Japonia si le-as da tot bugetul transporturilor. Sa se ocupe ei de toate. Mai ales de calea ferata. Am castiga ani lumina.

razvan96

Am văzut pe Bucuresti-Constanta ce bine s-au ocupat. Zic sa ramanem cu picioarele pe pamant :lol:.

subway


rota

un pic off topic. Eu as dona pentru realizarea unui filmulet cu podul nostru de la Braila, asemanator filmuletului din Genova, sa mai prindem curaj si "hai ca se poate"  8)
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

subway

Acolo au facut pe naiba sa mai spele rusinea prabusirii...si sa repereze cumva orgoliul ranit si prestigiul rau shifonat...
In cazul nostru nu cred ca e cazul nici sa ridicam prematur statui dar nici sa dam nemeritat cu pietre si noroi atata vreme cat lucrarile se desfasoara in ritm alert si nu apar sincope...parerea mea!
:)
Si da, podul suspendat peste Dunare de la Braila e o lucrare deosebita fara precedent in Romania, cand va fi gata cu siguranta va fi un punct de reper si o mandrie pentru generatiile viitoare.
Daca-mi este permisa o comparatie, va fi Golden Gate-ul nostru la poarta de intrare fluviala la Dunarea maritima...frumos nu?
De la eliberarea de sub jug otoman n-a mai avut Braila asa o onoare si sansa de afirmare geostrategica, nu doar de scurgere pe apa a granelor tarii, hoti de cai prin stufarisul baltii si afaceri tulburi in lupanare la Tanti Elvira...
8)

subway

Si daca tot am deschis vorba, o opinie raspicata si clara despre asa-zisii opozitionisti si critici...care de fapt nu sunt decat niste amarate tonomate cu fise bagate de barcagiii cu actiuni (la vedere sau pe shestake) si bani la bacurile ruginite din zona. Dar acestia mai intai ar trebui sa ne spuna cum functioneaza luntrea fata de punte, la ce standarde, cate zile din cele 365 ale anului, ca ba e gheata la mal, ba e ceata deasa, ba e Dunarea prea umflata sau prea seaca, ba s-a mutat bancul de nisip si nu mai e pescaj, ba alte bancuri de genul asta...si sa ne mai spuna de ce dureaza o traversare de mai putin de doi km a garlei mai mult de o ora?
Cat despre muzeu, de muzeu si de trista amintire nu va fi podul ci barcazul lor nenorocit...asta cu siguranta!
Proiectul asta tulbura grav apele tulburi, statute si rau mirositoare ale mafiei politice locale, incat pana si orbul le vede limpede cu ochii inchisi cand nimereste Braila!
:lol:
P.S.
La redactarea acestei opinii am beneficiat de informatii furnizate de pe plan local, de la un brailean get-beget, indragostit de urbea sa natala...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

fulger nc

total de acord cu tine @subway
ani la rand administratiile de la braila si galati ..au tot cautat motive sa mai puna cate un bat in roata
administratia actuala a galatiului , nu mai are nici o legatura , nefiind in "curtea lor" si par mai competenti decat vechea cu toate ca sunt aceeasi formatiune politica
cei de la braila cer ...punct de observatie ..ca si cum ar fi cine atie ce si pierd din vedere ca au in administratie toata zona pana in siret , zona cu potential de dezvoltare imens(stiu ca sunt multe proprietati private si e extravilan) , totusi se pot face multe , mai ales din prisma investitiilor in infrastructura ce vor veni
scuze daca e putin off topic , dar inainte prin ANL se construisera cateva blocuri exact langa siret , dupa calea ferata ..care sunt foarte aproape de galati , dar pe "teritoriul" brailei
zona ce nu e deservita de transport public ..ptr ca e pe teritoriul brailei si administratia din galati nu poate face nimic
exact ptr genul astea de probleme ar fi fost buna regionalizarea
galatiul practic s-ar uni cu braila , daca se gandeste in perspectiva si se foloseste de existenta podului in viitor
practic ar fi a doua aglomerare urbana a Romaniei
eu sunt din Galati si sunt de acord cu tine ca va fi si atractie turistica si obiectiv de mandrie
sper ca administratiile sa fie in ton si sa vina cu proiecte sa permita dezvoltarea zonei

subway

Chestia cu restaurant on top e o prostie de melteni, podul e pod nu carciuma, la fel voiau si la Basarab si tot asa au venit cu imbecilitatea dupa ce proiectul era finalizat. Singurul pod cu asa ceva motz e la Bratislava si solutia e total failure...
Solutia cu regionalizarea pare rationala dar din ratiuni istorice e imposibila, e ca si cum ai propune unirea Ungariei cu Romania!
:)
Pana la un punct concurenta locala nu e daunatoare ci chiar benefica atata timp cat nu devine absurda si menita doar sa provoace moartea caprei vecinului...
Vezi ce se intampla daca Milcovul nu curge intre cele doua urbe? Nu stiu sa intoneze nici unii nici ceilalti hai sa dam mana cu mana cei cu inima romana!
:) :) :)

RaduC

^Apropo de soluție, de ce zici ca e total failure?

Am facut puțină cercetare si pare o solutie elegantă: este lift care te duce sus, costa dar ti se scade pretul biletului din nota de plata daca mananci la restaurant, ai punte de observatie, plus 430 de trepte in caz de urgenta.
Este o atractie turistica pana la urma, la care se poate ajunge cu bicla sau pedestru.

subway

Nu numai ca adauga inutil functiuni si sarcini suplimentare, dar si solutia in sine de pod hobanat e gresita si cu multiple probleme, copia romaneasca (si ea tot proasta) e podul vechi de la Agigea...nu confunda marketingul turistic mincinos cu considerentele economice si ingineresti, pe alea nu le afli de la propaganda oficiala ci doar de la meseriasii onesti!
Daca vrei musai un punct de belvedere construiesti unul dedicat cu aceasta functiune, asa se face de oamenii cu cap in toata lumea larga, altfel e tichie de margaritar.