DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

subway


tom_sawyer

Quote from: MinistruNoi suntem cu plățile la zi. Am plătit deja 55 de milioane de lei, mai avem un certificat de plată de 44 de milioane și am aflat astăzi că, în continuare, doresc să vină cu peste 500 de milioane de lei. Vom fi pregătiți în acest an să plătim absolut toate lucrările, avem finanțare, avem bugetul necesar pentru a finanța toate aceste lucrări.

gov.ro

zuma80

Referitor la spusele lui Cris38, am auzit si eu niste vrabiute care spuneau ca se lucra la un raport in CNAIR despre acest proiect si lucrurile nu erau tocmai bune.
Dar am zis sa nu arunc astfel de vesti daca nu mai apare nimic in acest sens.
Pentru A6!

subway

La CNAIR sunt destui raportaci gata sa blocheze orice, chiar si un proiect care merge foarte bine...
:(
Poate-i mai ciufuleste dna Ionita dupa vizita la fata locului!
8)
Dar ce pretentii poti sa ai de la drdpisti care n-au avut de-a face niciodata in viata lor cu un proiect major ori contzopisti de la centru care n-au iesit macar o data din birou, toti cu diplome care mai de care dar niciunul cu drumuri si poduri...
>:( :((

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Păun

@milo1981 multumiri pentru poza nu am mai vazut o
Din ce vad cei 192,540 m este distanta din varf pana undeva la mijlocul fundatiei, nu de la fata pamantului. probabil masuratoarea e de la nivelul dunarii sau ceva deoarece cota de 0 porneste de la -5,5 m fata de pamant.
De asemenea vad ca structurile metalice sunt ridicate la peste 30 de m (nu imi dau seama exact din poza, cota 30 sau 39?) Imi poate spune cineva cam ce unghi de inclinare pot avea, pana la nivelul solului?

Raducu Popa

Azi, 11.07.2020..


Senerslav

Nu inteleg cum daca din spusele domnului ministru progresul fizic e de 14,51%  pe intreaga lucrare , iar pe sectiunea II de 20,35% cum de progresul financiar e de 26,24% si mai urmeaza inca aproximativ 500 mil. lei anul acesta (tinand cont ca nu avem nici macar AC pe drumul de legatura)... din totalul de   2.571.925.790,17 lei(cifra preluata) . Acum nu stiu ce sa cred...daca constructorul a luat  sau vrea sa preea exemplul de la UMB cu facturarile sau chiar e presiune de sus))). Poate cineva sa ma ajute sa inteleg situatia?

ciprebbe

Ai uita de avans , parca 15% aici, care se recupereaza pe parcurs.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduC

@subway, deci vor folosi cofraje glisante, conform desenului de mai sus, în 3 luni ajung în vârf

florin74

Sa nu uitam de tablierul care se produce la Braila. Sigur s-a platit de catre Astaldi un avans, si se regaseste in progresul financiar si fizic. Chiar daca nu este fizic montat

subway

@RaduC
Cum am spus, decizia apartine santierului, ei cantaresc ce metoda se potriveste mai bine la situatia concreta.
In orice problema inginereasca exista mai multe variante de rezolvare posibile, important e sa o alegi pe cea care e mai potrivita cu amplasamentul lucrarii si dotarile/capabilitatile executantului.
Probabil faptul ca turnurile au sectiune constanta a inclinat balanta in favoarea cofrajelor glisante presupun...
Sa termine mai intai cu baza tronconica si apoi vom vedea cum va decurge operatiunea <inaltarea>!
:)

reed

ar fi faina o camera de timelapse odata cu inceperea ridicarii pilonilor,cablurilor,tablierelor...

subway

Pana ce vom vedea alte etape spectaculoase, pentru cine are rabdare, o mica demonstratie despre podurile suspendate

GDPR