DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


doryan93

A început pregătirea terenului pe care se va construi podul de peste Dunăre, care va lega Brăila şi Galaţiul de Tulcea. Direcţia Silvică Tulcea a dat startul defrişărilor de pe malul dobrogean. Citeste mai mult aici.


dr4qul4

in articol scrie ca leaga Moldova de Dobrogea. Cu siguranta ziaristul nu e brailean  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

presupun că tehnic are ceva dreptate, majoritatea muntenilor folosind podurile de la Giurgeni și Cernavodă, dar ce e drept sună mișto pentru un brăilean :)

Harry


TibiV

Harry,
sa nu pui pozele astea pe vreun forum "de mediu", ca sigur vor intarzia proiectul cu minim 5 ani...
Cine stie ce "triminetorix sopirlicosaurus" se ascunde intre copacii aia. :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

exclus, din 2 motive :)))
1 - sunt antiecologist convins
2 - deja lucrarile sunt aproape gata nu au ce sa blocheze

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Exista aviz de defrisare (sau cum se numeste). Deja procedurile de mediu (pe defrisarea asta) sunt facute, nu cred ca se incumeta nimeni sa taie copacii asa aiurea. (Bine, padurile se taie ilegal, alta poveste. Eu zic strict de procedurile birocratice. A se vedea problemele care exista pe autostrazi si cai ferate cu padurile.)

TibiV

Ionut.
Harry si cu mine faceam un usor "off-topic"...

Adica ne amuzam despre ce "animolosaurus" ar putea aparea atunci cand ti-e lumea mai draga...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Da da, m-am prins, doar ca nu e bine sa faceti offtopic ca ma iau de voi. :lol: Aici la pod chiar e nevoie de atentie pentru ca, mai nou, Comisia Europeana este foarte, foarte scrupuloasa in privinta afectarii corpurilor de apa (si cere SEICA pe procedura de mediu). Nu prea-mi dau seama cat se afecteaza Dunarea aici. Tot nu vad de ce pila dinspre est este pusa fix langa apa... trebuie sa fie un motiv. Care o fi, stie cineva?

perfidus

Ar fi o posibila explicatie, vezi in pagina #4 si primul post din pagina #5.
Axul șenalului navigabil nu e la jumătatea lățimii Dunării in acel loc.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

Ministerul Transporturilor a emis miercuri, 19 decembrie a.c., autorizația de începere a lucrărilor de construire la infrastructura podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila.

Amplasamentul podului este situat la km fluvial 165+800 (kilometraj pe Dunăre măsurat de la Sulina), peste fluviul Dunărea în zona Brăila, pe teritoriul administrativ al localităților Brăila și Vădeni, aparținând județului Brăila și pe teritoriul administrativ al localităților Smârdan și Jijila, aparținând județului Tulcea.

Lucrările la acest obiectiv de investiții presupun mai multe etape. În această primă etapă se vor executa cele două turnuri ale podului, pe malul Dunării (fundații și elevații), în zona județelor Tulcea și Brăila, precum și primele lucrări la zona de ancoraj a podului, situată în județul Tulcea.

Acestea reprezintă partea cea mai importantă a infrastructurii podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila pentru că de cele două turnuri de susținere se va lega toată suprastructura podului.

Lungimea totală a podului de la Brăila este de 1974 m cu o deschidere centrală de 1120 m și două deschideri laterale de 489 m și, respectiv, 364 m. Valoarea lucrărilor autorizate, fără TVA este 139.541.150 lei.

Durata de execuție prevăzută în autorizație este 17 luni de la data începerii efective a lucrărilor.

MT

NGC

Sa trecem autorizatia si in formatul "standard". :p

18.12.2018: ""Etapa I - Fundații/elevații turnuri Brăila/Tulcea și incintă parțială bloc de ancoraj zona Tulcea" din cadrul obiectivului de investiție  ,,Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila""