News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

GDPR

Wow, asteptam si poze.  :) Sper ca mai trece vreun coleg de forum pe acolo in urmatoarele zile.

pasadia

#661
@ cei care discuta despre continuarea spre sud a A4 pe topciul de poduri:

voi de ce nu luati in calcul alta solutie: separarea complete a A2 de A4. Adica A2 e pana in port, actualul nod A2-A4 se modifica in asa fel incat A4 sa continue direct spre sud, pe la vest de Cumpana si lacul Techirghiol si cu revenire (eventual) in traseul DN39 fie la Costinesti, fie la Olimp.

Sau de fapt, fara nici o revenire: A4 se va termina temporar undeva la nord de localitatea Mosneni si intre acel capat si DN39 in zona Costinesti se va construi un drum de legatura. Chiar daca va fi 1+1, fiind drept si lipsit de localitati ar trebui sa faca fata si momentelor de traffic maxim.  Si daca ne-om permite, vom construe si capatul sudic al A4 spre Limanu / Vama Veche (chit ca nu cred ca va mai fi urgent pentru nimeni).

LE: mancasem un v din vest.

Europiu

#662
Suna bine ce spui, @pasadia. Ma rog, la vest de Techirghiol. Stie cineva ce planuri au bulgarii legate de Varna si la nord catre noi?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

#663
Din pacate acel nod nu mai poate fi modificat. Trebuia o trefla acolo.
In schimb cred ca ar putea pleca dintre Cumpana si Lazu, sa ocoleasca Techirghiol si sa iasa dupa 23 August. In felul acesta la nodul cu A4 nu ar fi nevoie decat de 2 bretele pentru ca nu are rost sa faca si iesire spre port (aceasta s-ar face mai la sud intre DN38 si DN39A).
Avem nevoie de un nou pod peste canal, un pod mic peste Techirghiol, dar paote fi facut si la nivel de DX (cum e si noul pod peste canal).


PS. Bulgarii, daca vor face vreodata ceva, o vor face pe la Dobrich, dar nu cred ca ii intereseaza sa se lege de Constanta ci de Calarasi!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Sunt mai putin de 3, 5 km intre punctual de confluenta A2-A4 si momentul in care se trece la 4 benzi inainte de nodul cu DN39. Unde mai bagi tu in conditii de siguranta inca un nod?

raulbogdan23

#665
^

Cred ca ceva cum e nodul M35 - M3 din Ungaria se poate face (4 benzi - 2 continuare A4 spre port, 2 continuare spre Bulgaria) si invers ai nevoie tot de 4 cam in acelasi loc ca sa aduni traficul de pe A4 port si Bulgaria)

Vezi harta

Europiu

@dr4qul4: Vancouver propunea o trecere mai spectaculoasa a Techirghiolului :). Se pare ca mai la vest e site Natura sau asa ceva...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

in varianta mea il putem ocolii de tot, si in plus deserveste mult mai bine relatia Constanta-Mangalia!
@pasadia, sunt 4,2 km intre nodul A2XA4 si intersectia cu DN39. Eu zic ca un semi-nod la 1 km de DN39 nu va fi mai periculos decat acel giratoriu. Atentie, acolo va fi doar iesire, deci nu vor fi conflicte de trafic.

Pe sensul celalalt distanta e 4,7 km si va fi doar de intrare, asa ca poti face o bretea mai lunga (bretea cu limitare la maxim 80). Eu zic ca e loc destul. Daca in normativ scrie minim 3 km, nu e nici o problema: A4 va continua spre sud, iar bucata actuala spre port se va numi DX41. 

@pasadia, Tu cum vezi modificat actualul nod A2xA4? cred ca ar iesi ceva extrem de complicat, mult mai periculos decat un seminod!

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dan74

Dar de varianta modificarii intersectiei actuala A2-A4 ca in schita de mai jos?
Eu nu sunt specialist asa ca cei care se pricep sa-si dea cu parerea daca aceasta varianta ar putea fi pusa in practica.


dr4qul4

#669
nici eu nu sunt specialist, dar vad asa:
- pe sensul bucuresti - mare avem exact acelasi lucru: o iesire in plus inainte de nod. Doar ca ar fi inainte de nodul cu A4, mai aglomerat decat ar ramane nodul cu DN39. Si distanta putin mai mica.

- iar pe sensul spre Bucuresti, tu vrei sa bagi tot traficul, si dinspre Mamaia si dinspre Mangalia, pe breteaua aia minuscula? Breteaua aia are 1,1 km si e pe 2 benzi. chiar crezi ca poti sa vii cu inca un flux mare de trafic si sa te intepi exact la mijloc?

- si ultima problema, deloc de neglijat: exact in partea de nord a nodului ai Valul lui Traian (avem pasaj), CF (iar pasaj) si nodul cu DN3. Unde vreti voi sa va intepati cu bretelele? Sau le facem ca in desen? sa plece exact de unde pleaca si actualele bretele? Mi se pare extrem de periculos.

iar toate lucrarile vor trebui facute sub trafic, asadar nu vor fi deloc usoare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dan74

Atentie, dinspre Mamaia se va face o bretea noua, breteaua actuala se va folosi doar pe sensul Mangalia-Bucuresti si trebuie inchis accesul la bretea de pe A4.

dr4qul4

Dinspre Mamaia vspre Bucuresti si spre Mangalia NU ai cum sa fac o noua bretea. intre nodul A2xA4 si A4xDN3 nu ai decat 1-1,2 km distanta. Si sunt 2 noduri mari. Chiar nu ai cum sa te intepi cu inca o bretea intre acestea.


Pasadia mi-a zis ca nu ma incadrez cu un alt seminod in 4,5 km, iar tu vrei sa faci acelasi lucru in 1-1,5?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

@ Dr4qul4: plecand de la propunerea ta de mai sus, eu as face altfel: as inchide actualul nod A2/ DN39 (care oricum e o prostie). Traficul spre si dinspre Constanta spre sudul litoralului il muti pe DN39E iar pe DN39 va trece doar traficul local spre Agigea. Cu DN39A continuat spre noua portiune sudica din A4 asiguri accesul din A4 spre sudul portului, Agigea, Techirghiol si Eforie. Mai departe A4 ocleste lacul Techirghiol si ii mai faci un nod si un drum de legatura cu DN39 la intersectia cu DC6 (Costinesti)

olea10

#673
Intre pod Cumpana si  iesire Lazu, nu incape acest tip de nod? Astfel incat A4 sa mearga spre sud?
A11 este A2 actual spre port.
https://goo.gl/maps/S7hTEbyq8qS2
La acest nod A1 de la TM a fost continuat cu A11, iar A1 spre Nadlac a fost construit dupa cel putin 1an.
La fel avem si in cazul A4/A2. Momentan A4 se continua cu A2 spre port iar continuarea spre sud poate fi adaugata prin acceasi metoda ca in harata.
Dar, e loc fizic?


raulbogdan23

^

Cam asta propuneam eu mai sus dar doar breteaua verde pe directia Constanta - Bulgaria si breteaua rosie Bulgaria - Constanta.
Spre port nu cred ca o sa avem trafic din partea aia. Au si bulgarii porturile lor.