Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: Harry on March 29, 2016, 07:21:17 PM
A venit nenea ministrul la Constanta. A zis ca nu sunt bani ca sa se schimbe ultimele 2 hobane la podul vechi de la Agigea, iar legat de A4 nu a zis absolut nimic :(

Cum adica nu sunt bani pentru asta? Numai pierderile din ocolirile necesare, aglomeratie si afaceri pierdute sunt mai mari decat costurile de inlocuire!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GDPR

Eu am gasit prin presa urmatoarele: "Oficialul de la Transporturi nu a știut, însă, când va fi închis podul vechi de la Agigea, aflat în reparații de peste cinci ani, din cauza căruia traficul spre sudul litoralului este sufocat în fiecare vară. Podul urma să fie închis circulației pentru două luni, timp în care traficul se va desfășura pe noul pod din portul Constanța Sud Agigea. "Cu podul vechi de la Agigea, colegii sunt pe finalizare, mai au două hobane de schimbat, e o problemă de plată acolo. Problema nu e tehnică, e doar financiară, e un program întârziat de mult timp și nu vă pot spune data, nu vreau să arunc o dată necontrolată", a declarat Dan Costescu."

Nu-mi dau seama, e o neintelegere la bani cu constructorul, sau s-a terminat un program financiar si MT a uitat sa acopere restul de executat din alte surse?

_Ionut

Se mai aude ceva despre finalizarea A4? (nod Poiana, etc.)

GDPR

Pana nu se rezolva disputa dintre CNADNR si antreprenor cred ca nu o sa se mai faca nimic la A4.

alecu26

problema acolo e ca deja e semnat un aditional de vreo 90 milioane de RON....si tot nu s-a finalizat nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Situatia proiectelor in 18.04.2016


Varianta de Ocolire Constanta

17.03.2016
Varianta de ocolire a fost deschisa traficului rutier (pe toata lungimea), pe sectiuni, in cursul anilor 2011, 2012 si 2013. In prezent Antreprenorul a suspendat lucrarile motivand neplata facturilor de penalitati la plati intarziate (platile nu au fost efectuate la timp din cauza lipsei alocatiei bugetare), astfel Antreprenorul a inaintat Disputa nr. 2 la Comisia de Adjudecare a Disputelor cuprinzand si aceasta solicitare de plata penalitatilor. La data de 03 Iunie 2015, a fost emisa decizia Comisiei de Adjudecare a Disputelor prin care Antreprenorul este indreptatit a fi platit de catre Beneficiar cu suma totala de 25.437.601,26 lei, inclusiv facturile de penalitati. Avand in vedere faptul ca atat Beneficiarul cat si Antreprenorul au transmis Instiintari de Nemultumire aferente acestei decizii, Antreprenorul a inaintat o Cerere de Arbitraj la Curtea International de Arbitraj de la Paris.

18.04.2016
Probleme:
1) Suspendare lucrari
Obs: Plata deciziei CAD in valoare de 25.437.610,26 lei care include si penalitatile aferente CIP-urilor 22 - 35


tom_sawyer

#636
Ciolos zice ca de la sfarsitul anului 2016 se incepe Podul de la Braila (proiectare):

Luni, 18 Aprilie
Premierul Dacian Cioloș a participat la Dezbaterea privind Strategia Integrată de dezvoltare durabilă a Deltei Dunării, desfăşurată la Tulcea


QuoteAm discutat şi despre oportunitatea de a lansa cât mai repede proiectul podului de la Măcin, care ar trebui, odată realizat, ar trebui să faciliteze legătura dintre Dobrogea şi, deci implicit şi Deltă, de restul lumii şi să stimuleze atât economia, cât şi turismul.

QuoteReporter: Cât de realizabil este podul peste Dunăre, despre care am auzit foarte multe promisiuni în ultimii 20 de ani?

Dacian Cioloş: Eu cred că dacă reuşim să respectăm calendarul aşa cum este acum prevăzut la Ministerul Transporturilor, până la sfârşitul anului putem da drumul la proiectul tehnic. Alocările bugetare există, studiul de fezabilitate este în curs, ştim în detaliu alocările bugetare cel puţin pentru partea de pod, pentru că în jurul podului mai sunt prevăzute şi alte tipuri de investiţii pentru a conecta podul la diferite reţele de transport. Dar, pentru podul ca atare există alocare bugetară de aproximativ 200 de milioane de euro, care este inclusă în această sumă de 1,1 miliarde euro. Deci, în măsura în care vom respecta acest calendar - şi nu prea sunt motive să nu-l respectăm - eu cred că la sfârşitul anului putem da drumul la proiectul tehnic şi de acolo încolo investiţia poate să se deruleze pentru că bugetul există.

Harry

#637
Astazi m-am plimbat cu un Diamond deasupra litoralului.

enjoy


Ionut

^ Big like! Putem folosi fotografia pentru pagina API pe Facebook (cover photo)?

Harry


dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

Harry! Tare! Mega like!!
Tu ai fost la mansa Diamond-ului si nu ai apucat sa faci prea multe poze, este?  ;)

Harry

Mi-as fi dorit :))) Dar am stat doar in dreapta. Nu am apucat sa fac multe poze pentru ca au fost ceva turbulente si nu prea statea avionul drept. Spre exemplu pentru poza asta a trebuit sa zburam in cerc cu aripa avionului perpendiculara pe directia pamantului :))) A fost o senzatie aparte :)))

JohannDB

Offfff A4..... Miercuri 25.05 am trecut pe A4 de la giratoriul "Ovidiu" (DN2A-A4) până la joncţiunea cu A2 (KM 212 al A2); pe cei 14 km ai acestui sector de A4, la toate podurile peste care am trecut, am dat de trambuline mult mai accentuate (la intrarea-ieşirea de pe poduri), ca acum unu-doi ani.
     Se vede treaba că avem o problemă cu tasările, în timp, la capetele de poduri. Ce să mai zic şi de parcarea "uitată"  de la Km 3....

NGC

Sunt foarte curios ce servicii de expertiza a contractat CNADNR in 03.06.2016 de la SC PUC WALTER SRL prin atribuirea directa a contractului "ET pentru Varianta ocoloitoare a Municipiului Constanta - A4 km 0+000-21+775" contra 95,000.00 RON fara TVA.
Nu de alta, dar acel SRL apare ca si firma cu un singur angajat in 2011, 2013 si 2014.