Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Granata06

NGC20 un Catalin Tolontan al infrastructurii?

NGC

^^^ Nu, doar cineva caruia nu ii plac atribuirile directe, deci unde nu este transparenta. :p

iuli

Poate ca va era dor sa vedeti sau sa revedeti intreg traseul A4 inclusiv podul peste canal.

https://www.youtube.com/v/SAP4vIsMzxk
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Europiu

Poate cineva sa ma lamureasca: cand, peste ani si ani, (daca) se va face autostrada pana la Mangalia, se mai trage inca un pod peste Canal?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

iuli,
frumos !

Dar de ce mama naibii stationau 3 masini una dupa alta pe pod ?!...
Pe noul pod peste canal.
Nu cred ca s-a schimbat legislatia rutiera...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Quote from: Europiu on June 09, 2016, 08:01:55 PM
Poate cineva sa ma lamureasca: cand, peste ani si ani, (daca) se va face autostrada pana la Mangalia, se mai trage inca un pod peste Canal?
Depinde. Dacă se face cu desprindere înainte de canal, la Medgidia. ...nu e nevoie.
Dacă se face ca extindere nord și sud a actualei centuri....vor fi nevoie chiar de doua.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Europiu

@alecu: thx! La varianta a doua ma gandeam cand am intrebat. Situatie in care vine intrebarea urmatoare: nu era mai simplu sa faca poduletsul asta nou din start adecvat?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

frunzaverde

#652
Podul nou serveste pentru legarea celor doua porturi (N si S) intre ele si legarea porturilor de autostrada. Dat fiind ca traficul de pe respectivele poduri este trafic greu de tip terminal (lent adica), o solutie mixta (autostrada + pod pentru trafic de terminal portuar/intermodal) nu e prea buna (nu se impaca prea bine un flux lent si relativ imprevizibil cu un altul rapid si sezonier).

Plus ca A4 Constanta - Mangalia este o prioritate foarte indepartata - pana atunci, daca avem CIV complet, ar trebui ca podul sa fie folosit la capacitate.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Sunt 2 lucruri distincte. Era nevoie e un pod peste canal ca sa lege partea de sud a portului Constata-Sud/Agigea de restul portului. Acesta este scopul podului actual. Si evident trebuia facut cat mai aproape de mare, ca sa nu se ocoleasca inutil. Autostrada nu are cum sa foloseasca un pod asa aproape de mare, ar fi un ocol imens, costurile pe masura, incurcatura mare in trafic, etc... Pentru autostrada evident va fi nevoie de inca un pod peste canal.

Avem o prea mare frica de astfel de poduri, dar ele nu sunt mare lucru. De ex. podul peste canal de pe A2 a fost facut de constructorul autostrazii cat ai zice peste, cine nu stie de el nici nu-si da seama ca a trecut peste canal.

In Germania Rinul este cam cat Dunarea la noi. Numai in zona Bonn-Köln-Düsseldorf sunt vreo 20 de poduri peste Rin, dintre care vreo 5 de autostrada,  unele si cu 3 benzi pe sens. Iar podul de tren principal de la Koln este cu 6 linii de cale ferata. O sa se faca si la noi 2-3 poduri peste Dunare la Braila-Galati, poate atunci scapam de acest bau-bau al podurilor peste ape mari. Un bau-bau indus in mare masura de comunisti, care se laudau ca mamă-mamă-mamă ce au făcut ei, un pod la Giurgiu-Ruse, unul la Vadu Oii, unul la Cernavoda si iata și un mare hobanat la Agigea. Hai să fim serioși, pe la alții se făceau anual câteva poduri gen cel peste canal.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Europiu

#654
Multumesc pentru informatii si lamuriri, baieti!

@vancouver: asa, ca sa-mi faci placerea, puteai sa te duci pe Rin si mai catre nord... :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

In plus podul respectiv a fost investitie a celor de la Porturi Constanta (daca nu ma insel), deci nu se amesteca cu CNADNR, chiar daca era acelasi ordonator de credite.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Baietii au dreptate, precum se vede si in filmare legarea capetelor se face prin giratorii care duc exact in portile porturilor. Abia dupa poarta de nord se intra practic pe autostrada. Si trafic chiar exista...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vancouver

#657
Daaa, stiu, stiu, nu e nevoie ca A4 sa fie continuata spre sud.... :bash:

RECORD. Distanța dintre Neptun și Constanța, parcursă în patru ore și jumătate
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/record--distanta-dintre-neptun-si-constanta--parcursa-cu-10-km-h-425482?c=q2561

QuoteÎn 2010, Liviu Costache, director general al CNADNR, afirma că a obţinut avizul Comisiei Trans European Motorway Network pentru includerea segmentului Constanţa-Mangalia-Varna în coridorul IV pan-european de transport, care este finanţat din fondurile structurale ale UE.

Daaaa, daaa, da' avem alte prioritati, cum ar fi autostrada de la Constanta la Tulcea ..  :lol: :lol: :lol: unde nu exista nici macar trafic pentru actualul DN, dar, de, ne pricepem ... Traficul din sud e pur sezonier :bash:, nu conteaza cateva zeci de mii de concedii stricate pe an...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

stangabriel

S-au reluat lucrarile in forta. Se lucreaza la giratoriul mic din partea nordica, parcarea este retrasata, iar la giratoriul suspendat Poiana abia au inceput, plus in alte cateva puncte. Fara poze, eram la volan si am fost surprins de lucrari.

Ionut