Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: alecu26 on May 19, 2015, 07:43:08 PM
apropo de centuri....stie cineva ceva detalii despre centura Targoviste? am auzit azi prima data de ea.

Nu e o centura propriu-zisa (nivelul de trafic de tranzit e oricum mic), ci un set de bulevarde urbane periferice care inconjoara orasul:

DN71 Sud (Bucuresti) - Str. Petru Cercel - DN72 (Gaesti) - Str. Laminorului - DN72A (Campulung) - Bd. Eroilor - Pod Teis - Nod Aninoasa - DN71 Nord (Sinaia) - Aleea Sinaia - DN72 (Ploiesti) - Str. Magrini - Bd. Ialomitei - Calea Bucuresti - DN71 Sud (Bucuresti).

Exista un contract de reabilitare pe fonduri REGIO, care prevede asfaltari, extinderea la 4 benzi unde e posibil, reabilitarile celor cateva poduri + constructia unui nou pod (2 benzi) peste Ialomita: http://www.pmtgv.ro/centura.pdf. Proiectul insa bate pasul pe loc, initial a fost acordat firmei CAST, apoi reziliat dupa ce firma a luat-o la vale (DNA), apoi castigat de Tehnologica Radion. Din 2010 pana azi s-au executat 27% din lucrari. De pod nici nu s-au apucat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan_c

un articol mai vechi despre Modernizarea si reabilitarea Drumului de Centura a orasului Targoviste

link: http://www.columnatv.ro/tv/cea-mai-penala-centura/


Calin

Quote from: frunzaverde on May 20, 2015, 12:06:24 AM
Quote from: alecu26 on May 19, 2015, 07:43:08 PM
apropo de centuri....stie cineva ceva detalii despre centura Targoviste? am auzit azi prima data de ea.

Nu e o centura propriu-zisa (nivelul de trafic de tranzit e oricum mic), ci un set de bulevarde urbane periferice care inconjoara orasul:

DN71 Sud (Bucuresti) - Str. Petru Cercel - DN72 (Gaesti) - Str. Laminorului - DN72A (Campulung) - Bd. Eroilor - Pod Teis - Nod Aninoasa - DN71 Nord (Sinaia) - Aleea Sinaia - DN72 (Ploiesti) - Str. Magrini - Bd. Ialomitei - Calea Bucuresti - DN71 Sud (Bucuresti).

Exista un contract de reabilitare pe fonduri REGIO, care prevede asfaltari, extinderea la 4 benzi unde e posibil, reabilitarile celor cateva poduri + constructia unui nou pod (2 benzi) peste Ialomita: http://www.pmtgv.ro/centura.pdf. Proiectul insa bate pasul pe loc, initial a fost acordat firmei CAST, apoi reziliat dupa ce firma a luat-o la vale (DNA), apoi castigat de Tehnologica Radion. Din 2010 pana azi s-au executat 27% din lucrari. De pod nici nu s-au apucat.
Sincer , nu prea le-as numi "bulevarde urbane periferice" -din momentul in care in  mare parte acesta centura deserveste zona industriala a Municipiului Targoviste.Practic,pe traseul DN71 Sud (Bucuresti) - Str. Petru Cercel - DN72 (Gaesti) - Str. Laminorului - DN72A (Campulung) ,cu exceptia inceputului strazii Laminorului (aici era sediul firmei unde lucra tatal meu), unde sunt cateva blocuri de nefamilisti -3sau 4( de altfel printre cele mai ieftine din oras ca sa ma fac bine inteles despre ce vorbim) si a zonei de inceput a str.Petru Cercel ,nu prea sunt zone locuite-ci doar zona industriala,iar drumul este cu doua benzi pe sensul de mers.Bulevardul Eroilor are, intr-adevar blocuri pe partea dreapta cum mergem catre podul de la Teis ,iar pe stanga cateva magazine si un cimitir ( din 1887 parca).Dupa zona cimitirului , pe ambele parti sunt firme in special care vand materiale de constructii.De abia ajungand la Podul Teis drumul se ingusteaza de la 2 benzi pe sens la unul singur.Din cate stiu -era in proiect sa se darame anexele care adapostesc utilejele de dezapezire din capul podului pentru a se putea lati si podul la doua benzi pe sens.Ajungand la Nodul Aninoasa-de fapt un pod cu doua benzi pe sens care face legatura dintre Targoviste si Sinaia (DN 71) se face dreapta si se ajunge la un sens giratoriu unde un strain de loc ar trebui sa fie extrem de atent cum trebuie sa acorde prioritatea.De aici se urmareste drumul pe Aleea Sinaia (din nou o banda pe sens) si imediat la dreapta pe strada -prima data cand o vad cu un astfel de nume "Magrini" -ea fiind cunoscuta de targovisteni drept "Caramidari" dupa o veche fabrica de caramida care exista in zona daca nu ma insel in perioada interbelica.Ajungand in capat se vireaza la dreapta -se trece din nou podul peste Ialomita -si apoi-imediat pe un drum din nou cu doua benzi pe sens,Calea Ialomitei -unde din nou nu sunt zone locuite -in buna parte strada marginind zone arabile.Se face o curba spre dreapta -in zona Bazei de Agrement unde am aflat ca s-au investit  sume mari de bani pentru a face o zona cu piscine de inalt nivel,dar au uitat sa introduca in proiect alimentarea cu.....apa :))))) In capat,ajungem la o intersectie semaforizata unde ,facand la stanga , intram cu adevarat pe un bulevard urban -dar doar pentru cateva sute de metri unde -pentru a inchide "cercul" in sensul giratoriu urmam dreapta pentru a reintra in strada Petru Cercel care ne poarta spre zona Otelariei.
La Podul Teis intr-adevar au fost facute lucrari de largire considerabila a albiei Ialomitei dupa ce prin 2006 inundatiile puternice au pus in pericol bazele "picioarelor " podului -pod peste care trece si calea ferata Targoviste -Pietrosita sau Targoviste -Ploiesti-cele doua directii despartindu-se chiar imediat dupa parcurgerea podului.

NGC

#2419
Ofertele pentru "Intocmire SF pentru Varianta de Ocolire Fagaras":

   471.774,00 RON fara TVA    Valoare estimata
01. ? RON fara TVA    Asocierea SC EXPERT PROIECT 2002 SRL + SC GEO-SERV SRL + SC TOPCADEX 99 SRL
02. ? RON fara TVA    Asocierea SC MAXIDESIGN SRL + SC HELMERT SRL
03. ? RON fara TVA    SC PROIECTECH CONSTRUCT SRL
04. ? RON fara TVA    SC BETA-COPS SRL
05. ? RON fara TVA    SC ROYAL CDV G2 SRL
06. ? RON fara TVA    SC ALTER EGO CONCEPT SRL
07. ? RON fara TVA    SC FIP CONSULTING SRL
08. ? RON fara TVA    SC LUCA WAY SRL
09. ? RON fara TVA    Asocierea VIAPONTE ROM SRL + SC S ENGINEERING DESIGN SRL + SC GEO PROIECT CONSULTING SRL
10. ? RON fara TVA    Asocierea SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL + SEARCH CORPORATION SRL
11. ? RON fara TVA    SC GRAFIC TENDS SRL
12. ? RON fara TVA    SC IRIMAT CONS SRL
13. ? RON fara TVA    SC SPECIALIST CONSULTING SRL
14. ? RON fara TVA    Asocierea SC DANINA STAR SRL + SC DONPREST COM SRL
15. ? RON fara TVA    SC RUTIER-CONEX XXI SRL
16. ? RON fara TVA    SC INTO SRL
17. ? RON fara TVA    SC PRINFO SRL

stangabriel

#2420
Cateva poze de pe Centura Bucuresti, DN7 A1.  Se lucreaza putin, prea putin.
Scuze calitatea, sunt facute cu un telefon mai slab.















ion59

Unde s-a ajuns la ultimul strat de asfalt, e de bine!

adiarc

la iesirea din Ernei(MS) spre Tg.Mures am surprins niste lucrari incipiente.....2-3 excavatoare si niste podete casetate.......par a fii legate de centura Tg.Mures (nu sunt sigur), construita de Copisa pe traseul Ernei-Corunca



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

imagini noi depe centura brasov ...pe celalalt site ..postate de user.... pasadia  :)

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1196735&page=251

adiarc

multumim
in alta ordine de idei , nu imi plac noile panouri info legate de lucrarea respectiva ( si alte lucrari in general ), deoarece pe acestea nu mai apare constructorul...orice modificare in directia scaderii transparentei , este gresita
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


vancouver

Sa dam tarii cat mai multe sensuri giratorii....

Oare aritmetica este atat de grea in Romania. Sens giratoriu (indiferent cate benzi) = max. 2.500 vehicule pe ora.
Drum pe care se cere largirea la 2x2 = trafic > 2.000 veh / ora. (altfel ar face fata si la 1x1).

Intersectie centura cu benzile de coborare de pe A1 = minim 2.000 + 2.000 + 500 + 500 = 5.000 vehicule pe ora (la orele de varf)

5.000 < 2.500 !!!!!

REZULTA CA NICIODATA UN SENS GIRATORIU NU VA FACE FATA ACOLO. E CHIAR ASA DE GREA MATEMATICA. E CHIAR ASA DE GREU SA FIM SERIOSI SI SA FACEM PROIECTARE RIGUROASA IN ROMANIA, SAU STILUL DUPA URECHE E SINGURUL DE CARE S-A AUZIT?????
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ddfab

poate se repeta unele imagini de pe centura bucuresti, cu ceea ce a postat un coleg mai sus...
dinspre sos. odaii spre A1







ddfab


ddfab