Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

dap...din lucrari de demolare au trecut la lucrari de terasamente/excavatii, dupa aia fundatii speciale...si acum si lucrari de arta.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

QuoteComunicat
12.05.2015

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că în data de 11.05.2015, a fost semnat contractul ,,Construcţia Variantei de Ocolire Tecuci - Relicitare".

Contractul a fost atribuit în urma finalizării procedurii de achiziţie publică (licitație deschisă), Asocierii SC EUROCOGEN FILIALA ANINOASA SRL - ALEANDRI SPA - PASQUALE ALO' SRL (Lider de Asociere - SC EUROCOGEN FILIALA ANINOASA SRL) și are o valoare totală de 51.628.552,30  lei fără TVA.

Finanțarea proiectului este asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR 85%) și Bugetul de Stat (GOR 15%).
Obiectivul specific al contractului este realizarea ,,Construcţiei Variantei de Ocolire Tecuci - Relicitare" şi remedierea oricăror eventuale defecte ale acestor lucrări în Perioada de Notificare a Defectelor, în conformitate cu prevederile Contractului de Lucrări.

Durata contractului este de 36 de luni din care 12 luni pentru Execuţia Lucrărilor, 24 luni Perioada de Garanţie.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

igorashu

De aici am extras asta:
QuoteSeful CNADNR: Ne gandim sa unim centura Oradea cu nodul de la Biharia

Potrivit directorului CNADNR, zona Metropolitană a Oradei va fi legată la autostrată, şi asta pentru că au în plan construirea unui nod şi pentru a face legătura cu Oradea.

"Există trei noduri. Unul la Marca-judeţul Sălaj, provizoriu încă, cu DN19, unul la Chiribiş în legătura cu Marghita, şi unul deocamdată prevăzut la Biharia care să asigure legătura cu Oradea. Însă, aici, în urma discuţiilor purtate cu autorităţile publice locale, ne gândim să unim centura Oradea cu viitorul nod, pentru a nu crea  două drumuri paralele şi pentru a fluidiza şi uşura traficul",  a mai precizat directorul CNADNR.

Dan74

O declaratie logica si normala a lui Neaga, sper sa se si puna in aplicare, deoarece Primaria Oradea doreste sa construiasca o centura noua de la sensul giratoriu dintre centura si DJ797 (spre Santandrei) pana la iesirea din Biharia spre Satu Mare.
Din ce stiu eu sectorul cuprins intre sensul giratoriu si DN1 (in apropiere de Bors) are finantare asigurata prin Programul Operaţional Regional 2014-2020.
Ramane a se cauta finantare si pentru sectorul dintre DN1 si DN19.

danutzu_1069

@alecu26
Apolodor nu a renuntat la demolari.
Inca mai este de demolat in tara  O:-)

NGC

Referitor la nodul de la Oradea si drumul de legatura, ele sunt prevazute si in ultima varianta de MPGT.
Am scris deja aici despre asta.

horatiu.cosma

Sunt prevazute in MGPT, dar nu sunt si in contractul semnat luni pentru Suplacu-Bors. Citisem intr-una dintre stirile legate de semnarea acestui contract faptul ca drumul de legatura il va face CNADNR in regie proprie. Asta intr-adevar ar fi o veste destul de importanta. S-a mai vehiculat aceasta posibilitate, mai ales la cati angajati are CNADNR, si la faptul ca s-ar sari peste niste pasi care de obicei dureaza la noi in jur de un an(licitatii, castigatori, contestatii, semnare, ordin de incepere). Ar fi un mare pas spre normalitate in executia proiectelor si asa destul de intarziate.

Eurocopter

Azi pe DNCB Delta ACM turna asfalt pe vreo 200m. In rest liniste si pace. Nu inteleg ce asteapta acolo. In afara de viaductul peste CF din dreptul Chiajnei (de care nici nu s-au apucat) ar putea finaliza lucrarile la sfarsitul anului.

Au claim-uri sau nu li s-au platit facturile?

NGC

#2393
^^^ Pentru lucrarile la DNCB, am verificat rapid 2014 si 2015 si am gasit o factura din 11.06.2014 in valoare de 1,983,324.51 RON si o factura din 27.02.2015 in valoare de 5,200,046.15 RON, pentru care inca nu s-a emis ordin de plata si care nici nu par inca aprobate.

Dar mai au de primit bani pentru lucrari din 2014 de pe DN56, Craiova - Calafat.

panzer

DNCB A1 DN7: Era parca un raport mai vechi chiar aici pe forum in care spuneau ca mai sunt probleme cu cateva exproprieri (unele nefacute, altele unde proprietarii nu au eliberat la timp amplasamentul). Urmaream o hotarare de guvern sa aprobe acele ultime exproprieri. Speranta era in Decembrie, dar nu a aparut.
Intr-un alt raspuns de la CNADNR dadeau stadiu de executie si financiar la 35%. La pasajul de la Chiajna-Dragomiresti spre Chitila ar putea sa termine rampa. In partea celalata insa nu ma prind cum vor executa largirea rampei.

Ar merita sa ii intreb ce ii impiedica? De asemenea daca au vreun timeline pentru DN2 A2 pentru reluarea licitatiei?

raresc



legat de DN2 si A2 am intrebat eu (vezi sectiunea de Comunicare oficiala) si au zis ca se reia licitatia in Trim 2. 2015. E drept ca mai avem putin si se termina si acest dead-line :lol:


alecu26

ce se mai aude de celalte centuri care erau in lucru sau trebuiau finalizate sau incepute macar???
Intr-o ordine aleatoare:

Alesd, Stei, Tg Jiu, Carei, Sacueni, Caracal, si parca si pe Craiova Sud trebuia sa se mai intample ceva.

Targu Mures am auzit ca recent s-au apucat de lucru...asa timid..dar poate ne ajuta cineva din zona cu ceva poze.

Mai sunt si altele de care nu ar trebui sa uitam?


PS: La centura Brasov, ambele tronsoane, se lucreaza relativ OK. Se vad progrese de la o saptamana la alta.
Drumurile noastre POATE;

adyneamtu

#2397
La centura Craiovei au inceput saptamana trecuta sa puna traversele grinzile.
Poze facute de dragos_draniceanu de pe SSC




florin74

#2398
@alecu26

ALESD, STEI -parca nu sunt alocate fonduri pe anul asta, asa ca este liniste
Carei Sacuieni se lucreaza, sunt pe la 50%, la Caracal au inceput lucrul relativ recent (2-3 luni)
La Tg Jiu au fost probleme cu traseul, expropieri, posibil sa fi inceput si pe la ei ceva, dar nu cred ca este foarte mare agitatie.

alecu26

ales, stei, sacuieni, carei...nu sunt pe fonduri europene? (cel putin la Sacuieni, carei...chiar nu inteleg cum pot sa dureze 2-3 ani niste centuri de cativa km...). Nu vrea nimeni sa absoarba fonduri europene acolo?

Sau se profita ca sefii se concentreaza pe lucrarile de autostrada...si Uinitatile respective de implementare...freaca menta.
Drumurile noastre POATE;