Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

#1440
Quote from: cristi5 on January 10, 2016, 08:33:47 PM
Sunt putin surprins ca pe Predeal-Ploiesti, desi linia e reabilitata se merge pe alocuri cu 80-100. Asta e chiar viteza maxima proiectata sau mai sunt lucrari de facut (semnalizare, etc)?

Atat e viteza stabilita, nu mai sunt lucrari de facut care sa afecteze viteza.
Mai e ERTMS-ul de finalizat si pus in functiune, dar nu va modifica in vreun fel vitezele.

Quote from: cristi5 on January 10, 2016, 08:33:47 PM
Pe Sigisoara-Simeria, judecand dupa cel mai recent reportaj al lui @Andi, nu mi se pare ca vom ajunge curand la 120, fie si pentru ca se lucreaza pe firul vecin. Poate noaptea...

Se ridica la 120 doar dupa ce trece suficient tonaj pe linie, conform instructiei (prima oara se da cu 30 km/h), si doar dupa ce ambele fire ies din santier. Nu se risca nimeni sa circule la cativa metri de un santier cu oameni la munca si cu echipamente care pot afecta terasamentul si linia in circulatie cu mai mult de 15-30 km/h.

Quote from: cristi5 on January 10, 2016, 08:33:47 PM
Exista vreo cale sa-i convingem pe cei care au facut harta sa puna datele la OSM (maxpseed)
[..]
Macar datele de pe Curtici-Constanta si alte linii principale

Vitezele sunt puse de mine pe harta pe baza livretelor de mers curente CFR. Livretele le am in formatul mirific CFR (tabele intr-un fisier doc). Harta de baza e un desen al lui B. Cernenko si T. Bueker cu retelele europene CF (pe harta de baza nu apar vitezele, ci tipul de linie - dubla/simpla, electrica+tip/diesel).

Datele nu le-am scos intr-un fisier separat/baza de date, le-am desenat direct pe harta gif. Dar se pot scoate. Nu sunt extrem de detaliate, doar vitezele maxime intre fiecare doua statii/halte; nu contin toate listele de restrictii si limitari temporare - pentru astea ai nevoie de un document suplimentar care se numeste buletin de avizare al restrictiilor (BAR) si care se publica o data la zece zile.

Quote from: cristi5 on January 10, 2016, 08:33:47 PM
Bucuresti-Ploiesti nu e marcata corect asa ca viteza maxima se vede numai la nivel de zoom mai detaliat. Apropo, acolo nu se poate ajunge la 160?

Bucuresti - Brasov - Sibiu este asa:

00.0 Bucuresti Nord - 51.4 Brazi : 140 km/h, 0 min. restrictie.
51.4 Brazi - 56.0 Ram. Pl. Triaj : 120 km/h, 2 min. restrictie.
56.0 Ram. Pl. Triaj - 58.9 Ploiesti Vest : 90 km/h, 1 min. restrictie
58.9 Ploiesti Vest - 77.5 Floresti Prahova : 140 km/h, 0 minute restrictie
77.5 Floresti Prahova - 91.7 Campina : 110 km/h, 2 minute restrictie
91.7 Campina - 105.9 Comarnic : 100 km/h, 0 minute restrictie
105.9 Comarnic - 115.6 Valea Larga : 85 km/h, 0 minute restrictie
115.6 Valea Larga - 121.0 Sinaia : 80 km/h, 0 minute restrictie
121.0 Sinaia - 128.6 Busteni : 90 km/h, 0 minute restrictie
128.6 Busteni - 140.0 Predeal : 80 km/h, 2 minute restrictie
140.0 Predeal - 149.9 Timisu de Sus Hm. : 50 km/h, 0 minute restrictie, linie foarte grea
149.9 Timisu de Sus Hm. - 160.1 Darste : 50 km/h pe firul folosit la coborare, 65 km/h pe firul folosit la urcare.
160.1 Darste - 166.3 Brasov : 100 km/h, 2 minute restrictie
166.3 Brasov - 293.2 Podu Olt : 80 km/h, 7 minute restrictie
293.2 Podu Olt - 297.5 Talmaciu : 70 km/h, 0 minute restrictie
297.5 Talmaciu - 315.2 Sibiu : 100 km/h, 1 minut restrictie

Bucuresti - Constanta e asa:

0.0 Bucuresti Nord - 4.3 R. Pajura : 70 km/h
4.3 R. Pajura - 6.6 Bucuresti Baneasa : 120 km/h
6.6 Bucuresti Baneasa - 146.4 Fetesti : 160 km/h, 6 minute restrictie
146.4 Fetesti - 154.0 Ovidiu : 120 km/h, 4 minute restrictie
154.0 Ovidiu - 166.4 Cernavoda Pod : 160 km/h, 4 minute restrictie
166.4 Cernavoda Pod - 173.7 Saligny : 100 km/h
173.7 Saligny - 190.4 Medgidia : 160 km/h
190.4 Medgidia - 198.4 Dorobantu : 140 km/h
198.4 Dorobantu - 207.6 Basarabi : 120 km/h
207.6 Basarabi - 221.0 Palas : 140 km/h
221.0 Palas - 225.0 Constanta : 60 km/h, 1 minut restrictie

Quote from: cristi5 on January 11, 2016, 01:13:18 AM
Multumesc frumos de info. Ramane intrebarea (scuzati ignoranta), de ce pe Bucuresti-Constanta se poate cu 160 fara ERTMS?

Odata, e nevoie de un procent de franare extrem de mare, per instructie, astfel incat sa poata frana in interiorul unui bloc standard BLA-TMV.

Pe urma, din cauza ca atat instalatia de autostop (Indusi/PZB) si instalatia de semnalizare (luminile BLA-TMV) au fost proiectate de la bun inceput pentru 120, pentru siguranta aditionala, cele cateva trenuri de 160 sunt trasate in asa fel incat sa existe trase goale in fata lor si in spatele lor, un semnal ratat de mecanic sau un autostop nefunctional nerezultand in ceva grav.

Pe Bucuresti - Constanta se poate, pe Bucuresti - Ploiesti e prea aglomerat sa se poata face carpeli de-astea.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

planiolro

Ieri am circulat pe ruta Brasov-Bucuresti Nord cu trenul IR1635. Pe ruta Brasov-Predeal trenul a acumulat o intarziere de 11 minute, ceea ce inseamna ca distanta de  26 km a fost parcursa in 42 de min fata de 30 in mod normal atat inainte de 1990 cat si dupa 1990. Intarzierea sus aminitata a fost acumulata si in zilele anterioare.

Tinand cont de investitiile masive de pe ruta Bucuresti -Predeal (practic lina este reabilitata 100%) coroborat cu faptul ca timpi de stationare in gara Predeal a fost redus de la 7 min la 2 min in continuare trenurile de calatori au nevoie de mai mult de 2 ore si 30 minute  sa parcurga cei 166 km intre Bucuresti si Brasov si asta dupa investititii de sute de milioane de EURO in vreme ce inainte de 1990 un tren rapid parcurcea distanta sus amintita in fix 2 ore si 30 min cu un timp de stationare de 7 min in gara Predeal.


Mai jos copy-paste din "Trenul meu"

Km   Statia   Sosire   Oprire   Plecare   Real/Estimat   Intarz.   Obs.
0   Brasov           17:25   Real      
26   Predeal   18:07   2   18:09   Real   9   
34   Azuga   18:18   1   18:19   Real   11   
38   Busteni   18:25   1   18:26   Real   11   
45   Sinaia   18:35   2   18:37   Real   11   
75   Campina   19:04   1   19:05   Real   12   
107   Ploiesti Vest   19:27   1   19:28   Real   10   
166   Bucuresti Nord Gr. A   20:06   24   20:30   Real   3   
236   Lehliu   21:05   4   21:09   Real   -3   
275   Ciulnita   21:29   1   21:30   Real      
313   Fetesti   21:50   2   21:52   Real      
333   Cernavoda Pod   22:17   2   22:19   Real      
357   Medgidia   22:35   2   22:37   Real      
391   Constanta   23:00           Real      

Andi

A fost din cauza infrastructurii, deoarece tocmai s-au facut reparatii si deocamdata se circula cu 30 dar si din cauza locomotivei (EA 888) care este extrem de proasta la munte.

florin74

Quote from: florin74 on December 20, 2015, 08:03:55 PM

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-64,8%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 65,3%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 83,93%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 55,08%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 25,33%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,2%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 63%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 50,02%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 61%

La final de an

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-64,8%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 65,3%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 86,68%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 63,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 33,57%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,4%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 68,23%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 60,01%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 67,4%

Pizaroti a facturat la greu in decembrie : 8% (dupa cum banuiam).
In rest, FCC nimic, SWIETELSKY cu STRABAG ajunge imediat din urma pe FCC (desi au inceput cu 2 ani mai tarziu)

Contracte noi de lucrari semnate de CFR infrastructura
Modernizarea instalatiilor de centralizareelectromecanica pe sectia de circulatie Siculeni-Adjud  - lot 1 si lot 2: SC SIEMENS SRL (in 24.12.2015)

alexV

Aktor au inceput azi lucrarile la ultima structura, podul de 3 linii la intrare in gara Blaj. Demontau structura veche si o foreza era pe pozitii.

adiarc

astazi m-am oprit putin in zona Lunca(AB),unde s-a relocat calea ferata printr-un debleu cu ziduri de sprijin serioase.Zona este chiar la limita jud.Sibiu cu Alba,pe drumul Copsa Mica-Blaj chiar langa organizarea de santier a prp.antrepenor - Arcada Galati.

vechiul aplasament este aproape desfiintat ( in zona era o curba stransa si lunga care nu permitea vitezele proiectate de 160 si 120 km/ora)si din vara 2015 se circula pe noul amplasament.

vechiul amplasament ,in st



noul amplasament si zidul de sprijin hotarat,care ma face sa ma gandesc cum ar fii putut sa arate si debleul de la Aciliu









dealul e poate mai mare decat cel de la Aciliu



spre Copsa Mica







un zid de sprijin mult mai mic,chiar vis a vis de borna de separare a celor 2 judete



imi place cum lucreaza Arcada....au facut si zid de sprijin langa drum




"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

in curba spre Micasasa





in Micasasa...aceleasi ziduri groase de sprijin





momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

@adiarc, multumim !

Dar in privinta dealului nu cred ca marimea conteaza ( :D ) ci ce anume este sub deal...
Si acolo unde ai facut tu pozele sunt convins ca dedesubt este teren solid, in care poti sa "infigi" linistit un zid de sprijin.
La Aciliu probabil ar fi plecat la plimbare si un astfel de zid... Mai putin daca ii faceau piloti forat de vreo 60 de metri adancime. Si nici atunci nu sunt 100% convins ca ar fi tinut...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


adiarc

noi fotografii din zona Dumbraveni....in prima poza un drum agricol peste CF...n-as fii pozat,dar am ramas placut surprins ca sus pe pila pasajului se lucra.Daca va uitati cu atentie se vad muncitori,aprox.langa stalpul de inalta tensiune ;probabil lucrau la fierul beton pt.realizarea culeeii



si aici calea ferata la trecerea la nivel spre Dumbraveni.....prima spre Sighisoara...cealalta spre Medias





astazi doar atat  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Si doua imagini de la podul CF de la intrarea in Blaj unde s-au apucat si de partea a doua. Din pacate pozele sunt "din directia gresita", asa ca nu se vede amploarea excavatiilor. Poate saptamana viitoare vedem deja daramate culeele vechi.





,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

hixus

Nu stiu daca este postul potrivit, insa cel putin este ca si localizare nu departe de pozele postate in ultimele 2 posturi.

Pentru construirea caii ferate (respectiv largirea ei, eventual drum de interventii linga) s-au facut expropieri. Exista H.G. semnate de victorash cu tabeluri nominale de expropieri. Mamei mele i-a fost luat din intravilan (gradina in spatele casei) ca 200 m2 in Craciunel linga Blaj. Bineinteles asta la extraordinara suma de vreo 3 lei/m2.  Asta este pretul stabilit de stat, nu prea ai ce mai face... singura problema e ca desi expropierea s-a facut, exista drum deja facut de aproape un an!, nimeni nu a vazut niciun ban! Daca a intrebat in stanga, in dreapta, toti dau din umeri...
Are cineva informatii despre probleme asemanatoare cu cea expusa mai sus?

Nelu63

Andi: extraordinar reportaj, multumesc pentru efortul si timpul dedicat noua ! :gj:

Nelu63

adiarc, multumim pentru efortul tau .   :gj: