[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

irirat

@panzer -nu-i asa, ce este in partea drepta (sud) a Canalului Arges, tine de Bucuresti. Drumul prevazut in PUZ este pe teritoriul UAT Bucuresti, pana la DNCB unde ar avea intra Chiajna si dupa aia mai ia putin din Dragomiresti.
In alta ordine de idei nu cred ca cineva are curajul sa rupa accesul la Militari Residence din B-dul Iuliu Maniu, ca o fi giratoriu sau intersectie semaforizata mai vedem....
O sa mai studiez plansele sa vad ce solutie au gasit pentru intersectia cu B-dul Anul 1848

1q5apr0

#1411
Bd. Anul 1864 NU 1848 este supratraversat de drumul express. Toata portiunea, de la Uverturii pana putin dupa bazinele de apa de la uzina de apa de la Rosu, este viaduct.
Canalul Arges este parte a UAT Bucuresti (este limita dintre Rosu si Sectorul 6).

irirat

#1412
^mea culpa, eram cu gandul aiurea si am tastat 1848 :)
Cand zici ca nu va fi supratraversat de drumul expres te gandesti ca legatura dintre Str. 1864 (Rosu) cu B-dul Anul 1864 (Militari) va fi intrerupta prin eliminarea podului existent ?
Nod nou acolo nu ar trebui neaparat, cel de la Uverturii cred ca ar fi suficient si destul de aproape

1q5apr0

Nu am zis ca bd. Anul 1864 (in Bucuresti este considerat bulevard, in Rosu strada - de ce? beats me) nu este supratraversat de dx ci ca este supratraversat conform PUZ. Podul la sol ramane.
Nu este necesar un nod acolo, intrucat Uverturii este aproape, plus ca se va moderniza str. Drenajului care va facilita accesul usor din Margelelor catre si dinspre Uverturii zona nodului.

artin


dr4qul4

Ar fi buna si o poza de la Grozavesti. Inainte acolo era dopul. Acum s-a mutat pe pod. Dar macar se circula la Grozavesti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Poza la o marime decenta:


Deci podul este o investitie inutila?!....
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola


hefaistos

Doar pe o parte e aglomerat, pe cealalta e liber

:lol: :lol: :lol: :lol:

Pana nu se face banda de acces prioritar pe Virtutii......

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

voicul

Deci castigul de timp spre 0, dar s-au mai economisit niste zeci de m parcursi. Poluarea - probabil la fel.

Totusi, semaforul tine tot traficul, nu sau e problema asa de mare cu incadrarea bretea - Virtutii?





Powered by API/PUM imgur uploader

irirat

Cred ca e combinația ambelor cauze: semafor + încadrarea pe Virtuții.
Eu am venit azi, în jur de ora 18:00 pe traseul P-ta Romană->Roșu. Waze-ul mi-a dat in ordine următoarele trasee:
1. DC21 (cel prin Giulești Sârbi),
2. prin Crangasi  (Calea Giulești-> str. Ceahlau, Calea Virtuții, samd )
3. Pe Splaiul Independenței, Pasajul Ciurel, Sos
Virtuții)
Diferenta intre 2 si 3 era cam de 8 minute, în schimb, pe Virtuții coada spre pasaj începea de la  Piata Crangasi, lucru nu tocmai obișnuit.
Dupa semaforul de sub pasaj s-a circulat bine.

dr4qul4

#1421
Interesant e ca Orban declara acum ca proiectul trebuie continuat pana in A1.
Candideaza el la PMB? Sau nu a reusit sa-l convinga pe mucusor sa spuna acest lucru?
Totusi, cum i-am promis votul firii daca monteaza o grinza la D-na Ghica, ii fac si lui mucusor una: primeste votul meu DACA spune CLAR, cu subiect si predicat, ca va lega A1 de acest pasaj, printr-un drum nou cu cel putin 2 benzi pe sens si cu cel putin 1/2 intersectii denivelate (adica il face bulevard nu ulita).

PS. rau am ajuns daca cer doar promisiuni
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bogdan4ice

Pentru incadrarea pe Virtutii cred ca este loc la sol si se va face o reconfigurare la sol utilizand vechea banda de stanga de sub pod. Cu cat mai rapid cu atat mai bine.

carutasul

Mie mi se pare că tocmai încadrarea asta spre Virtuții e "contra naturii" ; momentan nu ai ce face pentru că nu există continuarea înainte, dar cred că trebuie făcută cât mai repede și în orice condiții legătura la Uverturii, și în condiții extreme chiar interzicerea intrării pe Virtuții. Să mă explic: practic am format un fel de "bypass" la cele două inele cât de cât definite, și vor exista mereu mașini care vin pe podul Basarab și după aceea încearcă să treacă pe inelul median, lucru care probabil va forma mereu bulibășeală, pentru că zona respectivă e destul de gâtuită. Din cauza asta trebuie cumva descurajată funcția  de bypass și încurajată cea de transversală; până nu se duce la A1 sau măcar la centură n-o să se poată cum trebuie dar eu zic că o legătură rezonabilă cu  Uverturii ( cum ziceam, niște sensuri unice, eventual o parcare dacă s-ar putea)  ar mai muta din trafic dincolo de inelul median și ar mai limita efectele. ( oricum se vede acum că, așa cum au mai zis colegi pe aici, noi artere de circulație înseamnă mai mult trafic și nu mai puțin... )