[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

survola


panzer

@Puffyk la urmatorul PUM After Hours meeting eu iti dau o bere. Stie "domnul inginer" si daca s-au executat exproprierile? Daca stie?

Ce ne miram ca s-a dat in folosinta! La Basarab au facut receptia? Ca nu s-a mai auzit nimic. Si in curand trebuie vopsit din nou.

artin

traseu" border="0

Imi poate confirma cineva daca acesta este traseul corect de sub pod? breteau spre virtutii de sub pod nu a fost deschisa inca si eram curios daca venind spre podul mic am acces spre Crangasi/Militari

artin


oc7avian

Din ce știu, nu există acces spre Virtuții de pe podul mic. Cei din 20th Residence sunt foarte supărați că au pierdut accesul direct spre Crângași. Acum trebuie să ocolească prin Grozăvești dacă vor să utilizeze mașina personală.

danutzu_1069

#1385
Eu as zice ca de la rotundul (giratoriul) de sub rampa STS, exista o banda care merge spre Virtutii, si apoi se poate face dreapta spre Crangasi.
Aceiasi problema o au cei de la STS care vor sa iasa spre Crangasi....Ies din curte fac stanga prin giratoriul de sub rampa si merg spre Virtutii...
Vsanga pe / spre Virtutii nu se mai face, trecerea peste linia de tamvai este blocata..

1q5apr0

Quote from: pasa_andrei on September 18, 2020, 10:08:40 PM
Vrem sa vedem si noi proiectul pana la strada Uverturii. Cum putem sa facem rost de el sau este acelasi ca pana acum?


Continuarea pana la DNCB este prinsa in PUZ S6 aprobat in februarie 2020, disponibil aici https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/1476. Urmeaza trama PUZ-ului initial insa redus la 2 benzi/sens, fara drumuri colectoare, viaduct peste canalul Arges, fara intersectii, in afara de Uverturii si DNCB.

oc7avian

Am urmărit ultimele discuții și se pare că va fi curând acea bretea spre Virtuții (viraj dreapta). Încă nu e amenajată (mai trebuie minim asfaltare)

irirat

Nu m-am putut abține să nu filmez si din perspectiva unuia care vine dinspre Militari și vrea să ajungă pe Splai. Filmarea incepe in apropiere de Tehnologica Radeon, continuă cu str. Dâmboviței, A.C. Săndulescu, pasaj, Splaiul Independenței și retur.
E filmat cu dashcam-ul si va rog sa-mi scuzati amatorismul in privinta editării imaginilor.

voicul

E bine ca se poate intra dinspre Militari.

Nu cred ca timpii de deplasare se vor modifica semnificativ. Doar s-a mutat statul de la sol pe pod.

oc7avian

La timp mă aștept să scadă ușor, pentru că s-au eliminat mai multe puncte "piedică". De exemplu, dacă veneai dinspre centru pe Splai și mergeai spre Militari, aveai 2 opțiuni (mă refer la cele cu țintă să ajungi pe Virtuții):
- la Pod Grozăvești să faci stânga (2 semafoare), apoi să intri indirect pe Splai (1 semafor), apoi semafor la Virtuții
- la Pod Grozăvești să mergi înainte (1 semafor), apoi să faci coada în Crângași pentru a vira la stânga (1 semafor), apoi același semafor de pe Virtuții la Ciurel

Acum faci coada pe bretea și stai la semaforul de pietoni, care clar va da verde mai des. Totul ține de coada de la Lujerului acum..

Parcă aș bloca virajul la stânga acum la Crângași când vii de pe Petre Popovăț, doar că absolut toți care stau între Splai și Crângași nu ar mai avea opțiune spre Militari, plus că s-ar da peste cap traseul lui 601. Iar compromisul ăsta nu-mi place. Emoția pe care o am e fix blocajul de la breteaua de coborâre, care va face tentantă ocolirea prin Crângași..

nitz

Cateva impresii la cald dupa ce am petrecut ceva timp prin zona, atat ca sofer cat si ca pieton.

Semaforul de pietoni de sub pasaj este actionat de buton, asta inseamna ca nu va bloca traficul atat de mult. Pe de alta parte, cand cineva chiar trece, se formeaza repede coada, atat spre Crangasi, cat si pe breteaua de coborare de pe pod spre Militari.

Mai sunt lucrari de executat la sol, in special sub pasaj, trotuarele nu sunt gata, la fel o banda suplimentara pe Virtutii pe sensul Crangasi -> Militari , care ar fi utila sa fluidizeze traficul si sa reduca din conflicul intre cei care merg inainte si cei care coboara sau urca pe pod.

Am vazut soferi confuzi, cel putin unul care a gresit iesirea si apoi s-a incapatanat sa dea cu spatele toata rampa pana a ajuns inapoi, in ciuda traficului.

Am mers apoi pana la Uverturii pe traseul din PUZ - nu pare sa fie nevoie de demolari semnificative, toate blocurile au fost construite lasand loc alaturi, si drumul ar trec prin parcarile lor sau prin cateva curti si gradini. Sunt multe terenuri virane, de asemenea. Pe de alta parte, spatiul pare, la ochi, destul de ingust, nu pare a fi loc de autostrada urbana de trei benzi pe sens plus drumuri colectoare, dar un bulevard cu doua benzi pe sens ar incapea ok.

bogdan4ice

#1392
Va trebui la cobararea(directie Centru-Militari) pe breteaua spre Militari refacute marcajele,:
- cei care vin din Crangasi pe banda 2 sa fie orientati pe banda 3 (cea de pe care se facea stanga spre Grazavesti), care dupa semaforul care a devenit acum pentru pietoni sa fie orientati pe banda 2
- cei care vin pe banda 1 sa fie orintati pe banda 2 inainte de semafor si sa revina pe banda 1 dupa semafor.
- cei care vin de pe pod sa poata intra direct pe banda 1 si aceasta dupa semafor sa fie banda pe care se va face intrarea pe breteaua care dupa ce sensul Militari-Centru


Din punctul meu de vedere a fost dat drumul la trafic in pripa doar sub presiunea alegerilor, inca mai sunt aspecte de rezolvat dupa cum s-a vazut pe filmarI. Daca nu se vor rezolva rapid lucrarile ramase si reconfigura traficul la sol, podul va fi o mare coloana de masini ce va astepta intrarea pe virtutii.

@1q5apr0 Nu cred ca se poate "rupe" de Bucuresti Chiajna/Dudu/Rosu in zona Auchan Militari implicit liniile de autobuz existente pentru care s-au luat autobuze noi si pentru care se intentioneaza achizitionarea de trolee noi cu autonomie care sa aibe capatul in Chiajna.
Va trebui ca proiectul sa permita legatura in zona respectiva.

hefaistos

Asta voiam sa semnalez și eu, cei ce coboară de pe pod spre militari au nevoie de o banda proprie altfel vor fi nevoiți sa cedeze trecerea celor ce vin dinspre Crângașu si se va crea blocaj similar cu vechiul semafor.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oc7avian

M-am înșelat legat de breteaua giratoriu -> Virtuții. Parte din ea e gata, dar mai e de lucru în zona intersecției cu Virtuții. Poze din zona giratoriului (sursa grupul 20th Residence):








Powered by API/PUM imgur uploader