[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Problema e ca se blocheaza si Uverturii. Dar ar merge asfaltata una din strazile care ajung in Dambovitei. Sau chiar Aleea lacul Morii.
Pe de alta parte, s-a terminat vara. Azi tot orasul a fost blocat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

poate n-o să mai fie ca azi, dar aglomerație o să fie mereu :) Așa a fost și cu pasajul Basarab ( a nu se înțelege că nu ajută, ajută, dar în prima fază am crezut că am scăpat de trafic, în epocă lucram în zona Pipera...)
Da, străduțe, nici nu mai știu cum mai e prin zonă (unul din motivele pentru care m-am mutat "la țară" :) ) dar ar trebui căutate niște soluții locale până una alta ca să o descarci oriunde altundeva, nu pe Virtuții... Bănuiesc că o parte au treabă pe Iuliu Maniu, altii în Drumul Taberei , nu fac eu studii de trafic dar probabil cei care stau mai spre Rahova ies mai bine pe inelul central... de asta zic să îi scoți pe Uverturii de unde să se împartă care încotro :)

Puffyk

O solutie de avarie ar fi un giratoriu mare care sa disperseze traficul. Ar slabi si presiunea pe breteaua de la Lukoil, pentru ca te poti duce pana in capat, faci giratoriul, te intorci catre oras apoi iesi in dreapta pe breteaua Ford...

rizzuh

O solutie de avarie, pentru urmatorii 5 ani, caci mai devreme nu vedem vreo continuare, este aceasta, preluata de la electrici, user-ul zapacitu:





paulmare

foarte ok ca e mediatizat ambuteiajul, sa vada urmatorii primari de la generala, s6 si chiajna ca trebuie continuat si facuta descarcarea in centura, fara asta e intr-adevar o lucrarea mare si scumpa si aproape inutila

Claudeel

#1431
In viziunea mea drumul asta trebuie sa fie expres cu doua benzi pe sens, descarcare directa in A1 si in centura, doar cu descarcare in centura o sa fie haos. Idei sunt multe dar la cum se misca treburile la noi......
https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=503245038588
Descarcare trafic in centura: https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=503245039062
Conexiune cu A1: https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=503245037973

GDPR

Pana atunci, cu o mana de vopsea de marcaj rutier pe Virtutii se pot face minuni. Eu nu inteleg cum de Brigada de Politie Rutiera si-a dat acordul pentru deschidere in forma actuala, era clar ca se vor produce mega-ambuteiaje.

dr4qul4

vin si eu cu o idee pentru legaturile cu A1 is DNCB.
Eu as vedea prelungit drumul si unit cu prelungirea Bd Timisoara. Astfel, s-ar putea realiza si seminoduri la conexiunea cu A1 si DNCB, cu giratorii de intoarcere in cele 2 zone comerciale.
Cred ca ar fi timpul sa gandim proiectele corelat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

eu vă zic cinstit că mai întâi vreau să văd A0 :) Dacă avem A0 (măcar sud, că mă refer la zona asta)  centura ar deveni folosibilă, chiar și la stadiul de acum, nu mai zic dacă s-ar face pasajele acum în lucru. În felul ăsta am avea 3 ring-uri aproape folosibile pentru oraș ( incomplete dar cât de cât utilizabile) Abia atunci ar deveni interesantă străpungerea asta... Desigur, pentru cineva care stă în zonă s-ar putea ca prioritățile să fie altele :)

dr4qul4

Problema e ca acolo avem 4 parcuri logistice si comerciale despartite de CF si A1. Accesul de la ele spre Bucuresti sau intre ele, se face doar prin A1 si prin bucatica de centura de sub A1 si mai departe prin Iuliu Maniu. Asta e cam mult pentru un bulevard cu 2 benzi/sens ce traverseaza o zona intens populata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

@dr4qul4, tu practic vezi o floare f mare cu Timisoara si "A1-Ciurel" inchisa legata de A1? Incurca mult CF-ul. Cum altefl au gandit atatea giratorii suspendate.

Ne-am lamurit ca A0 o sa ajute putin la traficul local. DNCB ramane speranta localnicilor.

dargauda

VIDEO Rusinea fara sfarsit de la Pasajul Ciurel: autobuzele primariei n-au loc sa vireze pe bretele. "Sunt inguste ca naiba"

Autobuzele liniei 601, ale Societatii de Transport Bucuresti (STB), sunt obligate sa urce pe trotuar pentru a vira la urcarea pe podul Ciurel, inaugurat sambata, 19 septembrie, de Primaria Capitalei.

https://ziare.com/social/stiri-sociale/autobuzele-din-bucuresti-nu-au-loc-sa-vireze-pe-podul-ciurel-si-sunt-nevoite-sa-urce-pe-trotuar-1632733

https://www.facebook.com/dragos.dibla/videos/10214664827774309/?t=40

rota

^yup confirm si eu, am prins un autobuz si nu intelegeam de ce merge atat de incet si mai si urca pe trotuar :o
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

roata

#1439
^^^ mi se pare mie sau pe bretea este un semn de "interzis pietonilor" ?
care ar putea fi utilitatea trotuarului, in afara de situatii de urgenta cand oprirea unui autobuz e fortata?