News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Europiu

#7815
Quote from: Quest on November 04, 2015, 05:41:39 PM
dar eu vad o treaba care se putea lasa cu o adevarata catastrofa. Uitati-va in filmare la min 5:45. Am ales momentul in care macaraua trebuia sa fie verticala-luminare fata de locul din care s-a filmat. Nici vorba, sta aplecata catre dreapta cu cel putin 10º.

Hmm... Esti sigur ca nu e doar iluzie optica? Sunt de acord ca unghiul dintre grinda si bratul macaralei nu e drept. Grinda, fiind suspendata, e probabil orizontala in acest moment. Dar, totusi... perspectiva e de multe ori inselatoare.


Quote from: cutter on November 04, 2015, 05:55:36 PM
Dar într-adevăr și repede și bine și ieftin nu se poate. Trebuie alese 2 din 3. Eu aș renunța la "ieftin".

Corect. Cum am mai spus o data, pe principiul "sunt prea zgarcit ca sa-mi permit lucruri ieftine".
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Sunt prea sărac ca să îmi iau lucruri ieftine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Iceman

#7817
Imi place de unii de pe acest forum ca sunt pe post de comentatori ...Sa vada ce e cel mai rau....Daca nu avem informatii despre un anumit lot,poze, stadiu lucrari...etc.....Daca avem informatii de la oameni pasionati despre lucrari...Sa gasim ,, nod in papura,,...Ma refer exact la filmarea cu macaraua si muncitorul care umbla pe grinda de 38 m....Felicitari pentru filmare si lasati lucrurile inutile care nu au nici un sens...Scopul filmarii a fost altceva...Mereu sunt si vor fi abordari in santier dupa principiul muncitorilor,lucruri care noi nu le vedem cu ochii nostri!!!

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

bridge

#7819
daca se aproba au deja 3 luni intarziere(plus cele 4 care le contesta,in total 7 luni intarziere),daca nu,mai mult.Deja trebuia finalizat proiectul tehnic.Probabil intarzierile vor creste in continuare.Fara avans (CNADR-ul nu prea este dispus sa-l acorde) spaniolii nu lucreaza.

Ciprianul

CNADR-ul asta face cam ce vor ei......ar trebui schimbat si acolo ceva
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

danutzu_1069

Quote from: Quest on November 04, 2015, 05:41:39 PM
Se vede ca n-am mai fost de o vreme pe thread-ul de A3. Noroc cu rubrica News alimentata de Ionut.
Ciprebbe felicitari ptr filmarea monstrului de la Gilau :) Umbrarescu o fi fost intr-atit de intelept sa inchirieze acelasi monstru Liebherr care a lucrat si ptr Salini pe LD2 la cele 2 viaducte (marunte fata de mastodontul de aici) ?

Voi ati remarcat modul periculos in care muncitorii se plimbau pe grinzi, dar eu vad o treaba care se putea lasa cu o adevarata catastrofa. Uitati-va in la min 5:45. Am ales momentul in care macaraua trebuia sa fie verticala-luminare fata de locul din care s-a filmat. Nici vorba, sta aplecata catre dreapta cu cel putin 10º. Bratul principal poate fi aplecat numai catre fata, privit din planul perpendicular celui din imagine (vezi la min 6:33). UMB n-a pus senilele macarelei pe o suprafata perfect orizontala ? E posibil un asemenea fuşărai ? (fuşărai = lucru facut de mintuiala, regionalism din Ardeal/Banat)

Te asigur de faptul ca macaraua a fost asezata pe o suprafata orizontala, si ceeace ce se vede este o iluzie optica.
Altfel nu se poate. O inclinate de 10grd la inaltimea aia si cu sarcina in carlig... o lua la vale.
Si mai e o chestie: daca o macara nu e asezata pe suprafata orizontala,, ii e foarte greu sa faca rotire "la deal" cu sarcina in carlig.

ciprebbe

E dreapta platforma. Unghiul de filmare va induce in eroare.
Filmarea oricat de buna este s-a realizat cu telefonul.
Pe undeva am si o poza cu o grinda ce pare incovoiata rau de tot iar in realitate e perfect dreapta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Quest

Ok Danutzu, Ciprebbe ati vazut ca eu n-am plecat de la supozitia ca macaraua a stat strimb, doar am intrebat, ptr ca bratul macaralei nu e in marginea cadrului filmat incit sa apara erori de geometrie, ci in chiar centrul sau. Inseamna c-ai tinut camera aplecata spre stinga cu 10 gr. Filmarea oricum e salutara. :cheers:
Common sense will get you far !

Europiu

Quote from: Iceman on November 04, 2015, 09:08:26 PM
Imi place de unii de pe acest forum ca sunt pe post de comentatori ...Sa vada ce e cel mai rau....

Daca acest forum ar fi doar un depozit de fotografii si informatii cu stadiul lucrarilor mi-e teama ca jumatate din useri l-ar vizita de doua ori pe an si nu stiu daca si-ar mai justifica denumirea de "forum".

In plus: exista un moderator si o comunitate. Atat unul cat si cealalta contribuie semnficativ la filtrarea comentariilor "pe langa", "deplasate" sau "obsolete". Si... da, n-ar fi rau sa mai evoluam un pic in ce priveste pretentiile pe care le avem de la noi si societatea in care traim.
De pilda, daca omul ala nu are ce cauta pe grinda, nu are ce cauta si gata! Spitalizarea, in cazul unui accident, ii va fi platita inclusiv din banii tai.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Uite ce dreapta e pila din stanga :D


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

#7826
Quote from: Quest on November 05, 2015, 12:04:22 PM
Inseamna c-ai tinut camera aplecata spre stinga cu 10 gr.

Sunt erori de paralaxa si aberatii optice.
Obiectivele "profi" reduc aceste erori, dar sunt mari cat o franzela si costa cat o masina... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Infiltratii dupa viaduct V inainte de padure. Zona unde s-a inceput pilotii forati la 24m adancime. Nu a plouat in zona de zile bune si se vede perfect cum incearca apa sa isi faca loc.









Predale viaduct V




Poze de la ridicarea grinzii












Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#7829
II










End.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe