News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

ghrt

Am trecut azi pe DNCB -A3 și într-adevăr au lărgit la 2 benzi breteaua pe sensul Ștefanesti - Ploiești. Mi se pare că pregătit de asfaltare (nu ma prea pricep).
Cont (aproape) inactiv.

venache

Breteaua pe sensul Ștefanesti - Ploiești este in acelasi stadiu de 10 zile. La fel ca si giratoriul oval de la Popasului.
De nodul de la Moara Vlasiei vad ca nu mai zice nimeni nimic.
La fel si spatiile de servicii de dupa centura pe sensul spre Ploiesti. Nicio miscare aici.

In ritmul acesta nu este nicio sansa sa termine pana in 1 decembrie.

dumbravaandrei

Pai e simplu sa va dati seama cand se face receptia...
pre-receptie plus minim 20 de zile calendaristice! Nu tin minte sa fi fost pre-receptie.

misterDr

Azi pe la ora 13 se asfaltau bretelele La intersecția cu șoseaua Petricani.

alecu26

Nu exista termenul si faza contractuala de pre - receptie. Cred ca ne-am obisnuit noi cu el. Intradevar, ceva care ar fi o prereceptie se desfasoara in santier in perioada intre convocarea receptiei la terminarea lucrarilor si receptia propriuzisa.
Drumurile noastre POATE;

dumbravaandrei

@alecu26 din cate stiu, cn*** nu se poate auto-invita la receptie... le trebuie o notificare ceva. Acum, cei care au access la "circuitul intern", poate ne dau o veste buna si ne confirma existenta unei astfel de notificari :)

ciprebbe

Pai se va cere direct receptia pt data X.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Quote from: Ionut on June 04, 2018, 09:52:38 PM
Perioada destul de buna? Glumești. Minim 5-6 luni. Probabil 1 an.

Iata ca am avut din nou dreptate. Este vorba de perioada necesara pentru stabilirea castigatorului pe ciotul Ungheni-Targu Mures. Au trecut de atunci 5 luni, exact cat am estimat ca avem nevoie, MINIM, pentru castigator. Si mai dureaza mult. Nici macar reevaluarea ofertelor nu este gata. Si au trecut 5 luni! Probabil se va ajunge la un an, exact cat am prezis, adica sa avem contract semnat in mai-iunie 2019. Pana acum "suntem in grafic". Licitatie lansata in 21.10.2016. :rant:

pasadia

La Iernut e nebunie. Pun mai multe poze imediat.

pasadia

Panoul de informare (GPS)


In fata va fi viitorul sens giratoriu al nodului definitiv. (GPS)


Nici un utilaj aici (GPS)


LE a fost ingropata, deci nu asta ii opreste. (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Asa ca trecem culmea si dam de un furnicular zdravan axat strict intre DN14A si capatul lotului Geiger. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Aici vedeti coada de la bariera si trenul trecand. Nu cred ca a stat bariera jos mai mult de 2 minute. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Greu de crezut 2 minute, dar poate au reusit sa schimbe ceva la modul de activare a barierei. De obicei coada e pana unde e dubita aia alba. Mai au asfalt de pus peste acel podet? Pare balast acum pus peste el.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

(GPS)


(GPS)


(GPS)


Asta e fostul ax al DN14A (GPS)


Nu inteleg ce e cu acest sant in constructie aflat in partea nordica a corpului autostrazii. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Pai....asa cum nu intelegem ce e cu un podet asa mare paralel cu DN ul (fostul DN). Probabil se vor strange acolo toate apele de pe versantul acela din sudul autostrazii...trecute pe sub autostrada...si conduse mai departe.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

#18674
Nu, nu a asfalt pe podet. Inca intind balastul pe el. Asfalt e cam din dreptul acelei iesiri pentru camioane spre est. Dar miroase bine, chiar si din DN. Multa lume si pe pasajul trompetei