News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 28 Guests are viewing this topic.

Ionut

#18630
Quote from: NGC on November 07, 2018, 05:45:41 PM
Quote from: NGC on November 01, 2018, 09:36:35 AM
Dupa cum se stie deja, in 19.10.2018 CNSP a lansat licitatia "Atribuirea unui contract de parteneriat public-privat pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti- Brașov", în conformitate cu OUG nr. 39/2018".
Termen depunere oferte: 19.11.2018

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 17.12.2018.

Ion Ghizdeanu, preşedintele CNSP, a explicat pentru ,,Adevărul" că prelungirea termenului a avut loc la cererea participanţilor la procedura de atribuire, ei solicitând clarificări cu privire la proiect. Adevarul




Eu vad in SICAP doar o singura clarificare legata de contractul cadru care a trebuit re-incarcat: "Contract-cadru resemnat, reincarcat in urma sesizari telefonice ce a reclamat imposibilitatea deschiderii documentului". Alte clarificari nu sunt. Or fi secrete. :lol:

paulmare

#18631
Cei de la metrou spun ca dupa insolventa Astaldi (datorata PPP-ului cu podul peste Bosfor, numai noi visam firme calare pe cai albi care sa ne faca infrastructura prin PPP-uri) , nu mai au facilitatea de factoring din romania - ei cesionau facturile beneficiarilor la banca si beneficiau de o linie de credit pe care o foloseau sa isi finanteze activitatea curenta
Din cauza asta la metrou cel putin - au retras subcontractorii si mare parte din oamenii lor

Asa ca o sa ne uitam la lotul lor multa vreme, daca era macar max boegl lider de asociere ar fi fost cred ca mult mai bine, aveau alta deschidere si la banci si la subcontractorii locali daca ar fi vrut si putut sa termine lotul fara astaldi
si cnair va fi acuma mult mai reticent cred cu facturile, le va plati fix in a 60-a zi si va cauda nod in papura la fiecare

Ionut

Cei de la Max Boegl sunt hotărâți să preia lotul de la Astaldi daca se agravează situația.

voicul

^Asta suna asa: daca nu v-au falimentat turcii, macar CNAIR sa o faca! (nu's departe)

Nu are logica sa plateasca in ziua 60 doar pentru ca sunt in faliment. Platile sunt pe ce se face in teren?

horatiu.cosma

Nu are nicio treaba plata cnair cu insolventa astaldi. Plata e pentru lucrari executate, e treaba astaldi ce face cu banii primiti de la cnair.

Sorin62

#18635
^
Așa este. Iar plata la 60 de zile este termenul legal.

voyageros

Azi in drum spre Gilau pe A3 de la Campia Turzii, la nu stiu ce km am vazut niste indicatoare ale celor de la drumuri culcate la pamant pregatite de ceva...uitandu-ma mai atent am observat ca banda de urgenta spre margine (spre exterior) unde este marcajul era foarte afectata, cu santuri adanci ca atunci cand se lasa asfaltul din cauza caldurii si se aduna . Un km, doi sa fi fost, am fost surprins pentru ca bucatica asta este destul de rezistenta. La capatul dinspre Gilau al "santului" astuia era un tip cu aparatul ala topo cu gps cred ca masura dinstanta dintre benzi. Ce s-o fi intamplat

Cristi N

Avem reportaj nou de la shobby cu intrarea A3 in Bucuresti.


Allex

Va fi cumva statie de autobuz si trotuar in intersectia din capat?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

panda_no 5

#18639
Si citeva de la mine cred ca la o zi efectuate dupa shoppy

Pe tronsonul vechi catadioptri sunt montati cu partea alba vizibila venind spre Bucuresti. Poza este facuta spre Centura.

20181111_142603 by florin_apo, on Flickr

Pe tronsonul nou sunt montati cu partea rosie vizibila venind spre Bucuresti :lol: :lol:Abia azi am realizat asta.

20181111_142620 by florin_apo, on Flickr

In toate pozele pe care le voi pune este deja asternut stratul de uzura. Unde lipseste se va observa usor. Primele sunt de pe sensul spre Bucuresti.

20181111_142727 by florin_apo, on Flickr

20181111_143305 by florin_apo, on Flickr

20181111_143814 by florin_apo, on Flickr

20181111_144154 by florin_apo, on Flickr

20181111_144819 by florin_apo, on Flickr

alinuttt

Strabag a terminat? Sunt foarte curios dacă vom vedea un tip nou de panouri fonoabsorbante pe lotul lor.

panda_no 5

#18641
Aproape au terminat, mai au pe ici pe colo.
Mi-a cazut netul si am pierdut tot ce mai vroiam sa postez.

panda_no 5

Sensul spre centura, strat de uzura.

20181111_144648 by florin_apo, on Flickr

20181111_144701 by florin_apo, on Flickr

Banda spre bretea inca nu are strat de uzura.

20181111_150530 by florin_apo, on Flickr

Strada care vine dinspre calea ferata cred ca asa va ramane, racordul cu breteaua arata ciudat.

20181111_150918 by florin_apo, on Flickr

In continuare spre Centura strat de uzura

20181111_151004 by florin_apo, on Flickr

20181111_151206 by florin_apo, on Flickr

20181111_151253 by florin_apo, on Flickr

O bretea cu strat de uzura deja

20181111_151617 by florin_apo, on Flickr

Asa arata zona dintre corpul autostrazii si bretea. Probabil ca ploaia va cara pamantul pe bretea.

20181111_151623 by florin_apo, on Flickr

20181111_151654 by florin_apo, on Flickr

20181111_151822 by florin_apo, on Flickr

Nu stiu pentru  de ce au tras canalele astea chiar in buza bretelei acum citeva zile

20181111_151851 by florin_apo, on Flickr

Canalul colector care ar trebui sa aduca apa in camin e plin de pamant cu toate ca acum citeva zile era ok. Lucreaza neingrijit .

20181111_152000 by florin_apo, on Flickr

Sub pasaj se bate pasul pe loc

20181111_152311 by florin_apo, on Flickr

Si un panou ramas in picioare prin santier
3,25 km in 34 de luni? 95 de metri pe luna.

20181111_152352 by florin_apo, on Flickr

Ionut

Spui ca uzura e cam peste tot? Sper sa ai dreptate. Se cam strica vremea în 2-3 zile.

Horațiu 87

#18644
Lucrările sunt aproape finalizate pe tronsonul de la intrarea în Capitală a autostrăzii Bucureşti – Ploieşti (A3). Constructorul toarnă ultimul strat de asfalt, montează parapete, gardul de protecție, consolele de iluminat, amenajează sensul giratoriu de pe strada Gherghiței şi lucrează la amenajarea intersecției Petricani. În curând se deschide circulația.











Sursa