Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

am 2 intrebari pentru voi:
1. De ce nu s-a reziliat acest contract cand s-a reziliat cu Bechtel. Nu vad rostul de a avea un contract pt supravegerea unuia reziliat.
2. Daca aceasta autostrada se va termina peste 50 de ani, noi vom continua sa le platim celor de la Egis "cf contractului'"  si ei sa stea degeaba?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Nu pe noi trebuie sa ne intrebi, sau noi sa iti dam un raspuns. Chiar as vrea sa trimiti intrebarile astea catre CNADNR. Cred ca toti suntem interesati de aceste aspecte.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

carutasul

Eu zic ca nu poti acuza furnizorul ca nu a reziliat contractul :) Stiu ca unii nu o plac pe madam Clotilde, dar cred ca am putea face abstractie de acest aspect si sa discutam situatia in sine. E ca si cum m-ar suna cei de la firma de asigurari sa ma intrebe daca nu cumva vreau sa inchid contractul daca tot n-am avut nici un accident :)  In definitiv, daca as inchide contractul, cand se reiau lucrarile ar trebui o licitatie, nu stiu daca mai castig.....
Beneficiarul probabil daca ar fi vrut ar fi putut gasi o formula ( de ex suspendarea contractului pana la reluarea lucrarilor) si tot probabil se va apăra cu textul " noi am tot sperat că lucrarile se reiau cat de curând si deci aveam nevoie de servicii" . Evident, a fost o lunga perioada cand era clar ca nu au nevoie de consultanta, iar reluarea lucrarilor s-a facut pe tronsoane mai mici, deci ar fi parut normal sa fi solicitat o reducere proportionala a contractului ( UMB lucra pe 10km, iar Bechtel avea deschisi vreo 60km sau mai bine). Dacă beneficiarul n-a facut nici un demers... nu cred ca putem sa invinovatim furnizorul. Doar dacă avem vreo informaţie că a "uitat" cu un pic de ajutor, ceea ce n-ar fi exclus :)

Granata06


bond

convoi de 10-11 umb-asculante spre baisoara azi dimineata (suspectez ca mergeau la cariera dupa una alta)
made my day

florin74

Dupa piatra pentru nodul de la Nadasel.  Solul e mlastinos acolo
Este din cariera de unde a luat si Bechtel.

Ciprianul

@marinul ce mai ști de Supla Bors? Se lucrează sau nu?

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

marinul

Quote from: marinul on July 28, 2016, 11:12:25 PM
azi din dn19e am observat ca corsan ( iertati m cacafonia) nu a mai facut mai nimic prin organizarea de santier. pun o poza facuta cu marea mobilizare de care vb domnul Homor. Poza e din 17.07, dar azi lucrurile pareau la fel, aceleasi utilaje parcate in jurul orei 17, statia de betoane asteapta de la inceputul lui iunie sa fie instalata. fara poze azi ca n-am avut baterie 






Sent from my iPhone using Tapatalk

raspunsul ar fi, nu prea lucreaza

parca asteapta ceva

NGC

Quote from: marinul on August 05, 2016, 03:48:09 PM
raspunsul ar fi, nu prea lucreaza

parca asteapta ceva

^^^

Desi in 13.07.2016 a fost re-emisa factura pentru avans, ordinul de plata inca nu apare emis.

dr4qul4

Daca factura are termen de plata 30 de zile, nu va asteptati sa fie platita inainte.

De obicei, la firmele private, se face OP-ul din timp, dar plata efectiva se programeaza in ultima zi de scadenta!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

^^^ Nici nu are rost sa discutam despre asta la CNADNR. Acolo avem inca facturi neplatite si din 2015.

Beowulf

Un giratoriul la intersectia cu str Gherghitei mai mult va incurca, insa daca este doar provizoriu nu ar trebui sa ne suparam prea tare. Apoi, trebuie neparat facuta legatura dintre Fabrica de Glucoza si Bd Beijing.

"Primăria Generală a Municipiului București, Ministerul Transporturilor și Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România trebuie să aducă modificări, dar și completări, ale actualului proiect de conectare a autostrăzii București Ploiești la rețeaua stradală a Capitalei. Aceasta deoarece soluțiile prevăzute sunt "arhaice", "de secol XVIII", apreciază specialiștii firmei Consitrans"

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Legatura+haotica+intre+autostrada+Bucuresti-Ploiesti+si+strazile
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

La Gherghitei avem giratoriu, dar se trece prin el doar la iesire.
Asta s-a licitat, asta se face. Nu provizoriu, ci definitiv.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dominik

You're in Steelers Country