News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 23 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Au venit cu garantia bancara, e obligat CNADNR-ul sa dea drumul la avans.
Daca nu se da Corsan nu va munci si nici nu se poate rezilia. Dupa plata avansului trebuie sa arate in teren ca merita.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ciprianul

De ce alte firme lucrează și fără avans? De ce UMB-ul a lucrat și Corsan nu poate lucra?

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ciprebbe

A lucrat, dar nu mai lucreaza. Vezi cazul UMB la Deva si TS pe A10 :p
S-a schimbat roata si nu mai merge cu facem din banii nostrii ca apoi ii recuperam. Fara acte in regula nu mai merge si nu mai au garantia ca isi pot recupera toti banii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Quote from: dr4qul4 on July 03, 2016, 01:53:46 PM
De la distanta ala parea terasament......
Desi pozitia nu mi s-a parut tocmai buna. Normal trebuia sa fie mai aproape de gherghitei si de acolo sa plece perpendicular ....
Dar cand am vazut atata umplutura am crezut ca pregatesc zona pt traversarea baltii.

Apropo....balta ai nu se vede. Chiar exista? Daca nici dupa atatea ploi nu e decat o vale, cum e pe seceta?
E un depozit de moloz pe locul fostei Pepiniere, se vede aici pe Here Maps
https://maps.here.com/?map=44.4802,26.13427,15,satellite
Apolodor cara acolo de la demolarile pe care le face si de la sapaturile de fundatii  - acuma de exemplu demoleaza fosta Farmexim langa metrou pipera
Balta exista, si e plina (Rosia 3, mai nou vad ca i se spune balta saulei), se vede valea in care se deverseaza, atata e saula -- are doar 6 km lungime, insa e cu regim de curgere permanent 

cristi767

Nu azi trebuia să se întrunească comisia aia care să anlizeze proiectul tehnic al celor de la Corsan? Se știe ceva? :)

vancouver

Quote from: Ciprianul on July 06, 2016, 11:48:35 AM
De ce alte firme lucrează și fără avans? De ce UMB-ul a lucrat și Corsan nu poate lucra?

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Acest lucrat cu banii proprii nu este gratis. Sau iti imaginezi ca vreo firma face cadouri gratuite Romaniei.

Nici vorba. Si pentru ca asta era maniera generala de lucru, firmele care nu-si permit acest cash-flow, fie:
a. nu participau la licitatii => concurenta mai mica, rezulta pret mai mare al contractului
sau
b. nu-si plateau la randul lor subantreprenorii, care astfel fie deveneau neseriosi, fie dadeau faliment

In ambele situatii implicatiile asupra bugetului României sunt GRAVE. In primul caz rezulta pierderi nete din banii de la buget, in al doilea distrugerea firmelor mai mici, locale. Deci o subminare a economiei nationale. In plus lucrul fara autorizatii implica riscul de neacceptare a platililor de catre UE, deci risc de pierdere a fondurilor europene. POLITICIENII care au sustinut acest sistem de lucru la comanda politica, fara acoperire pe partea de hartii merita sa infunde puscariile.


Acum in sfarsit, multumita unui guvern serios (uneori lent, dar cu certitudine riguros si atent la detalii) s-a ajuns pe un fagas normal si daca nu vine din nou o grupare care sa doreasca dezordine pentru a-si masca activitatile de sustragere a banilor publici, atunci lucrurile vor arata altfel de acum inainte. Repet: nu neaparat se vor misca mai repede, dar legal si coerent si cu certitudine mai ieftin.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

1_utilizator

Comentez si eu aici desi problematica este mai generala:

Pe langa cele spuse de Vancouver la care subscriu nu uitati ca acest mod de lucru sau mai degraba modus operandi la limita legii incurajeaza coruptia si impinge actorii spre ea: fiecare aprobare, inchidere de ochi, etc... este subiect de solicitare si primire de plati informale. O data ce actorii sunt angrenati in sistemul acesta toate datele problemei sunt viciate, fiecare parte are impresia ca-si rezolva problema cu bani(da sau primeste) chiar daca lucrul este absolut iluzoriu.

Problematica avansului: un avans mai mic sau inexistent si niste termene de aprobare/facturare/plata mai scurte ar atrage in licitatii nistre antreprenori de o calitate mai buna, in special cei care au resurse financiare proprii sau atrase importante. Asta inseamna ca sunt profitabili pe termen lung si este o adevarata garantie a seriozitatii.
Mai adaugati, asa cum am mai spus, garantii de buna executie de valori mai mari si durate mai lungi si ati dat un semnal puternic in piata despre ce se doreste a se face.

marinul

In legatura cu exproprierile, pe Suplacu-Bors stie cineva intre ce km nu s-au expropriat terenurile. Din cate stiu este o portiune intre Sulpacu-Dolea si de la Chislaz spre Bors sunt mai multe cred. Si cam cat dureaza tot procesul expropriat + AM/AC ?

montaniardul

#10148
Salut tuturor! Se mai ştie ceva de podul de peste Someşul Mic de la Gilău? Scuze dacă cumva s-a mai scris despre asta. Nu am mai intrat de ceva timp pe aici. Mulțumesc.

ciprebbe

Se misca lucrurile, cu sanse spre finalul lunii sa il vedem in SEAP. ;)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Am primit raspuns la o solicitare de informatii cu privire la evolutia retelei de autostrazi si drumuri in 2016-2017.

Legat de A3:

TibiV

Gilau-Nadaselu anul asta ?!...
Este adevarat, "conditionata de finalizarea podului", pentru care se va lansa licitatia "in perioada imediat urmatoare".

Astia chiar se simt bine sa raspunda la mishto... :(

Singurul lucru bun pare sa fie descarcarea de la Holdea pe A1...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Raspunsul e fantezie de la inceput pana la sfarsit: uite cate licitatii de DN-uri sunt cica programate pentru anul asta si cate de fapt au iesit pana acum. Sper sa ma insel si sa isi scoata parleala in a doua jumatate a anului, dar parca nu-mi vine a crede.

bridge

#10153
Quote from: NGC20 on July 05, 2016, 11:33:20 PM

Tot pentru A3, trebuie ca ASTALDI sa primeasca avansul

Si Astaldi si Strabag sunt foarte nemultumite pentru ca trebuie sa returneze avansul pana la sfarsitul anului.Motive serioase  de claim-uri care se aduna.

laszlo.robert

De ce trebuie sa returneze avansul ?