News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

NGC

#10065
Quote from: horatiu.cosma on June 25, 2016, 01:32:43 PM
Chiar daca au fost perioade in ultimii ani in care nu s-a lucrat efectiv in teren pe Autostrada Transilvania, EGIS a muncit serios.
Nu crezi ca e totusi o contradictie intre "a muncit serios" si faptul ca au primit bani (30%) pentru perioada cand constructorul nu a lucrat? A muncit atunci serios dar gratis?
Poate e cum zici si chiar "a muncit serios", dar ce anume "a muncit serios" din 2012 si pana in 2014?

L.E. Clauza 2.81 din conditiile speciale ale contractului spune ca "în cazul opririi temporare a lucrărilor din motive independente de activitatea consultantului, autoritatea contractantă va notifica în acest sens consultantul cu cel puțin 3 luni înainte de oprirea temporară a lucrărilor iar consultantul va asigura serviciul minim necesar pe durata opririi temporare a lucrărilor menținând biroul din București (Coordonatorul de Proiect și personalul necesar pentru a-l asista în activitate)."

E vorba in final de transparenta in legatura cu aceste contracte. Pentru asta ne zbatem unii dintre noi.

Eurocopter

#10066
Astaldi activitate adiacent pe DN14A.


alibaba

#10067
Quote from: ciprebbe on June 17, 2016, 03:43:34 PM
Par chiar decopertari sau fac gropile pt arheologie. Nu pare organizare.
Daca trece cineva intre Turda si TgMures poate intra pe dumul asta cateva sute de metrii
harta
E exact la iesire/intrare din Iernut si din aceasta zona am mai primit semnale ca Astaldi ar lucra cate ceva.
E asfalt pana in traseul viitoarei autostrazi asa ca se poate intra cu orice masina. Si macar un telefon cu camera pt 2-3 poze :D

Merci.

intr-adevar ceva se lucreaza acolo. Vineri seara, era inca miscare, eu cred ca pregatesc terenul pentru structuri mici.

pozele sunt facute de aici. harta








ciprebbe

Iti multumesc.
Pana acum avem semne ca pe C.Turzii- TgMures avem activitate pe loturile Strabag, Geiger, Astaldi. Asteptam o confirmare de la colegi ca exista ceva miscare si pe lotul Straco (C.Turzii-Chetani).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

#10069
pare organizare de santier acolo. Nu cred ca exista expropieri si mai ales AC. Bine...nici pentru organizare de santier nu exista AC, dar macar acolo se mai poate spune ca sunt lucrari temporare, etc.

PS: dar nu mai ziceti la nimeni.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

#10070
Una buc sa va racoriti :p



Si inca una

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SILVIUFG

@ ciprebbe ne-ai stropit putin.  :D Urmeaza dusul sau....  :o

cristi767

Ceva vești de pe Suplacu de Barcău - Borș mai sunt?

Acum 2 săptămâni începuseră să lucreze câte ceva. Mai are cineva informații despre ce s-a mai întâmplat între timp? A stat atâta în nelucru drumul ăla, că nu am încredere nici acuma că vor relua cu adevărat lucrările :))

marisRO

După ce statul român a reuşit performanţa fabuloasă de a plăti suma de 1,4 miliarde de euro, în perioada 2006-2013, pentru construcţia a 52 km din Autostrada Transilvania, respectiv 26,9 milioane euro/km, în prezent, realizarea a 47 km de şosea rapidă între Ogra şi Câmpia Turzii, în cadrul aceluiaş proiect, costă de cel puţin cinci ori mai puţin.

Sursa: http://www.capital.ro/care-este-pretul-real-al-autostrazii-transilvania.html

ghifor

#10074
sa faca cei 47 km si abia atunci vom sti(sau poate nu!) cat costa.La planificare si chiar la contractare, toata autostrada de la brasov la bors costa 2miliarde!

s2002

Daca si la noi se face se face confuzia, bine orchestrata de catre unii, in a se imparti costrul lucrarilor Bechtel la 52 km, in conditiile in care contractul de pe 3C are realizari de 50%, cred ca perpetuam o eroare grava. Eroare care a servit rezilierii unui contract pe suna fixa si care a dus la degradarea lucrarilor si la zecile de accidente datorita lipsei autostrazii.

alecu26

si tu faci eroarea grava de a considera contractul Bechtel pe suma fixa.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Update Gilau - Nadaselu

Zona km 0
A inceput montarea panourilor fono













Rigole scurgere pe mijlocul autostrazii







Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Viaduct I



Viaduct II (tras la sfoara :) )


A inceput asfaltarea pe el





La intoarcerea dinspre Nadaselu arata asa




Amenajarea hidro de sub viaduct II
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#10079
Au sosit si stalpii de iluminat de la II


La viaduct III ii avem deja montati


Viaduct IV




Au inceput remedierea zonelor cu alunecari de teren ( prima operatiune- santuri de scurgere #adiarc)


Viaduct V - si el a primit sistemul de iluminat




Se lucreaza puternic la capatul dinspre padure al viaductului


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe