Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 43 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Zidul de sprijin se apropie de finalizare.
Cota autostrazii e undeva spre -8m fata de zid. Intre el si corp se face un taluz de pamant de aprox 6m.






La padure se avanseaza extrem de rapid. Fata de ultima filmare au mai coborat cu 7-8m










Cu partea dinspre Nadaselu au ajuns la cota


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Spre Nadaselu


Viaduct VI


Celalalt zid de sprijin de langa viaduct VI


Zona bretelelor spre nodul Nadaselu




Arheologie














The END.

De astazi arheologii se muta pe lotul Maltauro


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ciprianul

Bravo @ciprebbe frumos reportaj. Stima UMB. Sunt curios după ce termina ei acest tronson ce vor face,au ceva contractat mai departe?

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

SILVIUFG

Pai ar trebui sa se mute pe Lugoj-Deva lot 4. Acolo mai e destul de lucru. Multumim ciprebbe. Cu poze din astea mai uitam de necazurile din alte parti.....

adiarc


[/quote]

Multumim Cip...jos palaria pt efortul tău si UMB
Nu ma pot satura de farmacia UMB...pana la urma asta e normalitatea,dar e pasare rară la noi...

Altfel,as întreba specialiștii ( Vancouver,Alecu,daca acest mod de a face rigolele ale legătura cu prevenirea scurgerii apelor între doua zone cu înclinare diferită ?Multumesc anticipat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

are legatura cu suprainaltarea unei parti a autostrazii, când e o curba stransa. Ca sa nu duci apele de pe un sens, si peste celalalt sens, se colecteaza la mijlocul autostrazii si din loc in loc se evacueaza in afara (se vede chiar in poza o gura de canal)

Dar totusi, CAND SE LANSEAZA LICITATIA PENTRU VIADUCTUL GILAU?????!!!! (scuze Ionut ca urlu...dar asa-mi vine cate odata).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

#10086
E pe o portiune dreapta :p.
Volumul de apa ce poate trece pe acolo e acelasi in orice sectiune ca si cel normal in forma de V(anterior sau ulterior acestei forme). Au procedat asa tocmai ca sa evite acel canal de drenaj si sa nu suprapuna debitele de apa pe mijlocul autostrazii. Se cunoaste bine cum e intretinuta o autostrada in RO. 

LE:
Ce atata graba cu viaductul Gilau? vorbim cu armata si facem un pod de pontoane.

Saptamana aceasta incep lucrarile la CIC Gilau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert

Locuitorii din Nadaselu vor sa propuna deschiderea anticipata a lotului chiar fara podul peste Somes .In acest fel vor avea acces direct la zonele de pescuit adiacente capatului dinspre Gilau pe timp de vara iar in perioada anotimpului inghetat se vor amenaja doua pirtii de schii una din zona padurii pina la Nadaselu si una din zona padurii pna la Gilau .Cel din urma mai modern va fii deschis si in nocturna beneficiind de iluminatia existenta  :lol:
PS. Ridem-glumim dar .......

AFC

Super reportaj, multumim ciprebbe. Inca o data, avem cu cine sa construim, UMB ne demonstreaza cu fiecare reportaj chestia asta.
Dar ce mama dracu' ne facem cu INCOMPETENTII din CNADNR. Nu mai pot, ma apuca disperarea. Scuzati-mi nervii , va rog.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

s2002

Quote from: alecu26 on June 28, 2016, 09:35:00 AM
si tu faci eroarea grava de a considera contractul Bechtel pe suma fixa.
In faza initiala contractul nu era pe suma fixa. A fost insa modificat (de doua ori), iar la a 2-a modificare se angajau sa renunte la celelalte sectiuni (exceptand 2B si 3C), iar pe acestea sa le execute in suma fixa si un termen definit.

dr4qul4

iar ne amintim de Bechtel? Nu au avut niciodata intentia de a termina. Au construit doar ceea ce le-a convenit.
Asa ne-am ales cu un viaduct imens in mijlocul campului, peste un lac de acumulare care putea fi ocolit si cu un viaduct lipsa la Gilau din care au facut doar partea usor de construit si rapid de facturat.

Nu ar fi terminat niciodata Suplacu-Bors pentru ca facturasera deja pilele si grinzile. Pur si simplu scoteau prea putin ca sa se complice sa ridice acele grinzi sus pe pile si sa faca terasamentul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

#10091
^^

nu as merge pe ce declara unul altul. Dar tot ce e posibil sa fi convenit o suma fixa...dar sa intelegem bine ce insemna fixa: proiectele erau gata la nivel de detalii, si stiau exact ce cantitati vor fi acolo, si asa au facut un pret. Deci nu-si asumau nici un risc in sensul contractelor Design&Build.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Silvania

In seara aceasta, prin Zalau. Transport agabaritic de grinzi. Dinspre Cluj, inspre iesirea catre SM/MM. Nu stiu daca au legatura cu Suplacu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lvs_tm

Nu par a fi grinzi pentru autostrada, ci grinzi de planseu..

kumar

Arata a grinzi pentru ceva hala.