News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Un mic update de azi, 26.06.2020- Lucrari zona pod peste DJ207F si parau

voicul

UMB cam termina lucrarea tocmai acum cand si-a facut mana si @R@du la filmat. +1


andy

#4337
Mulțumim Radu! Sunt foarte plăcut surprins sa vad ca toate utilajele aparțin UMB-ului, ridica grinzile cu macaralele proprii :D

Dominik

You're in Steelers Country

cove_adrian

Din discutiile pe care le-am purtat ieri la CNAIR s-a definitivat traseul si pe Bacau-Pascani. Ramane varianta VERDE in zona Romanului pe relatia Horia - Trifești - Dulcești - Castelul de Apă.
A7 va fi autostrada pe relatia Ploiesti-Pascani. Luni/marti vine si OK de la Jaspers.
In luna iulie 2020 se semneaza contractele de PROIECTARE pentru DX Pascani-Suceava si Suceava-Siret
In septembrie 2020 proiectantul de pe Ploiesti-Buzau va preda proiectul la CNAIR! Personal vad mai realist luna octombrie.
In 12.2020 se poate scoate la licitatie executia pe Ploiesti-Buzau.
Cu noroc si clauza suspensiva (AM) in APRILIE 2021 se poate lansa EXECUTIA si pe Buzau-Focsani.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

voicul

De cocoasa de la Focsani nu se aude ca se indreapta?

Kimi

De ce DX? Suceava - Siret inteleg, dar pana la SV de ce din nou un compromis?
La ce trafic am prins in zona aia spre SV (si chiar BT) mai bine s-ar face direct autostrada. Iarasi nu gandim pe termen lung.

Nu stiu cum va fi traseul final (este SF terminat?), dar ma tem ca iarasi nu facem lucrurile cu cap.
Sa va explic:



3 rute circulate. Traficul de pe astea 3 se poate muta pe o autostrada facuta cu cap.

Ideea e sa nu legi doar SV de Pascani, ci cat mai multe orase intre ele:



- SV de Pascani (la fel)
- SV de BT
- BT de Pascani
- SV si BT legate mai departe de A8 si Iasi. Asa le interconectezi pe toate pe A si reduci traficul de pe cele 3 DN si implicit accidentele.


Repet, DX de la Pascani direct la Suceava mi se pare o tampenie si o lipsa de viziune. Intreaga zona trebuie sa se dezvolte, nu doar SV.

horatiu.cosma

A ajuns drumul expres un bau bau care produce subdezvoltare și dezastru economic și doar autostrada e soluția general valabilă peste tot. Haideți să fim ceva mai echilibrați și să acceptăm că nu le știm chiar pe toate.

Varianta ta scoate din ecuație Fălticeniul care are un trafic în apropierea orașului pe cifrele CESTRIN 2015 cât DN28B și DN29 la un loc la ieșirea din Botoșani. Analiza multi-criterială între diverse variante de traseu va da traseul final pe baza unor cifre seci, nu pe percepții emoționale.

rota

Dar de ce nu asteptam studiul de fezabilitate si abia atunci sa tragem concluzii..sa avem un MZA fresh din 2021. Are dreptate Horatiu, nu trebuie scos Falticeni din carti, e totusi un oras de 25-30k.
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

tom_sawyer

O sa avem pana atunci gata cateva tronsoane din DX Craiova-Pitesti, asa ca o sa ne facem o idee foarte clara daca DX-ul chiar e un bau-bau sau vom descoperi ca poate e suficient de bun.

voicul

Depinde cum si ce compari.

Craiova are vreo 300 de mii de locuitori si Suceava + Botosani (cu 60 de km intre) vreo 220.000 de mii.
Deci DX12 a fost intotdeauna A12.
Pana la Suceava si Botosani cred ca un DX rezista destul de bine.

Raducu Popa

Zona nod rutier DN2F Holt


Legat de Falticeni, dureaza foarte mult sa traversezi orasul. La ce trafic este si ce ingusta este strada, nu stiu cum de mai rezista oamenii care locuiesc acolo.


Dominik

+1 R@du  :cheers: Cred ca din August pot muta fabrica de grinzi pe DX12  :)
You're in Steelers Country

Gendan

#4348
@R@du

Fălticenean aici, sunt doua răspunsuri: sau au plecat de mult din oraș (subsemnatul) sau l-au luat pe "asta-i viața" în brațe (ai mei).

E topic la Nord-Est de centura Fălticeniului și am scris și eu și alți colegi acolo: tragedia nu e ca nu trece drumul spre Siret pe acolo (și dacă ar face-o ar fi mult mai scump pentru că #văi și #interfluvii, #cueste și o grămadă de alunecări de teren) ci că toată lumea de acasă a înghitit gălușca asta cu drumul nou care va fi și centura iar rezultatul e știut: nu s-a progresat nimic pe centura 1+1 pe DN2. Abia acum încearcă transferul la autoritățile locale, aceleași autorități care se chinuie ani de zile cu un spital. Rezultatul va fi același: nu vom avea centură iar vina va fi dată pe capitală, că nu da bani pentru investiții.

Centura pe DN2 ar trebui făcută no matter what. Putem sa visăm amândoi la un drum expres care să treacă pe la Fălticeni spre vestul orașului Suceava iar mai departe o sa plagiez ideea unui coleg de pe forum, să unească Suceava cu Rădăuți și să avem un ptf nou, undeva la Frătăuți. Eu sunt sceptic că asta va fi mai mult de o varianta de come on la AMC1.

Kimi

Nu am zis ca e rau un DX, sa nu exageram.
Dar daca tot se face, sa se faca pentru traficul ce va fi peste zeci de ani, nu pentru prezent. Oricum se face din fonduri.

Eu vad 3 rute nord-sud intens circulate. Daca combini traficul de pe cele 3 pe o singura autostrada o sa merite. Mai ales daca cei care merg pe ruta BT-IS pot sa o foloseasca fara sa ocoleasca prea mult.

Mie traficul din Falticeni mi s-a parut trafic de tranzit. Se poate lega Falticeniul de A cu un drum de legatura si o mica "cocoasa".