Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 13 Guests are viewing this topic.

danielCD

Felicitări, Radu! Un video excelent. Te-ai ridicat la înălțimea obiectivului filmat și al momentului. Ceea ce părea acum un an a fi un șantier ce va duce lipsă de filmări tu l-ai transformat într-un șantier în care ai prins și filmat toate progresele realizate. Încă o dată felicitări pentru efort și la cât mai multe în continuare!

Nelu63

Felicitari si in acelasi timp multumiri pentru filmare Radu , se vede ca Bistrita are loc unde sa refuleze si aceste locuri sunt cunoscute si de populatia de berze. :D Din pacate si santierul este afectat. :(

AlexxC

Viaductul trece de fapt peste coada lacului de acumulare Galbeni unde are loc confluenta raului Bistrita cu Siretul (aproximativ 1.5 km in aval). Daca Siretul poate fi calmat in lacurile de acumulare la nord de Suceava, afluentii acestuia:raurile Moldova si Suceava nu au nicio bariera care sa le domoleasca.
Existenta viaductului nu se pune in discutie...geometria acestuia insa?? putea traversa zona ceva mai perpendicular scurtandu-l cu cateva deschideri ,nu stiu pe ce considerente a fost aleasa varianta actuala.
@R@du
Foarte tare filmarea! la ritmul actual imi da sperante pentru finalul anului.
PS: ai si o varianta extended version? la rezolutie mai mica poate?

pelan87

Impresionant podul peste Bistrita si impresionanta filmarea! Felicitari!

Referitor la documentul "Analiza comparativa --- Drum Expres vs Autostrada --- Drum de mare viteza Ploiesti-Pascani" publicat de CNAIR si accesibil aici: http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/Studiu-de-Trafic-Autostrada-Ploiesti-Pascani.pdf

In primul rand, documentul este destul de tehnic, contine o multime de grafice, harti si tabele (intinse pe 100 si ceva de pagini), iar concluziile sunt scrise pe o pagina jumate. De fapt, concluziile nu contin absolut nimic elaborat, totul se rezuma prin ultimele fraze din document, si anume:

"Este evident faptul că in scenariul cand avem Drum Expres de la Ploiesti – Pascani avem mai putin trafic atras de pe sectoarele de drum din lungul D1B si DN2.
Valorile de trafic estimate în cadrul acestei studiu de trafic ne permit să tragem concluzia că scenariul cu Autostrada de la Ploiesti la Pascani atrage suficient trafic încât să rezulte necesitatea construirii acesteia.
Din punct de vedere al volumelor de trafic atrase de proiect este de dorit implementarea la profil de autostrada. Testarea orcarui sector din coridor la nivel de Drum Expres va aduce o scadere a volumelor de trafic la nivel de coridor si implicit a beneficiilor pentru utilizatori, in ceea ce priveste economiile de timp si siguranta/secutitate."


Asadar (vorba lui @Ionut), "E bine ca a trebuit sa facem un studiu ca sa vedem evidenta". Totusi e bine ca s-a ajuns la concluzia asta, pt ca ar fi fost de rasul curcilor sa iasa DX.

Mai departe, inteleg ca in acest studiu se impotmolise AMC2, deci ar trebui sa se finalizeze repede aceste analize pe toate sectoarele si sa vedem studii mai aprofundate in teren. Apropo de asta, acum cateva saptamani era o foreza pt studiul geo in zona nodului A3-A7, se mai stie ceva, daca au continutat studiile si spre Buzau?

carutasul

aşa funcţionează: ca să constaţi că trebuie A, cineva trebuie să facă un studiu. Nu e asta o problemă, ci faptul că de cele mai multe ori între studiu şi concluzie nu e o relaţie logică :)

dragoscojan

^^
Acum 2 saptamani am remarcat o foreza pe DJ100C, aproape de Mizil.

rota

Video CNAIR Finalizarea lucrărilor de montare a grinzilor din beton armat la podul peste Bistrița

dragos76

@reed, apropos de berze: dacă la Lancrăm s-a încetățenit cu "autostrada macilor", poate că aici o să avem "viaductul berzelor" :)

Leo-Ph


mike_85

Sint macar sanse teoretice sa termine lotul pina la sfirsitul anului?

Ionut

Nu. Cel putin A7. Vor termina unele bucati din obiectivele la nivel de DN. Dar A7 nu va fi gata.

MihaiD

când zici că nu va fi gata partea de A7 ai în vedere zona cu DN2F sau și altele? mie acolo mi se pare un pic ambițios să fie gata, dar în rest...

horatiu.cosma

Nu e nimic de speriat, dar pur și simplu volumul de lucrări și mărunțișurile de final o să îi împingă cu lucrări gen hidroizolație/asfalt (în special cel de uzură)/marcaje în zona noiembrie/decembrie când vremea poate fi în orice direcție. Vedem și pe tronsonul sud-vestic pe care par aproape gata din aprilie/început de mai că tot mai au de rezolvat mărunțișuri.

LauR

UPDATE CNAIR:

Stadiul fizic oficial al VO Bacău a ajuns la 63 %, iar stadiul financiar este de 47.76 %.
Felicitări UMB!

QuoteIndicativ   VARIANTA OCOLITOARE BACAU
Categorie   Variante ocolitoare proiecte în execuție
Rang   VARIANTA OCOLITOARE
Sector   BACAU
Lot   OBIECT 1: 0+000 -20+299,
OBIECT 2: 0+000 - 3+177
OBIECT 3: 0+000 -7+366
Lungime (km)   30.8
De la   0+000
Până la   30+842
Antreprenor   SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL
Data începerii   23.01.2019 - DATA DE INCEPERE PERIOADA DE PROIECTARE
08.03.2019 - DATA DE INCEPERE A LUCRARILOR IN BAZA AC 040/15.07.201503.07.2019 - DATA DE INCEPERE A LUCRARILOR IN BAZA AC 051/28.06.2019
Data finalizării   ESTIMAT TRIM I 2022
Stadiu fizic actual (procent)   63%
Stadiul financiar actual (procent)   47.76%
Valoare proiect   668.33 MIL. LEI FARA TVA
An deschidere (în folosință)   
Observații   CONTRACTUL DE PROIECTARE SI EXECUTIA VARIANTEI DE OCOLIRE BACAU A FOST SEMNAT IN DATA DE 07.01.2019.
DATA DE INCEPERE A PERIOADEI DE PROIECTARE ESTE 23.01.2019.
DATA DE INCEPERE A LUCRARILOR COMUNICATA DE INGINER CONFORM PREVEDERILOR CONTRACTUALE IN BAZA AC 040/15.07.2015 ESTE 08.03.2019.

MihaiD

Înțeleg că și marcajele sunt făcute tot de Loial, ca și semnalizarea verticală, pe A7 - VO Bacău. Foarte interesant, în condițiile în care Metalbac e practic gard în gard cu șantierul, ca să zic așa. Să pierzi un contract la tine în curte...