News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

IosuaT

O întrebare am...Mai sunt sanse ca in anul 2021 sa avem ceva licitații pentru  unul dintre  tronsoane.
Ploiești  Buzău , Buzau Focșani   in nici un caz...
Focșani Bacău Are sanse sa fie lansată licitația? Si șantier 2022 Vara?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.

TibiV

Da, sunt hater, recunosc...
:-[
Da Doamne sa gaseasca o varianta la minimum 25-30 de km la est (sau la vest, whatever...) pentru cocoasa de la Focsani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Sunt sanse sa vedem un tronson scos la licitație în 2021. Care? Vom vedea. Cand? Vom vedea. Promisiuni și dorințe sunt nenumarate. Putinte sunt cam zero...

florin74

Pentru cei ce se ingrijorau de lipsa facturilor de la UMB, a aparut una, de 81,67 mil lei...Doar 10% din valoarea contractului.... :lol: :lol:

dr4qul4

Focsaniul va avea cocoasa. Nu autostrada.  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cove_adrian

@ dr4qul4
Hump-way! Humpway de Adjud! :)
Lasand gluma la o parte e posibil sa avem in 2021 licitatie pt Buzau-Focsani inaintea Ploiesti-Buzau. Sa vedem daca se "ambitioneaza" CNAIR in sensul asta. Din discutiile de ieri cu directorul de la Consitrans in maxim 3 luni sunt sanse sa avem AMC 2 finalizat pe cele 3 tronsoane si (poate!) chiar agreat de CNAIR+Jaspers. Sunt sanse ca prin iulie 2020 sa inceapa discutiile si "negocierile" cu JASPERS.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

horatiu.cosma

Și cu cocoașa, respectiv soluțiile la noduri cum rămâne?

Raducu Popa

A7 Centura Bacau zona nord Pasaj CF-DN2 N. Balcescu - DJ207P 27.05.2020



rocklee

multumim de filmare R@du...un mare +1....si ceva racoros  :cheers: :gj:

cove_adrian

@horatiu.cosma

Sincer nu stiu ce sa zic. Presiunea API si partial MVA a fost extrem de puternica insa parca sunt "imuni". Presa a rezonat excelent!
Referitor la noduri se pare ca reconfigurarea nodului de la Tisita va fi "tratata" in cadrul proiectarii la Ax Tisita-Albita. Nu se "trateaza" la A7. Nu mi se pare in regula. Pana se va face Ax Tisita-Albita camioanele si tirurile vor intra in giratia aia ineficienta ani buni de zile (chiar zeci de ani), vor "urca" pe DN 2 si ulterior in zona pasajului peste M 500 via bretea si apoi se va inconjura si se va cobora pe A7. O aberatie de solutie tehnica incompleta si ineficienta. Lipsa de viziune, logica si chiar respect fata de traficul de marfuri via Albita dinspre DN 24/DN 24B si Tecuci/Galati via DN 25! Accesul spre A7 dinspre Tecuci/Barlad/Vaslui/Husi este tip labirint!
La Adjud descarcarea este in DN 11 A in loc sa se gaseasca o solutie de a ajunge la DN 2. Se pare ca proiectantul va mentine actuala solutie. Peste M 500 va fi pasaj suprateran. Intersectia A7 cu DN 11A va fi cu giratoriu suspendat. Macar asa ca altfel am fi avut o situatie similara cu A3(Iernut).
Vedem la AMC 2 insa ce se previzioneaza nu prea ne da sperante. Sa speram ca totusi CNAIR+JASPERS vor avea un cuvant de spus in sensul asta! Imi mentin punctul de vedere (chiar daca pt unii ar parea partinitor) ca la nord de Milcov (adica in Moldova) accesul catre A7 este tratat anapoda sa nu zic cu .... !
A7 in loc sa deserveasca si sa faciliteze accesul catre acest drum rapid parca e gandit intentionat sa nu ajungi rapid la autostrada. Cel putin in zona Tisita si Adjud!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

paullie

#4135
Adrian chiar nu exista normative tehnice (de proiectare si/sau excutie) cu care sa i se dea Consitrans in cap? Chiar nu se gasesc greseli in AMC/proiect? Au lucrat impecabil?

In alta ordine de idei legat de Focsani a zis cineva (nu stiu daca tu) ca MVA nu a insista cu "cocoasa" ca a fost bine punctat de API acest aspect. Reiau ce am spus atunci si sunt la fel de mirat, cum adica, nu e clar ca aia "imuni" trebuie batuti la cap din 5 in 5 minute pâna fac scurtcircuit la sinapse?

Si o intrebare. Ce pasi trebuie facuti sa scoti un "colt" de 60ha dintr-un ROSCI (18000ha) respectiv ROSPA (20000ha)? A se vedea cele doua "cocoase" (nu doar una) de la Buzau.

alin2pas

Dacă nu se pot ,,îndrepta" altfel cocoașele de la Focșani și Buzău, de ce nu se mută mai departe de aceste localități traseul autostrăzii? În definitiv, e mai eficient și mai economic un traseu de autostradă mai scurt cu 2 km și drumuri de legătură mai lungi cu 5 km de exemplu. Focșani și Buzău sunt mai importante decât Cluj-Napoca și Timișoara, care sunt relativ departe de autostradă? Trebuie cumva să fie expropriate ANUMITE terenuri sau de ce?

voicul

Eu nu vad unde este cocoasa la BZ?

horatiu.cosma

Nu e nicio cocoașă nenaturală la Buzău, pe acolo se putea strecura autostrada și cu asta basta.

paullie

#4139
Pai de aia nu vezi fiindca sunt doua nu una. Am atasat o poza.