News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Allex

Pai si normal, e printre putinele postari API pe facebook in care CNAIR nu este trasa de urechi :)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Raducu Popa

#2881
Astazi am dat o tura pe tronsoanele dintre DN 15 si DN2 (TibiV, n-am scris E85, da? :) ) DN2 si DN11, si zona Rusi Ciutea. Domnii de la UMB, asa cum ne-au obisnuit, lucrau sustinut.

DN15 Lilieci -DN2






Aici va fi podul peste canal...


Podul va fi cam la 100 de m in fata...


Lucrari la pilonii de pod, multi lucratori.




Privelistea de pe viitoarea centura va fi super:








voicul

Cu greu ti-am dat +1.
Nu ca nu il meritai dar nu am dat la prima poza, am inceput sa dau scroll si am zis sa iti dau in al 2-lea post. Care al 2-lea post  :lol: A trebuit sa ma intorc la prma poza.

De preferat 10 poze maxim pe post, pana cand cand termini pozele

Raducu Popa

Intersectia cu DN11:








Pe acest tronson DN2-DN11, UMB ul baga tare:













Raducu Popa


rota

Lucrări pe șantierul variantei Ocolitoare Bacău









Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

panda_no 5

Ceva detalii pentru a doua poza?
Pasaj peste .........?

Allex

^obiect 3, km 1+524 "Pod peste Vale si drum local L=24 m"
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

panda_no 5

Multumesc, nu stiam ce pasaj este deja ata de inaintat.
Ma gandeam eu ca e un pasaj mai mic dar oricum ne bucura avansul vizibil pe tot santierul.

rota

"Prin semnarea Actului Adițional nr.2 se modifică la Condiții Generale articolele următoare:

Articolul nr.2- Durata contractului și perioada de implementare a proiectului, alin (2)- "Perioada de implementare a Proiectului este de 28 luni, respectiv între 12.11.2018 și 28.02.2021 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor";
​Articolul nr. 3 - Valoarea totală a Contractului de Finanțare și valoarea eligibilă, alin. (1) și alin. (2) se modifică și va avea următorul cuprins:
Valoarea totală a Contractului de Finanțare i este de 15.512.642,24 lei;
Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională, în procent de 85%, este de 11.194.835,51 lei;
Valoarea cofinanțării, în procent de 15%, este de 1.975.559,21 lei."


sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

pelan87

Sa nu uitam ca Actul Aditional nr. 1, semnat pe 16.01.2019 a adus si el o majorare a valorii contractului de finantare:

"(1) Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 14.733.142,24 lei, din care: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-9.300.296,04 lei, 25% contribuția proprie- 3.100.098,68 lei, restul de 2.332.747,52 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA."

Acum l-au mai majorat cu inca vreo 780.000 lei (TVA inclus), dar au mai adaugat si 4 luni la perioada de implementare. Poate aceasta majorare de valoare si extensie de timp este justificata de faptul ca s-a ajuns la concluzia ca trebuie proiectata autostrada intre Ploiesti si Buzau (si nu drum expres). Sau poate gresesc eu, caci pot fi zeci de alte motive care sa explice majorarea...

voicul

Un motiv de bun simt zice asa: de ce sa faci munca pe niste bani, cand poti sa faci aceeasi munca, dar pe bani mai multi?

Deci acest act se refera la SF-urile care se fac pentru A7,nu? Sau doar la 1?
Mie nu imi e clar.

TibiV

@rota, pelan87

Poate era bine sa precizati ca este vorba despre:
Contractul de Finanțare nr. 3/14.05.2018, pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteză Ploiești-Buzău", (cod SMIS 2014+115751).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pelan87

@TibiV - corect, este vorba doar de contractul pentru Ploiesti-Buzau. Mentionase @rota un link cu sursa, unde era comunicatul complet, inclusiv denumirea proiectului.

ovideatza

#2894
Una e valoarea contractului de finantate si alta e valoarea contractului de proiectare.

Cel de finantare de regula daca se majoreaza se face pe neeligibil. Adica le-au aparut ceva costuri neeligibile.

Asta nu inseamna ca se dau mai multi bani la proiectant. De unde ati luat pasajele de mai sus ar trebui studiat cauza majorarii contractului de finantare.

Plus ca pare ca s-a schimbat ponderea FEDR mai sus, din 75 in 85%. Parca a fost o decizie, postata si in topicul de monitorizare POIM, prin care se trecea de la 75 la 85% finantare FEDR. Asta per total va asigura o absobtie mai mare cu proiecte mai putine...