Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

voicul

^Sa fie gata intre intre DN2 si DN11 ca sa ii dea si drumul?
Daca mai e doar ce zici tu ... mai mult de 2 luni nu ar trebui sa dureze, dar sa ii dea drumul pe raspunderea UMB, cand mai au cel putin 1 an de munca la restul ...

Allex

^^Probabil au socotit ca la cati bani trebuie sa le dea celor de la Deme pentru a ridica 300 de grinzi numai la pod peste Bistrita, mai bine mai pune ceva pe langa si isi iau macaraua lor.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

paulmare

alex multumim :)
"Zona de fabricare a grinzilor. Se pare ca inca nu au produs niciuna (din ce am auzit ar mai avea de finalizat o "pista"(?) si apoi se apuca de fabricat)
(GPS)

Pista (ai inteles foarte bine) e de "intins fierul", armaturile la grinzi sunt pretensionate (armatura preintinsa inainte de turnarea betonului) pentru ca dupa intarire si realizarea aderentei, betonul sa devina precomprimat (scuze 3 prefixe pre sper sa se inteleaga despre ce e vorba)

nu doar macaraua aia uriasa, ci si ca isi fabrica atatea grinzi in situ (sa le aduci de oriunde pe trailer ar fi fost un efort logistic urias la 300 de bucati)- se diversifica portocalii, foarte bine, macarale mari trebuie sa fie cat de multe, in germania am vazut ca pompierii in orase de 200k suflete aveau asa ceva, azi cand a venit Deme sa scoata Otokarul care a cazut in dambovita - intelegem si de ce
Oare umb de ce fac atata pod in loc de "optimizare" a la comsa :(

usus

Pere a fi o macara LIEBHERR LTM 1750-9.1

Cat despre grinzi nu cred că le pot fabrica în condiții de santier și să producă cantitățile necesare. Doar daca vin prefabricate și le monolotizeaza apoi le fac postcomprimare.



usus

Poze grinzi centura Radauti peste râul Sucevița prefabricate 3x12m monolitizare și postcomprimare la 36 m

paulmare

aia e asa cum zici :)
https://www.liebherr.com/external/products/products-assets/291972/liebherr-198-ltm-1750-9-1-pn-198.00-e07-2017.pdf
starship enterprise :) in lumea macaralelor
Bine ca isi ia lumea scule ca afara, inseamna ca pot construi ca afara, fara tziganelile cu optimizari, grinzi scurte, pile in albia minora, ramblee inalte in albiile majore si deblee adanc sapate in dealurile patriei, chestii old school a la iptana 1960 toamna 

La tunele - acolo inca nu cred ca e cineva local care sa aiba scule si oameni cu experienta la toate nivelele

voicul

E de 750 to - WOW.
Monstru Deme de pe LD4 - Bejan, nu era tot de 750 to?

Allex

@paulmare spre norocul tuturor cei de la UMB nu au mai avut ce "optimizari" sa faca la reproiectare pentru ca:
1. proiectul il aveau la gata oarecum, doar trebuia creata calea 2
2. forajele au fost deja incepute de pe vremea Eko, nu mai aveau ce sa modifice acolo.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Granata06

Legat de standul de grinzi a celor de la UMB si macaraua achizitionata...nu uitati ca au o gramada de grinzi de produs si pt Craiova-Pitesti. Consider ca aceste doua lucrari mari au stat la baza achizitionarii lor.

Ionut

Este exclus sa produca la Bacau grinzile pentru Craiova. Sa fim seriosi. Dar macaraua da, poate fi relativ usor transportata si folosita pe unde au santiere. Nu stim exact forma de achizitie (cel mai probabil o forma de leasing - nici nu are rost sa o iei cu banii jos) ca sa putem comenta la subiect. Cu siguranta si-au facut niste calcule pentru ce santiere au si ce vor mai lua in viitor si au ajuns la concluzia care se vede. Plus ca pot inchiria la Deme (sau alt operator, sau pot face ei direct) cand nu au nevoie de ea.

alecu26

1. Impresionanta macaraua. Dar au nevoie de lucrari si perspectiva pe termen lung. Utilaje din alea te pot baga in faliment. Sunt obligati sa castige urgent inca un contract..ca sa aiba continuitate dupa CraPi. Probabil vor licita la lotul recent relicitat...si poate si la lotul 1....peste 2..3 ani (la cum arata mesajele lui NGC).
2. Nu vad multe detalii din pista de turnare dar ar fi foarte foarte neobisnuit sa fie favuta pt grinzi pretensionate. Fundatiile pentru zonele de capat...unde sunt standurile trebuie sa fie foarte mari. In schimb la postensionare e relativ simplu...si usor de mutat de la un santier la altul.
3. Sa nu exageram cu optimizarile. Proiectul e deja facut (Fidic Rosu), plus ca nicaieri nu prea au fost optimizari de genul...terasament intre dogurile de protectie de la Apele Romane. Podul peste Bistrita exact de aia e asa ridicol de lung...ca acolo sunt digurile.
4. Macaraua isi va merita toti banii...ca o fosesti de multe ori...manipulare in zona de turnare...si ridicare pe pozitie. Oricum pare ciudata alegerea de a cumpara o macara. Ar fi nevoie de doua. Ca doar nu o sa se plimbe acu aceasi macara si la incarat si descarcat...ca atunci termina in 3 ani podul. Probabil vom mai vedea ori inca o macara enorma, ori un elefant, ori un lansator de grinzi, ori 2 macarale mici (2x250 sau 2x150) pentru incarcare).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Pai o macara mica sigur au ca am vazut-o pe LD4. Cu una mica si una mare nu reusesc sa faca treaba?

Ar mai fi si centura Radauti unde sa duca macaraua. Posibil sa o inchirieze si pentru alte proiecte.

Granata06

Eu nu am spus ca o sa produca la Bacau grinzile pt CraPi. La fel cum au facut baietii cu pizza la lotul 1 Sebes Turda, la fel pot sa faca si ei, adica sa isi mute standul de grinzi unde au lucrare mare.

alecu26

#2878
Pacat ca se pierde un tempo important cu turnarea grinzilor. Cum banuiam...la cum au legat lucrarile la piloti...fundații...elevatii...rigle...de cateva sapatamani trebuia deja sa vedem si grinzi la viaductul mare. Dar se pare ca va mai dura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed

Fotografiile au fost sharuite si pe pagina oficiala FB al C***R-ului