News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

adiarc

si eu ma bucur,dar daca nu primesc bani in curand ( daca nu au primit deja in afara avansului ),chiar si puterea lor financiara,de a lucra din resurse proprii....nu este infinita
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: ciprebbe on August 02, 2019, 04:04:26 PM
Si totusi s-a platit ceva catre UMB pe acest santier?

Din ce ciripeau niste randunele saptamana trecuta, nu s-a platit nimic.


Ionut

Merci Alex! Cam asa ar trebui să se lucreze pe toate șantierele...

dr4qul4

si cu aceeasi viteza ar trebui si CNAIR-ul sa rezolve exproprierile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

Vizita scurta in 3 puncte.

Primul punct - pasaj peste autostrada spre Radomiresti/Holt

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Urmatorul punct: curba de la Letea Veche/Rusi Ciutea

Foreza UMB era in miscare, poate se opreste la podul peste canal? Vedem maine.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Zona unde se vor fabrica grinzile. Nu pare a fi gata:

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Asta e tot.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Merci! :cheers: Se misca super bine in continuare. De exemplu la podul peste Bistrita au turnat multe rigle de la vizita mea cu drona. Bravo, trebuie sa recunosc ca se misca excelent.

ciprianb

De pe pagina de Facebook a Consiliului Judetean Prahova (sunt si cateva poze in care apar niste harti dar nu stiu sa le pun pe forum, iar hartile nu sunt foarte explicite):

,,Drum de mare viteză Ploiești-Buzău"

Joi, 8 august 2019, președintele Consiliului Județean Prahova, Bogdan Toader, a coordonat ședința de lucru privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru proiectul ,,Drum de mare viteză Ploiești-Buzău".

Acest drum este cuprins în Master Planul General de Transport al României (M.P.G.T.) și beneficiază de finanțare nerambursabilă, alocată în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

În cadrul întâlnirii de lucru, la care au luat parte reprezentanți ai proiectantului, autoritatea contractantă (C.N.A.I.R. SA), reprezentanți ai instituțiilor deconcentrate din Prahova și primari ai unor localități, au fost dezbătute variantele optime și zonele pe unde va trece drumul de mare viteză ce va face legatură între cele două municipii reședință de județ, Ploiești, respectiv Buzău.

Implementarea acestui proiect va genera efecte socio-economice pozitive, prin micșorarea distanțelor și dezvoltarea regională, mărindu-se zona de influența economică a orașelor mari, asupra localităților mici. Un alt element important al proiectului va fi creșterea vitezei de deplasare și îmbunătățirea siguranței rutiere pe ruta Ploiești-Buzău

florin74

Ca sa se poata plati trebuie sa se factureze. :lol:

A aparut factura, 59.24 mil lei. Sa vedem cat de rapid o plateste CNAIR.

miahi

#2787
^^ Harta de pe postarea de la CJ Prahova:





Powered by API/PUM imgur uploader

Par a fi variantele de traseu pentru Prahova. Interesant e ca exista și o varianta care trece prin Ialomița și nu prin Prahova ...

slartibartfast

Văd că și-au luat variante multe, să aibă de unde elimina. Cele sudice au dezavantajul că nu prea conectează Ploieștiul de Buzău, ci doar Buzău de București. Cea nordică ocolește mult pe ruta Buzău-București. Optimă rămâne, zic eu, ruta care se conectează în A3 la Dumbrava, atât ca costuri, cât și ca eficiență a legăturii între cele 3 orașe. Și mai bine ar fi ca, în plus față de asta, să se construiască un fel de ,,A37" și ramura aceea care pornește din comuna Colceag și ajunge la Nuci/Gruiu în Ilfov (s-ar apropia de un optim geometric al conexiunii între trei puncte; am argumentat asta și pentru triunghiul Brăila-Focșani-Buzău), deși asta poate fi lăsată pentru mai târziu.

danpandrea

#2789
^^Am pus un layer de Google Maps peste, ca să vă faceți o idee pe unde ajung variantele la Buzău: