Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 19 Guests are viewing this topic.

pelan87

^
De acord ca se puteau face mai multe, insa mie mi se pare totusi un lucru bun ca nu s-a batut pasul pe loc. In ROGOP nu apare absolut nicio factura de la Consitrans pentru SF-urile de pe A7, eu eram aproape convins ca nici nu s-au apucat serios de treaba... E adevarat ca ping-pong-ul asta cu AMC-uri, apoi obtinerea de avize si aprobari de la autoritatile locale poate sa se prelungeasca enorm de mult, dar macar e bine ca s-a avansat cu ceva. Ce mi se pare mie nerealist insa, este acel termen de 4 luni de proiectare (dar e foarte posibil sa ma insel, nu am nicio tangenta cu proiectarea si constructiile, chiar m-as bucura daca m-ar contrazice colegii de pe forum in aceasta privinta).

horatiu.cosma

Hai totuși să nu ajungem așa de jos încât să ne bucurăm "că s-a făcut ceva, că nu s-a bătut pasul pe loc". În ritmul ăsta ajungem să ne bucurăm că s-au ridicat din pat și în dimineața asta cei de la Consitrans și CNAIR, că au mers la servici etc. Totuși, cred că avem alte aspirații.

pelan87

E foarte corect ceea ce spui. Numai ca eu nu ma astepam sa se fi avansat mai deloc pt ca nu am vazut facturi si plati in ROGOP. Oare de ce nu o fi emis Consitrans nicio factura? Nu trebuia facturat vreun avans?

horatiu.cosma

Pe noile contracte de SF/PT trebuie făcut un raport financiar complet în fiecare lună (bonuri de motorină, diurne, cazări, facturi etc), o idioțenie zic eu. Probabil s-au blocat la treaba asta că nu se pupă cu oferta financiară de la licitație.

pelan87

Multumesc, Horatiu, pentru lamuriri si informatii! Un mare +1!
Intr-adevar e foarte aiurea sistemul asta de raportare financiara... o bataie de cap in plus pt prestator. Daca au cashflow suficient din alte surse probabil de-asta nici nu s-au stresat prea tare cu facturarea pt A7...

alexV

La podul lung au deschideri cu cate 5 grinzi pe sens. La Deva UMB are 4 grinzi pe sens, optimizat.
Oare cum de nu continua cu proiectul de 4 grinzi si revin aici la mai multe ?!

RaduC

Fiind mai zvelte, sunt probabil mai ușoare (Lățimea unei căi presupun că e la fel ca la Deva). Terenul de fundare este poate mai prost aici și încărcăturile pe piloți au trebuit sa fie mai mici pentru a permite piloți de lungimi minime.

Eu cred ca au optimizat la fundații prin alegerea altui tip de grinzi. Sunt curios ce greutate au, poate ne zice Cristi Deme, când le ridica, haha (sper ca au luat ei contractul) sau vreo altă vrăbiuță.


silviu321

 Pod peste Bistrita zona nord, drum legatura DN 15 DN 2 Au terminat  forajele  pe malul celălalt.  Lucreaza o foreaza și o echipă  la sudatul  carcaselor.

pentium10

VO Bacău – lucrările au început cu 4 luni mai devreme !


Perioada contractuală pentru finalizarea proiectării Variantei Ocolitoare Bacău era 23.07.2019.

Acest lucru presupunea ca lucrările să înceapă mâine, 24.07.2019, însă, constructorul UMB Spedition SRL a finalizat perioada de proiectare în termen mult mai scurt, astfel încât lucrările au început încă din data de 08.03.2019.

Aceasta a permis începerea lucrărilor cu 4 luni mai devreme pe șantierul VO Bacău, unde stadiul fizic a ajuns deja la 32 %.

Varianta ocolitoare a Municipiului Bacău are o lungime de 30,8 km de drum nou la standarde europene, din care 16,269 km la profil de autostradă.

Valoarea contractului este de 668,3 milioane lei, iar durata contractului cuprinde 6 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuție a lucrărilor și o perioadă de garanție de 84 de luni.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/vo-bac%C4%83u-%E2%80%93-lucr%C4%83rile-au-%C3%AEnceput-cu-4-luni-mai-devreme
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Earthchild

Au sarit la 32% in doar patru luni? Stiu ca domnul director general a lucrat si pe la UMB Spedition, totusi...

Allex

Cam asta se intampla cand nu ai inca un consultant sa iti certifice lucrarile. Arunci cu procente random la prima vedere, dar atent alese sa multumeasca pe cine trebuie si sa dea bine la statistica.

Adevarul a fost prezentat si cateva pagini mai inapoi: mobilizarea este una char foarte buna (pot sa confirm de la fata locului), nimeni nu contesta asta, adevarata problema o reprezinta blocajele: amplasament neexpropriat in mai multe zone, arheologie, relocari utilitati, etc. Vedeti si voi la A1 Deva e gata de atata timp santierul (inceput din 2013), mai putin zona dealului si de cat timp se sta dupa el. Nu incalzeste pe nimeni ca se ajunge cu procentul sa zicem la 94% (real) dar din cauza a 3 zone cu probleme/blocaje sa nu ne putem folosi de noua varianta ocolitoare. Din pacate si graficul de executie este tinut la secret (deocamdata?).

Asadar haideti sa vedem blocajele rezolvate si consultant serios pentru supervizare lucrari si apoi sa mai vorbim de procente si termene estimate pentru finalizare lucrari.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voicul

Pai cam asa o sa se intample ajung la 99% si nu circula nimeni ca ala 1% e chiar pe mijloc.

Dupa mine sunt cred ca cele mai multe exproprieri de pe un santier de A din RO.
UMB lucreaza tare cat poate si dupa o sa isi relocheze fortele in cazul in care statul roman nu e chiar asa serios. Santiere are. Pentru ei este eficient sa lucreze maxim din cat pot face.

vm75

Am trecut azi prin Bacau si am intrat pe drumurile care merg pe langa santierul autostrazii. Exista progres semnificativ la structurile incepute deja, asa cum s-a vazut in filmarea lui Ionut. Nu s-au atacat zonele problematice (canal de fuga si nod cu DN2F). Nu am vazut activitate la terasamente, toate lucrarile erau la structuri. In zona Saucesti, in care autostrada intersecteaza DJ207F, se lucreaza la descarcarea arheologica si a aparut un indicator corespunzator pe DJ

alecu26

Referitor la grinzi: sunt doua motive probabile:
1. La Bacau chiar daca e proiectare si executie exista un proiect foarte bine detaliat. Sa nu uitam ca acel proiect a fost licitatat acu cativa ani  pe fidic rosu.
2. Furbizorul acela de grinzi are fabrica la avrig, langa Sibiu. Greu de dus grinzile acelea la Bacau. Si altii nu prea pot sa le faca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).