News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

andrei.obreja

Cate pile sunt in total la acest pod peste Bistrita?

TibiV

Quote from: AlexAllex on July 16, 2019, 06:00:39 PM
Cateva cadre de la podul peste raul Bistrita, partea sudica
(...)
5 grinzi per deschidere x 60 deschideri = 300 grinzi. Numai la acest pod.

Calculul este destul de simplu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Bonus. Doar pentru pasionati! :cheers:
Multumim celor de la UMB pentru accesul in santier!


horatiu.cosma

La 0:49 se poate observa una dintre (câteva zeci parcă) noile achiziții ale lui Umbrărescu.

voicul

Trebuie sa fim si ECO, nu? Cat sa stea cu EURO3?
UMB lucreaza, nu doar din cand in cand, ca diversi aktori din piata.  :)

Ionut

Enjoy!



Am vrut sa filmam toata centura dar ieri a fost un exercitiu militar la Bacau si am primit clearance pentru o perioada foarte scurta. Atat am reusit sa filmam in fereastra alocata de MApN. Multumim pentru clearance oficialilor MApN de la Bacau, macar am realizat ceva!

Voi nu uitati de conturile API. Deplasarile sunt costisitoare. Multumim!

miahi

^^ Cred ca pe acest proiect vor fi cele mai multe case demolate de pana acum ...

Ionut

Într-adevăr, zona Ruși-Ciutea și nodul A7-DN2F sunt pline de case și terenuri de expropriat. La nodul cu DN2F clădirile care vor fi demolate sunt foarte mari.

rota

Dar din cate am citit eu in presa locala, sunt facute exproprierile, sunt sanse sa mai apara intarzieri?

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

TibiV

Ionut,
ai uitat sa scrii la 02.20 ca acolo incep cei 16,27 km de autostrada ai centurii Bacau (A7).

Ce loc au gasit... :(

Si cred ca era mai logic daca bagau nodurile tot pe lotul UMB....Ar fi fost mai usor de facut conexiunile spre sud si spre nord.
Asa cum este acum, va fi dandana mare de facut nodurile alea sub trafic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

API pe Facebook

Varianta de Ocolire Bacău avansează vizibil, așa cum puteți observa din cadrele aeriene surprinse ieri pe cei 16,27 km (primii din Moldova) ai secțiunii cu profil de autostradă, parte din A7: [...]

Chiar dacă la podul de 1,21 km peste Râul Bistrița ritmul s-a mai redus față de acum 3 luni, constructorul (UMB) s-a concentrat pe terasamente, unde progresul este extraordinar pentru 90 de zile (multe din ele ploioase).

Din păcate, "partenerul serios", adică statul, nu se achită cum trebuie de obligații. De exemplu, în zona Ruși-Ciutea și la nodul A7-DN2F nu sunt finalizate exproprierile și relocările de utilități. Mai mult, deși avansul în teren este evident, CNAIR încă nu a plătit niciun leu antreprenorului.

Solicităm celor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor România să rezolve cât mai rapid aceste aspecte, astfel încât lucrările să demareze și pe segmentele blocate. Promisiunile și termenele fanteziste date de ministrul Răzvan Cuc sunt doar fumigene de presă atât timp cât instituțiile statului nu rezolvă birocrația.

Stefan01

#2741
Felicitari pentru filmare, Ionut !!! +1  :)

Pilele viitorului pod sunt asemanatoare cu cele de pe A10, lotul 1. Poate ii invata si pe cei de la Pizzarotti cum se executa la timp si bine acest tip de contructie. :) FELICITARI UMB !!! Tare mult mi-as fi dorit sa construiasca ei lotul 1 din A10.

voicul

Sa nu ne surprinda daca podul peste Bistrita va fi gata inainte de cel de peste Mures.
Eu zic ca sunt sanse mari pentru asa ceva.

pelan87

#2743
La inceputul saptamanii trecute, am completat formularul de petitii de pe site-ul CNAIR, adresandu-le cateva intrebari referitoare la SF pentru "drumul de mare viteza" Ploiesti - Buzau. Din pacate nu mi-am notat separat si intrebarile pe care le-am pus (in mintea mea aveam impresia ca o sa primesc pe mail o copie a mesajului transmis, dar... nici vorba de asa ceva). Totusi, cred ca se pot deduce intrebarile din raspunsurile primite de la CNAIR. In principal, am intrebat despre stadiul contractului, daca prestatorul a furnizat rapoartele de progres, daca lucrarile sunt in grafic si daca s-a cerut vreo extensie de timp cu privire la perioada contractuala.

Daca e adevarat ce spune CNAIR, cred ca lucrurile merg spre bine cu acest proiect, daca tinem cont de urmatoarele:
- Consitrans a trimis deja 7 rapoarte lunare de progres
- deja s-au stabilit cateva variante de traseu si s-a facut o AMC pentru acestea
- este excelent ca CNAIR se consulta cu JASPERS, ar trebui sa iasa ceva rezonabil in final

Totusi, la finalul raspunsului CNAIR apare o formula matematica pe care eu nu am invatat-o la scoala: 14+4+4=24 (eu aveam impresia ca da 22  :lol: ). Ce mi se pare mie interesant totusi, este ca in acest contract este cuprinsa si pregatirea documentatiei pt atribuirea executiei, ceea ce este foarte bine, zic eu.
Insa 4 luni e un termen ok pentru proiectare? Nu sunt specialist, de asta intreb... se poate face un PT de calitate, cu foraje geo si tot tacamul, in 4 luni, pentru 70 km de autostrada la campie?

Redau mai jos si raspunsul complet al CNAIR:




Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Nu e chiar așa grozav. Faptul că sunt 7 rapoarte de progres lunar nu e nicio surpriză, că ele se fac lunar, indiferent de cât e progresul. Apoi faptul că încă nu au trecut de AMC 1 (există observații din partea CNAIR, deci trebuie refăcută) în 7 luni nu e chiar bine. Mai durează până se aprobă, apoi un AMC 2 între probabil primele 2/3 variante, apoi alte comentarii CNAIR, apoi aprobare AMC 2 și abia apoi o să avem traseul aprobat și se va intra în teren pentru geo, topo etc.