News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 28 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Daca nu s-ar face tunel de autostrada, atunci se face debleu. Nu vad unde ar putea fi construit un tunel pentru animale in conditiile acestea. Plus ca nu ar fi folosit, animalele au nevoie de lumina.

adiarc

#23926
de ceva timp , eram curios ce s-a ales de fostul acces pe centura Sibiu , inainte de inaugurarea tronsonului Astaldi spre Saliste si anume faimosul giratoriu de acces dinspre Sebes , pe care atatia s-au catarat







iata cum un sant abandonat arata fix la fel , fata de unul pt un tronson in uz,,,,...in cazul de fata , cel al centurii SB , de la baza , nu au fost curatate NICIODATA,de la inaugurare ( dec 2010 )



aici era fostul giratoriu si actualul tronson



si inapoi





concluziile sunt evidente....avem cateva sute de m de drum , un pod si partial un giratoriu...facute cu cateva sute de mii de euro ( poate peste un mil de euro ) din bani publici si apoi , dupa doar cativa ani de la inaugurare ( 3 ani - dec 2010 - dec 2013 ) , abandonate

tinand cont de ce s-a intamplat in ultimul timp si faptul ca la conducerea CNADNR a ramas acelasi parazit , voi milita ori de cate ori am ocazia, pt desfiintarea acestei companii mamut , un parazit pe banul public

sunt pentru realizarea unei companii care sa se ocupe exclusiv de constructia si intretinerea autostrazilor , cu imposibilitatea de amestec a politicului la angajare si cu angajati FARA SALARIU FIX , ci unul in fct de realizari , in conditiile unor termene clare de finalizare a taskurilor ,termene stipulate legal ....adica termenul x pt anuntarea castigatorului , termenul y pt reluarea unei licitatii , termenul z pt schimbarea unor parapeti sau curatarea rigolelor macar o data pe an , etc ,etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Pai zona e abandonata fiindca s-a inaugurat lotul Astaldi. Daca nu se facea la momentul ala acest giratoriu provizoriu, aveam o alta autostrada terminata in camp. Nu stiu daca se poate face ceva util acolo, eventual un muzeu al rigolelor romanesti, just joking :). CNADNR poate fi trasa la raspundere pentru multe lucruri, dar eu nu cred ca situatia de fata e unul din ele.

adiarc

#23928
Se putea lucra mult mai eficient si ieftin.....de exemplu burlane din tabla , in locul unui pod care a costat de zeci de ori mai mult decat acestea....Si a fost folosit doar 3 ani.....între timp avem poduri care stau sa cada , cum ar fii acelea relatate de un coleg la Turda....

dar a cere eficientă actualului CNADNR e o blasfemie  :lol:.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

Am fost de dimineata cu trenul de la Simeria la Arad. Dupa Ilia se vede lotul 3 pana la podul peste Mures. Am ramas surprins ca si azi muncitorii se pregateau de lucru. In urmatorul am scolar am sa contribui cu poze din aceasta zona :)

rocklee

adiarc  :)...ti sa infundat drumul... 8)


mishu77

#23932
Multumim, nu stau rau dar nici anul acesta nu sunt sanse. Undeva iunie 2016 daca mentin ritmul. Am vazut si un stalp de relocat imediat dupa nodul Margina (la 2:37-2:40 pe filmare).

get

Ce se întâmplă la 7:20 ? Au așternut stabilizant după care l-au decopertat? :hm:
Sau ăsta e modul de așternere ?

teocharis

fimul taie masiv din entuziasmul unei deschideri rapide in Decembrie...

TibiV

#23935
M-a lasat pe mine vederea sau chiar este asfalt intre 05:20 si 06:40 ?!...
Si finisoare lucrand la 06:30 ?...

Multumim Eurocopter & AdrianB1 !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Eu zic sa nu sarim la concluzii chiar asa de repede. Vorba cantecului, "daca vreau sa fluier, fluier", pe mine nu m-ar surprinde o deschidere ca la bulgari, fara stratul de uzura, marcaje sau alte detalii neimportante de genul asta  :lol:. Daca e sa facem un calcul realist, mai sunt cam 50-60 de zile lucrabile in acest an(taiem zilele cu precipitatii, sau sub 5 grade C). Nu e timp fizic, conform timpilor tehnologici, prin care sa se finalizeze in acest an.

danutzu_1069

#23937
Cum spuneam, este imposibil de finalizat pana in decembrie!
Nu va mai imbatati cu apa rece.

stangabriel

Multumim de filmari.

Am vazut asa:

Multe subtraversari, asa o fi in proiect?
Umplutura de langa podete e tratata separat, zici ca acelasi material cu stabilizatul, are aceeasi culoare, poate scapam de traditionalele tasari.
M-am uitat pe filmarile de peste Sebes-Sibiu din aceeasi perioada si parca ar avea timp sa termine pana de Craciun.
Apoi trebuie sa fie pe plus anul asta ca numar de km de autostrazi, ca lotul 3 Sibiu - Orastie nu se stie daca e gata.



cutter

Quote from: stangabriel on September 13, 2015, 09:14:26 PM
Umplutura de langa podete e tratata separat, zici ca acelasi material cu stabilizatul, are aceeasi culoare, poate scapam de traditionalele tasari.

Foarte bună observația. Da, asta este ideea, evitarea tasărilor.