News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 79 Guests are viewing this topic.

BoGDaN

#22965
Exemplul clasic in care contribuabilul roman plătește pentru incompetenta si superficialitatea tipic balcanica a unui întreg angrenaj. Ma rezum  la incompetenta pentru ca pentru cealaltă varianta nu exista probe. Cert este daca pentru Fundație si alunecări pot exista soluții, pentru viaduct si implicit siguranța in trafic lucrurile sunt mai complicate. Știm ca solul este de asemenea instabil pe Sibiu Pitesti. Iar efectul de domino a plecat de la firma care a furnizat studiul de fezabilitate.

dr4qul4

@adiarc, am impresia ca CNADNR nu are o alta varianta decat sa ii plateasca.
Devine tot mai clar ca se va ajunge la un proces, iar Imbecillio va incerca sa caute motive si sa dea vina pe CNADNR.

Platindu-i la timp CNADNR arata "buna credinta" iar Imbecillio, daca nu lucreaza arata "rea credinta".

Pentru orice intarziere la plata, Imbecillio va oprii imediat lucrarile pe motiv ca nu si-a primit banii. Pana la urma eu au facut acele lucrari, isi iau banii pe ele, iar mai apoi trebuie sa le repare (e exact cum ti-ai lua tu un televizor in rate. Daca se strica nu-ti da dreptul sa nu mai platesti ratele pana se va repara).

Ce nu inteleg eu, este cum de au fost avizate acele lucrari de catre consultant?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Nu era pe acest lot situatia cu Consultantul care a refuzat sa avizeze lucrari si DRDP-ul a preluat rolul de Consultant interimar?

adiarc

Pai cum Dumnezeule sa-i plătești cand ai 300 de note de neconformitate ? consider ca existând , atâtea vicii de proiectare si execuție , e ILEGAL sa-i plătești.Consitrans a emis sute de astfel de note , pe care pur si simplu CNADNR le-a ignorat..e efectiv frauda , furt pe fata .
Eu cred ca s-au dedat la o înțelegere mizerabila , in care autoritățile au forțat deschiderea lotului cu 2 zile înainte de alegeri ( deschidere , care mai ales pt oamenii bine informați , cum suntem noi cei de aici , a avut exact efectul advers celui scontat ), in schimbul plății facturilor
O factura NU poate fii plătită , daca cel ce se ocupa de supervizarea lucrărilor spune ca aceste sunt NECONFORME....Imbecilio ar fii pierdut orice proces pe planeta asta , daca ar fii acționat CNADNR in instanța pt neplata


Iar faptul ca ultima plata s-a făcut in luna Iunie , cand lotul arată cam ca astăzi , adica varza , este un gest pe care i-l cataloghez , drept trafic de influența
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mariansb

Daca nu se sesizeaza din oficiu procurorii , se poate formula un denunt , poate chiar de catre API .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

TibiV

#22970
Aflam si cum arata benzinariile mobile...
Quote
Comunicat de presă OMV Petrom
23 iulie, 2015

      OMV Petrom introduce conceptul de benzinării mobile în reţeaua proprie

 Primele 10 benzinării mobile din grupul OMV Petrom vor fi deschise în România, pe autostrăzile A1 şi A2
 Staţiile vor fi operate sub brand Petrom
OMV Petrom, cel mai mare producător de țiței și gaze din sud-estul Europei, a definitivat conceptul benzinăriilor mobile. Conceptul de benzinării mobile va fi aplicat pentru prima oară la nivelul grupului OMV Petrom în cadrul celor 10 staţii de alimentare care vor fi deschise pe autostrăzile A1 şi A2, după câştigarea licitaţiei organizate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
        "Prin extinderea reţelei de distribuţie în puncte cheie de pe autostrăzi, suntem mai aproape de clienţi, oferindu-le accesibilitate şi confort. Suntem mândri că prima staţie pentru cei care intră în România, pe autostrada Nădlac-Arad va fi una sub brandul Petrom. Noile staţii mobile răspund nevoilor variate ale oricărui şofer, oferind atât carburanţi, cât şi o gamă largă de produse non-oil", declară Adrian Nicolăescu, retail manager in cadrul OMV Petrom.

     Noile staţii mobile sunt de tip modular, prefabricat. Ele vor fi transportate şi amplasate în punctele în care vor funcţiona, fără a necesita lucrări suplimentare de construcţie şi amenajare. Termenul estimat pentru punerea în funcţiune a celor 10 staţii este trimestrul patru, 2015.
    Staţiile mobile sunt prevăzute cu o zonă de alimentare cu carburanţi şi cu o zonă de magazin. Fiecare staţie va fi dotată cu 3 pompe, din care una de tip rapid, pentru alimentarea tirurilor.
     Clienţii vor putea opta la pompa pentru unul dintre cele 4 tipuri de carburanţi disponibili în reţeaua Petrom: benzină standard, benzină Extra 99, motorină standard sau motorină Extra.
     O staţie poate asigura alimentarea a circa 1.500 de vehicule pe zi.

Cele 10 staţii vor fi amplasate în 5 locaţii de pe autostrăzile A1 şi A2, câte una pe fiecare sens, după cum urmează:
 Autostrada Nădlac-Arad (A1), km 26
 Autostrada Lugoj-Deva (A1), km 21
 Autostrada Orăştie-Sibiu (A1), km 20
 Autostrada Orăştie-Sibiu (A1), km 76
 Autostrada Medgidia-Constanţa (A2), km 186





Nu au dat decat aceste doua poze, si nu mi se pare foarte clar unde sunt pompele. Par sa fie cate doua pe fiecare parte a cladirii din spate, dar nu stiu ce sunt niste "chestii" in fata celilalte cladiri...
In rest mi se pare ca arata foarte bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

#22971
In prima poza se vad pompele in colturile cladirii din fata.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

udar

Din poze par 3 pompe , 2 pe o parte si una pe cealalalta care posibil sa fie pentru camioane......

NGC

#22973
Scriu aici ca sa vada toata lumea.

Dupa cum sustine MT, avem MPGT final !!!
QuoteMinisterul Transporturilor a transmis Comisiei Europene varianta revizuită a documentului strategic cu observațiile și comentariile integrate, și astfel, în prezent, la Comisia Europeană, se afla forma acceptată a Master Planului General de Transport.

Vedeti in thread-ul dedicat.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=205.msg84313#msg84313

Marius

#22974
Daca te referi la "chestiile" colorate, mie imi par pubele pentru colectare selectiva a deseurilor.

Quote from: TibiV on July 23, 2015, 02:32:01 PM
Nu au dat decat aceste doua poze, si nu mi se pare foarte clar unde sunt pompele. Par sa fie cate doua pe fiecare parte a cladirii din spate, dar nu stiu ce sunt niste "chestii" in fata celilalte cladiri...
In rest mi se pare ca arata foarte bine...

yetiman

Si pe cealalta parte este doar una.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

madad

Cred ca o sa fie cam nasol pe ploaie/grindina sa pui combustibil.

Ma întreb de ce au ales varianta asta in loc sa construiască benzinării normale cu acoperiș!?

yetiman

Probabil nu ai urmarit subiectul.
S-au licitat statii mobile, si nu fixe.

Iar daca te intrebi de ce CNADNR a licitat asa, asta numai ei o stiu...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

stangabriel

Eu sper si probabil au luat in calcut un pret cat mai mic la pompa. Investitie si mentenanta mica. Si noi care visam la parcari-orasele ca in vest cu restaurant, motel si alte chestii. Spatiu fizic in parcarile actuale nu prea e oricum, dar puteau macar la fel ca pe A2.

Am mari sperante pe Sibiu Pitesti, peisaj va fi ,speram ca revizuirea va aduce un plus.
Si la Ohaba, lot 3  in parcare va fi peisaj frumos.

dr4qul4

ce-mi plac randarile astea cu mult spatiu verde. Cat vezi cu ochii numai gazon si pomi aranjati..... in realitate vom avea doar buruieni si nici urma de pomi.

:puke:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024