News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 65 Guests are viewing this topic.

reed

de ce astaldi trebuie sa faca probele?Suspiciuni de SF prost?Chestiile astea nu se fac in SF?

voicul

A fost seceta mare mai ales intre 2010 si 2015, de fapt pana spre 2019  :lol:

Astaldi nu sta la discutii, mai ales ca termina imediat pe A3 si culmea si pe M5  :lol:
Cati oameni sa duca si ei la Braila sau la CF?

myid

^
Nu m-ai lasat sa anunt inca o veste buna !  :p

Si mai sunt, dar mai lasam si pentru zilele urmatoare ;)

Ionut

Nu e vorba de SF aici. La nivel de proiect tehnic ai nevoie (mai ales la cat de bune sunt SF-urile la noi, la cat de detaliate/precise) de foraje geotehnice suplimentare. Ba ca nu le ai la nivel de SF, ba ca la nivel de SF nu sunt suficient de detaliate sau suspectezi ca nu sunt exacte sau ca nu sunt suficient de adanci etc etc etc. De aceea contractul este proiectare+executie, nu executie direct (caz in care Astaldi ar fi avut nevoie de PT+DDE de la CNAIR).

oc7avian

Informații relevante din descrierea postării care conținea pozele:

Quote
Deocamdată, constructorul a realizat deja studii topografice și geotehnice pe 22 km din cei 30 km ai acestui lot. Din sursele noastre, Astaldi a mobilizat 5 utilaje pentru foraj până acum si continua susținut investigațiile topo.
sursa
[...]
locația pozelor: Lucrarile au fost suprinse in zona Dobrogostea , vis-a-vis de lacul Budeasa.

carutasul

@myld: trecuseră 5 minute și nimic. Păi poate aștepta forumul ăsta atât? :)

horatiu.cosma

Contractul e proiectare și execuție, iar la etapa de proiectare exista foraje geotehnice și analize geo suplimentare fata de SF, să îi zicem o rafinare a detaliilor și investigațiilor din SF pentru a proiecta soluția constructivă finala.

Cum zice și Ionuț, de foarte multe ori aceasta etapa de rafinare de la PT de fapt ia de la zero toate investigațiile și face in realitate SF+PT doi in unu, fiindcă SF-ul e praf și pulbere.

In cazul de față SF-ul e făcut ok pentru PiSi5, la fel și studiul geo, am stat cu ochii pe ei non stop in 2016. Au identificat niste zone sensibile chiar și pe teren plat unde stratul de suprafață alunecă peste cel de sub la presiunea unei autostrăzi, așa că s-au prins niste consolidări speciale. Într-un SF cu care ne-am obișnuit în ultimii 30 de ani ziceau din burta proiectanții cu geotehnice îi că totul e ok si azi Astaldi avea deja avea primul claim care se transforma in vreo 4-5 ani in câteva 10 de milioane despăgubiri de la bugetul de stat.

TS30

Lot 1 - Sibiu - Boita


Sibiu - Vestern


Vestern - Boita

adrian sibiu

#52313
Azi de dimineață pe o vreme superba și fără vânt  am fugit din nou la Aciliu unde am ridicat drona si am făcut cateva poze de sus.Va las pe voi să trageți concluziile.


Cam asa se scurg apele langa viaduct pe partea Sibiu Sebes
(GPS)

Aceasta este o prima crapatura prin care apa nu se mai scurge prin șanț ei infiltrandu-se în corpul autostrazii.

Aici e o altă fisură majoră.

Un alt loc alta gaură.

O prima imagine a alunecarii vazuta de sus dinspre Sibiu.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52314
Fisura dealului Bucium vazuta dinpre Sibiu
(GPS)

Iar aici fisura vazuta dinspre Sebes.
(GPS)

O imagine panoramică a dealului Bucium.
(GPS)

O imagine in care se vede situatia dezastruoasă a sistemului de colectare pluviala.
(GPS)

Vedere a sistemului pluvial din alt unghi.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

mersi Adi...ai pozat exact ce trebuie...realitatea...nu aceea pe care doreste sa o coafeze compania antiinfrastructura  :cheers:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adrian sibiu

#52316
Vedere a dealului Bucium precum si a viaductului.
(GPS)

(GPS)

(GPS)

Asa arata canalul colector din capatul viaductului de pe sensul Sibiu Sebeș.
(GPS)

(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52317
Au început sa apară fisuri si la baza viaductului semn că pământul pune presiune in continuare.
(GPS)

Aici aveti dovada incompetentei celor de la compania de antiinfrastructura in a urmari si de ce nu a finaliza sistemul pluvial lasat de izbeliște de catre constructor.
(GPS)

Vedere a viaductului Aciliu care arata spectaculos dar care e lipsit de atentia celor de la companie.
(GPS)

(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

naivu

Uite de aceea nu e bine sa reziliezi contracte terminate si sa pierzi garantia  :lol:; e totodata un semn de alarma ca, in cativa ani, se vor termina toate perioadele de garantie si CNAIR mai mult ca sigur nu are un plan de mentenanta pt autostrazile Romaniei.
Debleul ala mare de la Aciliu-Dealu Bucium mi se pare ca este si locul unde a intrat de vreo patru ori ursul pe autostrada. Dupa ce se pornesc alte prioritati, poate nu ar strica sa se studieze daca nu ar fi mai potrivita inlocuirea debleului cu un tunel cut&cover; "cut"-ul e facut, mai trebuie doar un "cover"!

horatiu.cosma

https://www.facebook.com/218533228283983/posts/2004274826376472/

Colegii de la Construim Romania, ați cooptat "specialiștii" CNAIR in estimat termene de finalizare  :lol:?