News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 68 Guests are viewing this topic.

pelan87

Rocklee, multumim pt efort si pentru ca ne tii la curent!
Ai aflat cumva si stadiul lucrarilor, pe cand se estimeaza finalizarea lor?
Si nu in ultimul rand, felicitari pt noua achizitie! Ii multumim si noi Furiei Visinii cu care ai batut santierele atata timp, si ii uram bun venit Fulgerului Albastru!  :D

paulmare

Multumim Rocklee :) - foarte bune poze
Mizerabil (la propriu ) a lucrat Comsa, toate gunoaiele alea de sub pod vor ajunge in Mures, daca nu le aduna nimeni :(

Jackurile acelea de sub grinzi - unde erau pompele si tabloul de comanda ?

danutzu_1069

Ma intreb cata spaga a luat verificatorul de proiect sau aia din comisia tehnica de la cnair, daca opritoarele alea laterale sunt prea mari "ca nu se face asa"...
Ca neoprenele nu sunt bine puse, asta tine de montaj... dar proiectul, cnair a avut proiectul pe masa, l-a vizat!
Ca sa nu mai zic de consultant.... era prea complicat sa coboare si sa vada ca sunt montate ok?

Nu, aici este treaba de DNA. ancheta adanca, si aia care nu si-au facut treaba sa platasca!!

alecu26

Poate merg si cei de la mediu dupa ce se deschide autostrada. Nu e normal ca tevile alea de scurgere sa deverseze direct in mediu inconjurator. Si ce e mai naspa....nici macar nu sunt conduse frumos...la baza taluzului si de acolo pe un sant mic, betonat, pana la Mures.

Regula e simpla: toate apele de pe autostrada trebuie trecute prin separatoare de grasimi si epuratoare.
Drumurile noastre POATE;

danutzu_1069

Pai daca asa a fost in proiect..., proiect avizat de cnair.....
Si daca nu asa a fost in proiect, de ce consultantul a semnat?

vancouver

#50330
@alecu, posibil aia sa fie o teava pentru niste ape altele decat cele de pe autostrada, ca e cam ingusta teava. Un fel de evacuare de urgenta, daca se sparg tevile principale si se umple de apa culeea sau poate niste ape freatice din spatele culeii.

Pentru apa pluviala de pe autostrada se folosesc tevi DN300-DN600 (600mm = 60cm), ce vedem in poza pare un DN50 (adica 5 cm).

PS. Eu credeam ca e vorba de asta:


Dupa aia am vazut-o pe aia rosie. Cred ca tu la aia rosie te referi. Acolo intr-adevar e ceva suspect.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Quest

Quote from: danutzu_1069 on December 11, 2019, 08:45:38 AM
(...)
Si daca nu asa a fost in proiect, de ce consultantul a semnat?

Sa nu vorbim generic despre entitati vinovate. Consultantul pe LD3 are un nume, este HILL Int'nal Romania.
Common sense will get you far !

GDPR

#50332
Teava din poza e o barbacana, pentru evacuarea apei ce s-ar putea acumula in spatele pereului. Probabil ca au avut ceva probleme cu apa in timpul executiei, dar sunt aproape sigur ca e o improvizatie care nu apare in proiect.

rocklee

#50333
da au avut probleme la una dintre culei ....in urma cu 2-3 ani cineva din  santier mi-a spus ca le-a crapat... o culee si curge apa din ea prin acea crapatura   ... :o

informatia am primito ...atunci cand ...li sa  intepenit acel trailar in pasajul de peste dn 68 de la nodul grind ...

aceast poate fi cauza ...acelei tevi ...

tot o asemenea teava au  si langa una din culeile pasajului peste CALEA FERATA ...de la  nodul grind .... :o


Lau

Cel mai autentic romanesc lot de autostrada! Plin de carpeli si lucru de mantuiala!
Si totusi, si plin de restrictii, tot ar fi aur sa ii dea drumul inainte de fluxul mare de Sarbatori!


elphax

mare curaj ... eu acolo stau doar pe banda 2, ca nu am incredere in plasele alea
:)

luc

"... Trimit acolo experţii de la CESTRIN să facă încă o expertiză, atât pe drum, cât şi pe pod, şi, în condiţiile în care experţii îmi spun că acest obiectiv poate fi dat în trafic cu restricţii de viteză, respectiv cu restricţii de tonaj, acest lucru se va întâmpla în anul 2019, la sfârşitul acestui an, în această lună. În condiţiile în care sunt îndeplinite condiţiile de siguranţă", a menţionat ministrul, la B1 TV.

https://ziarulunirea.ro/guvernul-vrea-sa-dea-drumul-circulatiei-pe-autostrada-a1-lugoj-deva-lotul-3-cand-se-deschide-circulatia-pe-acest-tronson-604532/

erl41

Mare competent si domnul ministru Bode asta, apropos de afirmatia dumnealui: https://m.hotnews.ro/stire/23548066 , a n-spea expertiza la cata maculatura produc pot sa o puna sa sustina podul linistiti !!! :lol:

JohannDB

.......să facă încă o expertiză, atât pe drum, cât şi pe pod.......   Deși este cumva OF TOP, "boala lungă=moarte sigură", mi se pare un "deja vu"..... Unde ??
   Păi la Caransebeș, de vă mai aduceți aminte.... S-a inaugurat centura Caransebeș prin 2011 (parcă Decembrie...și ce mă bucuram, că mă afecta direct și personal, plus pe ceilalți transportatori...)..... După câteva luni se închide centura pentru o reparație a unui pod, se redeschide, ca apoi să se reînchidă, foarte repede, prin 2013, pentru reparații la același pod, care pod, din "folclorul vremii" a trebuit demolat la o culee și reconstruit....
  În fine, după ultima închidere se circulă si azi, "bine merci" pe centura Caransebeș..... Dar cu câte complicații (pentru noi); ce tevatură (pentru noi), ce nervi (pentru noi) și ce bani a făcut Primăria Caransebeș (pentru ei), pentru tranzit, în toată această perioadă !!
  Cam așa și aici pe A1...... Numai că nu s-a deschis NIMIC, ca să nu apuce nimeni să guste din plăcerea unui sector fără de neplăceri la tranzitare.... Ce facem ?? Demolăm podul ?? Și după demolare, expertizăm "demolarea" ?? Dar, chiar nu-i nimeni care să-i expertizeze pe "experții expertizatori" pentru a nu se mai ajunge la foiletoane de acest gen ??
  Darea în trafic "la juma de capacitate și cu restricții" este un paleativ ce mulțumește numai masa de "turiști", ca de la Holdea la Margina să-i adune, iar, pe toți în același marasm al DN 68A, e adevărat că pe NUMAI 12-13 km.... dar la fel de periculoși din cauza "unora" certați cu, până al urmă, propriul simț al autoconservării [oricâți parapeți separatori "N.J." ai pune, chiar și pe 1+1 : plantarea separatoarelor se pare că devine din necesitate strictă, LOCALĂ, o afacere generală, ce-și pierde sensul (nu săriți cu minus-uri că am destule motive....; după ultime informații am ajuns, din cauza separatoarelor să avem restricții pe DN de maximă importanță de 3,2m lățime, pe la Luduș, pe V. Oltului/Seaca, pe la Perșani)....] !!