News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 65 Guests are viewing this topic.

lalilieci

#45930
Quote from: marcelbanu on April 10, 2019, 12:39:48 AM
8-10Traseul urmat...
https://www.relive.cc/view/rt10004447719

Impresionant traseu, poze foarte frumoase; multumim  mult pt efortul d-voastra prin care ne oferiti detalii foarte interesante.



AlinC

Autostrada A1, tronson Lugoj Deva, lotul 4, Dealul Liliecilor, 10 aprilie 2019:




tonică

cineva tocmai a "investit" in stocuri de căşti portocalii  :lol:

lighthotspot


voicul

Cred ca un pas interesant facut de CNAIR ar fi sa puna parapete de protectie la marginea fiecarei terase. Zic CNAIR si nu  UMB, ca UMB a semnat altceva.

Cu sau fara parapete, in caz de probleme, stau sa ma intreb cum o sa ajunga utilajele pe terase (oamenii ajung mai usor)?

danutzu_1069

#45935
Pentru oameni este simplu, scari metalice de la o terasa la alta. Pentru utilaje nu poate fi vorba pentru ca fărîmă platforma.... Nu este facuta sa tina greutate de utilaj....

Ionut

API pe Facebook

Un pasionat al infrastructurii din comunitatea noastră a făcut ieri un fotoreportaj între Brănișca și Șoimuș, parte din lotul 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva. Pe forum aveți toate pozele și dezbateri: http://bit.ly/2P3fVMZ.

Constructorul (UMB) a finalizat în mare măsură cei aproximativ 22 km ai tronsonului, stadiul fizic fiind în jur de 95%. Punctul nevralgic rămâne celebrul deal "al liliecilor", acolo unde se avansează la terasamentele din pământ armat, taluzări și la lucrările hidrotehnice.

Din păcate, faimosul versant dă bătăi de cap în continuare. În weekend a avut loc o nouă alunecare. Cert este că va fi nevoie de întreținere atentă și constantă a sistemului de scurgere a apelor pluviale și a plaselor de protecție mult timp după inaugurarea probabilă din această toamnă.

Cerem responsabilitate maximă atât din partea antreprenorului general cât și a oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru a implementa soluțiile tehnice optime care se impun și măsuri de siguranță suplimentare în vederea deschiderii traficului în 2019.

În plus, solicităm o analiză obiectivă a riscurilor de alunecări și căderi de pietre de pe versant și monitorizarea nonstop a zonei astfel încât șoferii să circule în deplină siguranță.

raresu

Vestea buna e ca terasamentul si zidul de piatra sparta au trecut de 10 metri inaltime / peste 50% din ce va fi final. Se inainteaza in ritm alert!
Are cineva idee cum se va finisa capatul dinspre Bejan.? Ma refer la zona "surpata" in decembrie (exact ce se vede in imaginea din care se deschide video-ul). Pare destul de abrupt si instabil acolo; oare vor face un mic zid de sustinere 30-50 metri lungime?!

ArKE

Mai nou, daca trec trei zile si nu vad un filmulet de la lilieci intru in sevraj... :D

rocklee

Acolo spre bejan deja sa pus plasa pe cea mai mare parte a fostei alunecări. În ultima filmare se vede foreza de băgat ancore este în zona la lucru. Iar pe partea stâncoase se va face aductiunile de apa.

elphax

in primul rand sa nu uitam ca si fara alunecarea aia (daca nu cumva a fost controlata) mai aveau mult de sapat pentru a "face loc" autostrazii
sunt mai multe lucrari acolo, rigolele de aductiune/scurgere apa fiind cele mai importante - si sunt structuri masive de beton armat

dar intr-devar nu ar fi rau sa faca niste mici ziduri de protectie - sau macar gabioane cu piatra cum au facut si protectia malului pana jos

paulmare

rocklee in falie - nu ai aflat ce vor face ? o lasa doar cu casiul in mijloc si atata tot ? nu fac nimic nimic altcva ? macar un pereu de piatra

rocklee

Infalie în fosta alunecare. Informații noi nu am. La vremea respectiva pe când problema era proaspătă. Se vorbea de refacerea teraselor și pe mijlocul ei sa se facă o aducțiune de apa. Acum nu știu nimic ce soluție o sa implementeze acolo. Când mai trec pe acolo și nu uit am sa întreb.

rocklee

Iar cu privire la căderea acelui bolovan. Problema este următoarea. În timpul lucrărilor de forare pentru montarea ancorelor. Ele sunt montate prin forare și trepidare. Iar în urma trpidanilor piatra fiind stratificata a cedat. Ca dovada la ce spun. Am sa pun deseară o poza făcută luni seara. Cu ancorele înfipte în acel loc de unde a cauzat acel bolovan.

horatiu.cosma