News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 76 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Este binevenita aceasta filmare. Orice constructor interesat ar trebui sa trimita urgent o drona (sau niste banicatre API) ca sa filmeze profi acelasi traseu.
Dar chiar si din aceasta filmare recunost la minutul 6:07, fosta groapa de gunoi a orasului Curtea de Arges. Dati pe streetview sa vedeti cum arata inainte sa o acopere cu pamant.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Quest

Filmarea asta e bine-venita numai daca esti din zona sau stii zona in detaliu, pentru ca o completezi cu ochiii mintii, care adauga informatia vizuala bogata proprie la paleta saracacioasa de informatie pe care filmarea o contine. In rest, filmarea eventual il poate intarita pe constructorul ofertant sa-si faca propria filmare, pe o largime de culoar mai generoasa, care sa il faca sa inteleaga mai bine conditiile din teren.
Common sense will get you far !

ion59

Mi se pare interesant că proiectantul din 2006-2007 de la Iptana este același cu șeful de serviciu care semnează în 2018 la CNAIR.

lalilieci

Azi am  trecut  cu masina  pe langa dealul lilicilor;  din pacate nu am poze . Atat  cat am  putut  vedea din masina as zice ca au ajuns cu straturile de pamant  la nivelul  superior al gabioanelor, mai ales la capatul spre Bejan.  Intrarea de la  mijloc nu mai exista,  capatele au fost unite cu gabion  deocamdata  un nivel. In restst sunt mustati  pe  toata lungimea gabioanelor.  Sunt o  sumedenie da camioane UMB  parcate langa sensul  girator, nu le-am numarat  dar sunt  multe.  Le uraz mult spor.

alexandruduma

De pe YouTube, se vede Holdea la început:


pasadia

Acel moment in care Alex Dima face inca o editie "Romania te iubesc", pomeneste de autostrazi si sustine ca " desi inexistenti, ursii de la Margina sunt de vina ca nu avem Lugoj - Deva complet".

Imi e sila - nu exista in tara asta nici un jurnalist decent. Zero.....

@Victor: scuze daca mai citesti pe aici, dar pana si tu ai cam disparut. Chit ca am remarcat ca Vanghele iti multumeste pentru explicatiile date lui.

Quest

AlexDuma cui multumim pentru filmarea Cosevita-Soimus, SMURD-ului ? (m-am luat dupa culoarea rosie a elicopterului)
Common sense will get you far !

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

API pe Facebook

Sâmbătă, 09.03.2019, CNAIR a lansat licitația Secțiunii 4 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești. Este vorba de 9,86 km între Tigveni și Curtea de Argeș. Costul estimat este de 2 miliarde RON fără TVA. Câștigătorul va avea la dispoziție 16 luni doar pentru proiectare și alte 44 de execuție efectivă în teren. Garanția minimă este 5 ani.

Sectorul conține și un tunel de 1,35 km în apropierea orașului Curtea de Argeș, primul tunel forat (săpat în versant) de pe o autostradă din țara noastră.

Mai mult, tronsonul are poduri și viaducte de aproape 2,5 km lungime totală. Împreună, structurile majore ajung la 40% din traseu. Nici nodul Tigveni nu este de neglijat sau pasajele peste autostradă. Ca să se respecte rigorile legislației de mediu, se vor instala panouri fonoabsorbante pe 4 km!

Pe lângă dotările și caracteristicile drumului, prețul estimat aparent exorbitant, de 425,5 milioane de euro, include și riscurile derivate din faptul că investigațiile de teren sunt grosiere (suntem diplomați).

Așa pățești când studiul de fezabilitate este prost: trebuie să lași "marjă de eroare" astfel încât contractul de lucrări să poată acoperi eventualele probleme tehnice (alunecări, modificări de soluții).


Pe forum găsiți detalii din caietul de sarcini, planșele cu planurile de situație și alte amănunte interesante: http://bit.ly/2EXlwQm. Nu vă grăbiți. Vom circula cu 130 km/h pe-aici prin anul 2025, cel mai devreme.

razvan96

Se pare ca participantii la licitatia pentru PiSi 5 au fost anuntati de rezultat, pentru ca asocierea China Railway 14th Bureau-Viaponte a depus o contestatie la CNSC.Din cate stiu e singura licitatie in desfasurare a CNAIR la care a participat asocierea asta.

Ionut

#45522
Azi, Narcis Neaga, declaratii Comisia de Transporturi din Camera Deputatilor.

LD2 Sectiunea E2: se lanseaza licitatia in martie 2019 pe dialog competitiv.
PiSi 2 si Pisi 3: studii geotehnice suplimentare scoase la licitatie (ANAP) in martie 2019.


vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.