Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 33 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Vorbește de poza lui nenea_hartia. Nu e nimic blurat, e vorba de suluri de sârmă pentru pământul armat. Iluzie optică.

ladposta

Sa fiu sincer la poza respectiva ma gandeam si eu, dar si eu am vazut doar sarma in spatele unor muncitori. Multumesc horatiu cosma.

NGC

#45482
Quote from: NGC on February 26, 2019, 12:09:26 AM
Trebuie sa trec si aici un mesaj codificat. :p

@Vrabiute: Tora! Tora! Tora!



De data asta zgarie rau de tot! :D

NGC

PiSi 4

A fost lansata astazi licitatia "Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges".

Valoare estimata: 2.000.162.437,00 RON fara TVA

Durata contractului: 120 luni din care 16 luni perioada de proiectare, 44 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 luni perioada de garantie a lucrarilor

Termen depunere oferte: 14.05.2019

Fonduri: Cofinantare

Quote
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru constructia Autostrazii Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges (km 81+900 - km 91+761) in lungime de 9,86 km in conformitate cu prevederile contractului de lucrari.

Quote
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarelor conditii: Conditia 1: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestru II al anului 2019. Conditia 2: Autoritatea Contractantă nu va semna contractul de lucrări decât în situaţia în care Hotărârea de Guvern privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investiţie va fi aprobată/actualizata/revizuita. În lipsa aprobării/ actualizarii/ revizuirii indicatorilor tehnico-economici prin Hotărâre de Guvern, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016. Conditia 3: Autoritatea Contractanta va decala termenul de depunere a ofertelor si, daca este cazul, va suspenda procedura de achizitie publica, cel putin pana la emiterea avizului de control ex-ante de catre ANAP si/ sau de catre Autoritatea de Management sau de catre orice alt organism de control desemnat in acest sens de catre Autoritatea de Management, astfel incat sa se asigure implementarea celor specificate in respectivul aviz. Riscurile posibile asociate acestei situatii nu incumba Autoritatii Contractante, inclusiv in situatia in care ar putea surveni anularea procedurii de achizitie publica ca urmare a emiterii unui aviz care contine masuri corective ce nu pot fi implementate fara incalcarea principiilor prevazute la art. 2 alin. (2) din Lg 98/2016.

NGC

Pentru conditia 3 multumiti celor care au inventat OUG 114 / 2018. >:(

Il las pe Ionut sa se ocupe de planse.

Ionut

Sa vad cand am timp sa ma ocup de planse. Poate reusesc azi, dar nu promit. Deci trebuie rabdare.

horatiu.cosma

S-a sesizat si UE si acum Guvernul a pus in consultarea un proiect de OUG prin care sa revina controlul ex ante inapoi la ANAP. Incredibil ce cretini is. Vinovata: madam Plumb.

NGC

PiSi 1

Quote from: Dan_s on March 06, 2019, 04:32:25 PM
QuoteMinistrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a anunţat, miercuri, la Câmpia Turzii, că firma Porr a câştigat licitaţia  pentru tronsonul Sibiu-Boiţa, cu o lungime de 13 kilometri, al Autostrăzii Sibiu-Piteşti, iar dacă nu vor fi contestaţii, contractul va fi semnat în această lună.

Le-a luat 2 zile, dar pana la urma ieri au incheiat oficial etapa de evaluare financiara. Asteptam contestatiile. ;)

Ionut

#45488
SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
CAIETUL DE SARCINI, PLANSE SI DETALII INTERESANTE DIN DOCUMENTATIE

Sectiunea 4 este intre km 81+900-km 91+761 (este re-kilometrata sectiunea)
km 91+761 este EGAL cu km 92+600 (fix acelasi punct pe harta, doar kilometrajul e dat peste cap)
Sectiunea 5 este scoasa la licitatie cu bornele km 92+600-km 122+950.

Ionut

#45489
SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
CAIETUL DE SARCINI

Atasat aveti caietul de sarcini pentru Sectiunea 4.

Sunt foarte, foarte multe detalii in caietul de sarcini, va las pe voi sa le descoperiti. Pun doar chestii care mi-au sarit in ochi. Sunt foarte multe lucruri pe care nu are rost sa le pun, dar puteti sa le luati in discutie daca vi se par interesante. De exemplu cerintele pentru lucrarile de consolidare/zonele cu risc de alunecare.

Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
CAIETUL DE SARCINI

Traseul, profiluri, structura rutiera







Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
CAIETUL DE SARCINI

Tuneluri - un singur tunel, Curtea de Arges, 1,35 km









Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
CAIETUL DE SARCINI

Lista structuri


Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
CAIETUL DE SARCINI

Impact asupra mediului - 4 km de panouri fonoabsorbante!



Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
CAIETUL DE SARCINI

Program proiectare