News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 58 Guests are viewing this topic.

anacronox

Cateva poze de acum cateva minute facute din mers:

















Powered by API/PUM imgur uploader

AlinC


elphax

peretele / fundatia de pamant armat pare in medie cam la 25% din inaltime, poate 35% ca volum. mai de "impins" acolo sa termine, as fi curiosa sa stiu de cate luni au inceput ...

NGC

Quote from: ultrasbz on March 06, 2019, 05:21:52 PM
Comunicat CNAIR:

"Proiectarea și execuția secțiunii 4 a Autostrăzii Sibiu – Pitești a fost scoasă la licitație

CNAIR SA a transmis spre publicare în cadrul platformei SICAP anunțul de participare aferent procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și execuție Autostrada Sibiu - Pitești, Secțiunea 4: Tigveni - Curtea de Argeș".

Quote from: Ionut on March 06, 2019, 05:35:25 PM
De fapt, nu a fost scos la licitatie, doar s-a incarcat documentatia pe SICAP. Trebuie aprobata. In dulcele stil CNAIR nu se comunica exact, ci manipulator/ametitor, cat sa te bage in ceata. Toata presa o sa bubuie acum ca s-a scos la licitatie. Ei bine, nu s-a scos, nu s-a lansat licitatia, din simplul motiv ca nu este aprobata de ANAP, ca presupun ca tot ANAP o sa aprobe.

Nu mai e treaba ANAP, pentru ca e pe fonduri europene. Trebuie sa multumiti pentru asta celor care au dat OUG 114 / 2018.

NGC

#45454
Quote from: voicul on March 06, 2019, 07:30:34 PM
WOW - desemnare castigator PISI1? WOW

Quote from: Ionut on March 07, 2019, 08:55:29 AM
Sa asteptam și contestațiile. :)

Mai mult ca sigur ca s-au speriat acum constructorii de cat de serios e PAPAGALUL Cuc si nu vor indrazni sa conteste. :lol:

BTW, pentru ca sa nu poata zice ca nu e informat, i-am scris plimbaretului pe santiere, incepand de aici, despre ultimele ispravi ale "geniilor" din CNAIR.

voicul

Multumim @AlinC pentru filmari. Multe +++

Stau sa ma intreb cum/ce e la Holdea, ca la Ilia pare ca intr-o luna maxim au terminat.

Ionut

Holdea mai dureaza... prin iunie sper eu sa termine. Poate circulam in iulie. Vedem. @Quest, vezi daca nu cumva poti ajunge pana la Ilia, se anunta vreme frumoasa in weekend si poate ai drum. :lol:

gruiarew

Trec eu duminică pe la Holdea, dacă nu mi-o ia nimeni înainte. Dar doar ca infanterist.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horatiu.cosma

La Holdea e putin mai avansat decat in poza pusa de mine acum 6 zile  :D. Daca nu avem update-uri zilnice nu va panicati, nu se misca muntii din loc de pe o zi pe alta.

Ionut

Quote from: alin_simeriaveche on March 07, 2019, 08:34:42 AM
Aveti idee pe cand se anunta desemnarea constructorului si pe lotul 5?

Quote from: florin74 on March 07, 2019, 08:38:00 AM
Imediat. Neoficial cica Tirrena ar fi in poll-position.

Quote from: NGC on March 07, 2019, 11:43:55 AM
Asa se aude si pe aici. ;)

Uite ca mai nou se aude ca oferta celor de la Tirrena a ajuns la cosul de gunoi (descalificata) dupa ce era in frunte. Mai sa fie, ce chestie.

cassyo

Asa fiind, ce sanse ar avea CNAIR  sa castige in instanta contestatia subsecventa?Cu sau fara precedente.
Calatorului ii sade bine cu drumul

Ionut

Depinde. Sansele sunt destul de mici, dar daca au gasit un rahat in oferta ca baza de descalificare si daca instanta judeca fix in spiritul acelui rahat (nu in spiritul legii), asa cum s-a intamplat la A0, de exemplu, atunci CNAIR o sa castige/Tirrena o sa piarda.

dr4qul4

Tirrena are obiceiul de a optimiza la extrem. Avand in vedere ca au ofertat cel mai mic pret, probabil si aici au procedat la fel.
Sper ca CNAIR sa aiba un argument convingator, altfel vom avea o telenovela fara sfarsit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Probabil i-au descalificat ca pe DN6, pe niște presupuse datorii în Italia. Pe toate licitațiile lansate pe OMT 600 (inclusiv PiSi 5) nu se poate optimiza la lungimi de poduri, structura rutieră etc.

NGC

In cazul asta TIRRENA ar avea motiv sa mearga la CAB pentru DN6 si sa conteste si aici la PiSi 5 la CNSC / TB si apoi CAB, iar daca ulterior ar renunta la vreuna din contestatii, blatul ar fi destul de evident. ;)