News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 70 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Felicitări Unirea, senzaționale imaginile și filmarea, așteptăm concurența de la Alexandru  :D. Observațiile mele ar fi:

1. Nu mai e foarte mult de lucru la nod la Șoimuș: 3-4 metri de umplutură la rampele podului mare, în rest stabilizat și asfalt, rigole, înierbare, marcaje, parapeți (45 de zile zic eu).
2. Se conturează tot mai bine terasa pe care va fi cocoțată autostrada în deal, nu mai pare așa imensă cantitatea de umplutură necesară, mai ales că pe partea dinspre DN va fi zid de sprijin/pământ armat vertical. În schimb merge foarte greu plasa și ancorele de deasupra, imediat sunt 4 luni de când s-au apucat și par să fie pe la 30% avans.

alinuttt

Felicitări sincere Alex și Ziarul unirea! Am înțeles bine? 50% din lungimea dealului cu zid de sprizin și 50% pământ armat?

marcelbanu

#42692
A 1, lot IV UMB Mintia - Bejan, I
Duminică, 9 septembrie 2018, 07:30





















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#42693
A 1, lot IV UMB Mintia - Bejan, II
Duminică, 9 septembrie 2018, 07:30





















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#42694
A 1, lot IV UMB Mintia - Bejan, III
Duminică, 9 septembrie 2018, 07:30





















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#42695
A 1, lot IV UMB Mintia - Bejan, IV
Duminică, 9 septembrie 2018, 07:30



















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

bloem31

Super Pozele , multumim  Marcelbanu !

marcelbanu

#42697
Mulțumesc, mă onorează și mă obligă !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#42698
Quote from: marcelbanu on September 09, 2018, 01:27:59 PM
A 1, lot IV UMB Mintia - Bejan, I
Duminică, 9 septembrie 2018, 07:30



Doamne, cîtă diferență de nivel, cîtă umplutură...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

danutzu_1069

Pai este zona inundabila a Muresului...

marcelbanu

#42700
Nu este zona inundabilă, fotografiile sînt în amonte de baraj și intre Mureș și A1 este terasamentul DJ706A care practic formează un dig.
Șirul de copaci din dreapta fotografiei este cel de pe marginea drumului județean...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

voicul

Autostrada trece peste DJ. Ca sa treci pe sub ea cu un tir ai nevoie de minim 5m inaltime. Drept urmare au ridicat autostrada. (corect ar fi ca isi pastreaza nivelul, ca la baraj e la nivel).

marcelbanu

#42702
^

Trecerea DJ706A pe sub A1...



Nivelul fostului terasament al DJ 706A este cel de unde am fotografiat...
Eram pe o placă de asfalt neacoperită de pămînt.

Se observă curba și panta actualului traseu al DJ706A...


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Europiu

Care este durata de viata a plaselor/ancorelor care se pun acolo?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cristi5

Quote from: horatiu.cosma on September 08, 2018, 11:20:07 PM
Se conturează tot mai bine terasa pe care va fi cocoțată autostrada în deal, nu mai pare așa imensă cantitatea de umplutură necesară, mai ales că pe partea dinspre DN va fi zid de sprijin/pământ armat vertical.

De ce vertical? In zonele unde nu este zid (adica unde DN nu e fix in marginea A), distanta dintre A si DN permite panta terasamentului chiar si 1:1 (acolo unde au intrat in deal initial de ex). Are sens un hau vertical de 22m inaltime si 1 km lungime?