News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

georgec

Inca o data UMB demonstreaza seriozitate si constanta in lucrari.
Daca aflam estimarea UMB pt finalizare atunci ne putem baza pe ea. daca ei spun sfarsit de 2018 atunci sfarsit de 2018 o sa fie.

cristi5

Quote from: boer_escu on November 20, 2017, 12:39:36 AM
Una peste alta, felicitari UMB! Nu cred ca se putea mai mult!

In pozele din cetatea Devei nu se vede adancimea cu care s-a intrat in deal, dar se vede ca estul e mult mai bine atacat ca vestul. Pare a fi atacat pana la mijloc, dar nu e uniform, capatul de est e mult mai bine atacat decat mijlocul.

Aprilie-noiembrie sunt 9 luni in care s-a facut maxim un sfert din sapatura. Mai urmeaza consolidari, etc. In mijloc, acolo unde se intra in santier din DN, va trebui umplut vreo 12m inaltime pe minim 100 lungime, etc.

UMB are acum 5 excavatoare in santier (toate sunt la est), poate daca creste numarul lor inseamna ca s-a extins frontul de lucru si va creste putin viteza sapaturii.

ciprebbe

^^ Neoficial, pentruc ca UMB ul nu iasa niciodata cu o asumare de "termen oficial", decembrie 2019.
Exista sansa sa se poata circula pe aproape 20km din lot de anul viitor, totul e sa se vrea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Daca tot discutam despre o solutie temporara pentru LD4, haideti sa vedem ce se poate face. Unde si ce.

ciprebbe

Eu am mai spus, nodul Soimus finalizat, iesire pe DN76 2km juma si urcare pe A imediat dupa statia UMB de asfalt pentru a nu afecta lucrarile ramase de la viaducte si deal. Probabil va fi bara la bara pe acolo, cu un santier sus pe deal, dar nu imposibil.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

wifi

Solutie temporara pentru LD4 inseamna descarcare undeva intre Bejan si pod Mintia. Este loc fara expropieri suplimentare? Pe acolo mai este si fabrica de asfalt plus sa nu uitam pasajul ce vine peste DN + CF.
Alt aspect, circulatia va trebui sa fie pe DN pe sub santier, exact pe unde se plang unii ca cad pietre.

carutasul

Păi bănuiesc că asta cu pietrele e una din limitările de moment, când o să ajungă la o lăţime de câţiva m n-o să mai cadă nici pietre pe drum şi o să poată şi aduce mai multe utilaje deci o să avanseze mai repede. Cât de repede... rămâne de văzut.

pasadia

Strict pentru traseul autostrazii in dealul Soimus, eu tot raman cu impresia ca ar fi fost mai simplu daca cele 2 sensuri ar fi fost "denivelate" (spre Timisoara la o altitudine mai mare sau eventual pe deasupra, pe viaduct, peste sensul spre Sibiu). La cum e facut viaductul estic e clar ca nu au luat in calcul asta, dar tot am impresia ca, daca insista sa pastreze cele 2 sensuri la acelasi nivel vor trebui sa sape mult prea mult in interiorul dealului.

Deci va intre pe voi, care ati fost in "interiorul" dealului - exista posibilitatea sa foloseasca terasele ce le construiesc acum pentru sensuri distincte. Au loc pe unde sa mai "urce" sensul spre Timisoara inca 7-8 metri astfel incat in partea vestica, cel putin, sa nu fie nevoiti sa sape la fel de mult in interiorul dealului (senzatia mea fiind ca panta dinspre vest e mai mare, si deci o sapatura adanca acolo ar necesita si mai multe lucrari).

Iceman

Iuli multumim pt filmare :cheers:.....Ciudati sunt cei de Comsa....Tot anul au frecat menta iar acum pe sfarsit de an se vad progrese vizibile....
Eu nu inteleg cum au pierdut un an

iuli

Quote from: Ionut on November 20, 2017, 07:12:26 AM
Acum sa ne spuna iuli cum se simte uzura. :)

Uzura e impecabila. Bine, acum am inca in minte cei vreo 1500 de kilometri condusi prin alte parti de curand si pot sa zic ca la noi asfaltul e la micron fata de la altii.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mishu77

@Iceman

Comsa banuiesc ca nu a pierdut nimic, noi suntem cei care pierdem ...

Multumim de cadrele foarte frumoase.

Ionut

Cu excepția A1 Cunta-Saliste. :) Pun și eu filmare de la bord de ieri. Sa vedeti ce frumos arata lotul Impregilo. :((

Liviu_udr

Quote from: ciprebbe on November 20, 2017, 08:10:45 AM
Eu am mai spus, nodul Soimus finalizat, iesire pe DN76 2km juma si urcare pe A imediat dupa statia UMB de asfalt pentru a nu afecta lucrarile ramase de la viaducte si deal. Probabil va fi bara la bara pe acolo, cu un santier sus pe deal, dar nu imposibil.
Asta e unica soluție. Bravo!

Ionut

Se circulă pe podul de la Șoimuș. În perioada 13 - 20.11.2017 s-au executat lucrări în cadrul proiectului "Reabilitare DN76 km 0+000 – 30+436 Contract 5R10". Lucrările de reabilitare a Podului Șoimuș, DN76, km 0+000 – km 0+600, au constat în refacerea căii rutiere, înlocuire rosturi (unde este cazul), verificări la parapetul pietonal, la aparatele de reazem, la culee și reparații la pilele podului.





CNAIR pe Facebook

Ar trebui si traficul adus de A1 sa isi revina la fluenta normala.

Ionut

Ieri, A1 Sebes-Sibiu. VARZA totala pe lotul Impregilo. O bataie de joc.