Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 27 Guests are viewing this topic.

cristi5

#35910
Inteleg ca la vremea respectiva AM era vazut ca un obstacol, formalitate pt semnat odata contractul si absorbit banii UE. La LD2 nu a mers, a trebuit revizuit si au aparut tunelurile. Acum se pare ca suntem in extrema cealalta. Ca si cu plagiatele si cu multe altele.

NGC

"Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti"

Avem cate o prima amanare pentru fiecare sectiune.

S1: 26.10.2017
S5: 27.10.2017

TibiV

Incredibil !
Ce surpriza neasteptata din partea CNAIR !...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

^^^ Pentru amanare au invocat, printre altele, si niste decizii CNSC (la plural, pentru ca e vorba si de celelalte amanari despre care am scris azi), dar care le ziceau sa elimine o cerinta (deci treaba de cateva minute) si care nu le cereau sa amane. :lol:

GabiHd

#35914
Poze de ieri din avion intre Mintia si Soimus










gruiarew

Azi pe LD3 era mișcare serioasă:

Holdea:





'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Aici vor aduce umplutura din ce excaveaza la Holdea?



PS: multumesc de poze! :cheers:

Dominik

Deja am vazut sudori la Holdea, un lucru imbucurator  :D
You're in Steelers Country

vancouver

#35920
1. Cu cat deschiderea este mai mare cu atat creste grosimea / inaltimea grinzilor. Asta poate sa duca la costuri mari sau la necesitatea de a le face la fata locului, monolit (neexistand gabarit de transport in zona). La fata locului inseamna cofraje foarte mari, cu sustineri foarte mari = adevarate constructii provizorii. Si atunci costurile betonului se apropie de ale unei constructii pur metalice. Iar constructia metalica se poate face in general mai repede (presiune de termene de ex). Poate ca pe beton trebuiau sa mai si inalte terasamentul dn-ului, incl. sensul giratoriu, ceea ce iar complica situatia. Deci de la caz la caz.

2. Nu aveau cum sa sudeze pe pila, pentru ca-i incurca chiar pila. Oricum sudura se proiecteaza astfel incat, la final, sa fie mai rezistenta zona sudata decat restul grinzii. La limita, daca o sa fisureze sau cedeze vreodata podul, asta sigur nu o sa se intample in zona sudurii.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Deci simplu spus deschiderea mare a generat nevoia de tablier metalic.
Daca nu ma insel, prin deschiderea principala va trece chiar autostrada. :)

Aici se vede oarecum bine:

GabiHd

#35922
Nodul Soimus si dealul "cu lilieci", dus-intors.
Am intarziat un pic cu editarea din lipsa de timp :)



rocklee

#35924
Iunut ....si aici se aduce umplutura dela HOLDEA ... dar deocamdata aici se sta....pentru ca acolo este o mare problem  si se vede ca nu au rezolvat inca  de vreo 6-7 luni cu acel izvor de apa ....