Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

tasu

#35520
Cred ca scriu pt prima data pe acest forum desi il urmaresc de mult timpp. Legat de PiSi eu cred   ca pe exercitiul bugetar 2013-2020 nu vom vedea prea multi bani luati. Iar sa faca CNAIR studiu de fezabilitate raman fara cuvinte. Din pacate am sperat ca macar Sibiu-Nadlag sa fie gata pana la anul dar nici aici nu mai avem sperante. Iar  in rest nu vad noi licitatii de autostrazi.  Conduc Sibiu-Bucuresti aproape saptamanal si imi vine sa plang cand vad aceste lucruri. eu zic ca in cativa ani nu se va mai putea circula pe Sibiu-Pitesti. Sau poate intra in UE si Serbia si vor ocoli toti Romania. Trist dar adevarat si fara speranta. Oare Dl Neaga, Sova si actualul sef de la CNAIR sunt linistiti acum?

Un exemplu de azi de pe VO: http://www.turnulsfatului.ro/2017/08/18/video-cedeaza-nervii-pe-valea-oltului-soferii-sar-sa-se-ia-la-bataie/

rocklee

am cteva imagini de la cineva ...cu continuarea de asezat  grinzi la viaductul branisca...... si inca cateva imagini de la sapaturile din dealul cu lilieci ...si viaduct ...si din nodul soimus


viaductul branisca  :D fazele montari unei grinzi.... :o :)




rocklee

#35522


gata pe un capat ...




gata si celalalt ...



:D :D :D  mai strigau... un pic la stinga.... un pic la dreapta :)


imagini cu lucrarile la viaduct ...baieti erau la datorie












rocklee


Ionut

Au toate grinzile la viaductul Branisca facute? Erau multe depozitate acolo, dar nu stiu daca erau toate.
Am tot vrut sa te intreb si am uitat mereu. :)

carutasul

Băi frate, omul conştiincios nu pleacă în concediu până nu găseşte înlocuitor :)
Rocklee, mulţumim, dar în concediu ocupă-te şi de familie mai mult ca să te mai lase doamna la pozat şi când te întorci :)

SkyPilot

#35526
Quote from: Ionut on August 18, 2017, 07:21:24 PM
Au toate grinzile la viaductul Branisca facute?
Pe filmarea de pe 3 iunie, la minutul 8:52 se vad 6 seturi de grinzi (pentru 3 segmente). Nu stiu daca s-au mai adus intre timp, dar as crede ca nu pentru ca nu prea e loc de depozitare.
LE: Ce se vede in ultimele imagini corespunde cu filmarea. Nu se vad alte grinzi in imediata apropiere.

vancouver

Cred ca trebuie sa ne consolam cu ideea ca 10 ani de acum inainte vom avea de mers in ritm de melc pe 15km de DN68A intre Holdea si Margina. La fel minim 15 ani de acum inainte vom avea de mers tot pe DN7 pe Valea Oltului.

Si sa ne bucuram de cei cativa km care se vor mai deschide in 2018 (ca. 55km daca nu ma insel Soimus-Holdea), respectiv cei 10 km de la Vestem la Boita, care poate vor fi gata prin 2021-2022 si vor mai reduce nervii pe Valea Oltului.

Ca atare cred ca ar trebui promovate si alte imbunatatiri ale DN7 intre Pitesti si Sibiu, de ex. o dublare a centurii Calimanesti sau chiar un semi-drum express Rm. Valcea-Jiblea-centura Calimanesti pe partea stanga a Oltului. O sa fac o schita pe subiectul de DN.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

SkyPilot

Quote from: vancouver on August 19, 2017, 12:31:33 AM
Cred ca trebuie sa ne consolam cu ideea ca 10 ani de acum inainte vom avea de mers in ritm de melc pe 15km de DN68A intre Holdea si Margina. La fel minim 15 ani de acum inainte vom avea de mers tot pe DN7 pe Valea Oltului.

Si sa ne bucuram de cei cativa km care se vor mai deschide in 2018 (ca. 55km daca nu ma insel Soimus-Holdea), respectiv cei 10 km de la Vestem la Boita, care poate vor fi gata prin 2021-2022 si vor mai reduce nervii pe Valea Oltului.

Tare ma tem ca ai dreptate. Ar trebui sa ne obisnuim si cu ideea ca nu exista prin sertare niciun proiect de tunele care asteapta sa fie reevaluat si trimis prin procesul birocratic. Singurele surprize pe care ni le fac mt si cnair sunt cele neplacute. "Transparenta" cu care se lauda trebuie interpretata in sensul ca nu e nimic de vazut.

alecu26

Se poate scoate de urgenta la licitatie...reabilitarea DN ului (dn 73 c). Macar asa nu ar fi pierduta in intregime investitia in A1 pana la Curtea de Arges. Ca dupa ce se vor investi vreo 400 de miliaone de euro in ace l proiect...sa stea poate si zece ani ca un fel de capat de linie....parca ma doare inima.

Cat despre SF in regie proprie...poate citeste cineva acest forum: intreaba tu vancouver pe unde esti acum, daca vreo firma serioasa liciteaza vreun tunel si de 10 metri lungime fara studiu geptehnic si geologic serios. Chiar si dubland sau tripland preturile. Poate asa va intelege si cnair si mt ca riscul major e sa nu aiba nici o oferta la licitatiile de pe lotul 2, 3 si 4. (Posibil chiar si lot 5...dar nu vreau sa cobesc).
Sau in fine...poate oferte de la Corsam, Maltauro, Eko vor fi considerate serioase si bune de luat in seama. Ca atunci la aia 15 ani ai uitat un zero.
PS: de multe ori la tunele foarte complexe se foreaza intai un minitunel prin axul viitorului tunel. Adica studiu geo pe 100% din lungimea tunlului....nu doar asa pe unde o fi foat pioletul lui Institutul Geologic Roman.
Drumurile noastre POATE;

rocklee

se lucreaza la relocarea tevilor si laterasament
in planul indepartat se vede ca se lucreaza laterasament





Ionut

Intrebare estetică. Țevile alea urâte vor supratraversa autostrada?

rocklee

#35532
da le deviaza si le duc pe sub acel pasaj .... :)

rocklee

terasamentul de langa viaductul branisca ... :)

rocklee

#35534
sapaturile din dealul cu lilieci ...
primele imagini sunt din partea dinspre cf ...