Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Ionut

La pescarie nu e problema. Pun niste bolovani mari acolo, nu fac (din ce stim in acest moment) nimic special. Problemele majore sunt in dealul asta, la cariera de care ziceam mai sus (ca mai au de muncit), sunt cateva pasaje/viaducte, apoi este nodul Soimus. Oho, tot sa lucreze. Lotul este greu spre foarte greu. Facusera cineva o lista cu punctele critice de pe lot. E mult, mult pana departe, oricat de tare ne-ar placea noua de UMB. Au misiune foarte grea si isi pot rupe gatul oricand. Eu sincer sper sa nu ne lase balta cu lotul asta... din vrute/din putute.

perfidus

#34171
Pe langa taietura asta de 1km din dealul Soimus, excavarea debleului sub DN de la nodul Holdea pare floare la ureche...

Sa zicem ca se excaveaza o prisma triunghiulara cu inaltimea de 1000m  si baza un triungi cu aria de 27x20/2=270mp.
Rezulta 270.000 mc in varianta ca nu mai vor sa faca zid de sprijin jos pentru "economie".
Eu zic ca cea mai mare economie este pe undeva la mijloc, deci nu vor sapa atat de mult si va ramane varianta cu ziduri de sprijin.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

carutasul

180 de transporturi de 15mc /zi ori 100 de zile.... se face :)

ciprebbe

Poza asta trebuie sa ne linisteasca....... teoretic :)



Isi fac temele, insa oricand poate sa apara neprevazutul :).  Acolo in deal oricat de mult ar vrea UMB-ul sa avanseze nu este loc. Merg maxim 2 basculante (si alea cu spatele)  si un excavator.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

de data aceasta sunt ''advocatul'' ...umb ...cine nu munceste nu gresrste .. :D

dr4qul4

#34175
Tocmai ca pentru vizavi e zona inundabila, mergea deviat lejer Muresul acolo. Si ar fi putut aduce material de umplutura exact din dealul pe care il rascheteaza acum.
Mai mult ar fi durat avizele de la apele romane, decat constructia propriu-zisa.
UMB-ul cu siguranta ar fi preferat varianta asta. Chiar daca erau pusi sa faca un dig imens, cu siguranta ar fi fost mai ieftin decat viaductul care urca pe deal si zidul de sprijin care sustine dealul.
O problema pe care o observ ar fi fost la CF de dupa deal. Aia trebuie supratraversata si daca duceau autostrada jos in albie,ar fi avut cam mult de urcat.

Asta e acum. Ramane batut in cuie traseul. Sa speram ca nu vor avea surprize neplacute la raschetarea dealului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorum

daca se devia Muresul si se construia paralel cu DN-ul (pe partea cealalta), nu cred ca primeau aprobare sa rada dealul ala... plus ca atunci nu era nevoie de exproprierea celor 4 case...

Ramanem tot la cuvintele tale pt care ai LIKE de la mine:

Asta e acum. Ramane batut in cuie traseul. Sa speram ca nu vor avea surprize neplacute la raschetarea dealului.

Dominik

You're in Steelers Country

ovicor

Dracula, Cred ca Rocklee voia sa spuna ca acea zona "inundabila" este gandita de Apele Romane ca loc de-a stoca apa la nivel maxim al barajului, in caz de viitura, in scopul protejarii zonelor din aval de baraj.

Europiu

Sigur ca se putea face, la o adica, si un Suplacu reloaded... Oameni buni, eu zic sa ramanem la citatul zilei subliniat asa de bine de dorum.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

exact aceia am vrut sa spun .....este prevazuta  o zona extinsa in caz de de o viitura mai mare de apa ...inainte  de baraj ...

Dominik

You're in Steelers Country

gruiarew

Câteva imagini de azi de după nodul Margina. Atenţie, unele pot să se repete.

1. Prima tură de după Margina spre Nemeşeşti / Coşteiu de Sus:









De partea cealaltă (Margina în spate):






Una spre Margina:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

2. Spre Margina sat undeva unde se poate urca până la terasament. Ceva nou :) Se simţea mirosul.




Spre Făget:



Spre Deva (pasajul de peste DC100, pozat anterior):



'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

În ultima poza se poate vedea fix capătul secțiunii. Dincolo de acest punct începe secțiunea care conține și vestitele tuneluri pentru ursi, secțiune care ÎNCĂ are o situație contractuala incerta, ca sa nu zic dubioasa.