News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 49 Guests are viewing this topic.

mishu77

Astazi cand am trecut catre Timisoara la Cosevita pe langa camionul rosu care cred ca are 1 an de cand sta acolo am vazut inca cateva utilaje galbene parcate. Oare a reinceput Comsa treaba? Sau sunt de mai mult timp acolo si nu le-am observat eu. La nod Margina nu am observat nici o miscare.

teea

Avem pe cineva din zona pentru mâine în zona Dumbrava-Margina? :)
@ ionut : receptie nu inseamna deschidere de trafic... pentru aia, mai asteptam citeva zile
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

Quest

#32597
Si eu am inteles din presa ca receptia se va derula in perioada 6-10 febr. Mai apoi darea in trafic, dar nu instantaneu la terminarea receptiei.
Common sense will get you far !

marisRO

Contractul privind actualizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti, asocierea Spea Engineering SA Roma Italia Sucursala Bucureşti-TecnicConsulting Engineering Romania a fost suspendat.

Sursa: http://www.capital.ro/cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-amanata.html

teocharis

^ experienta ne invata ca o reziliere ex-ante (la cel mai mic semn ca lucrurile in contract nu se deruleaza firesc) ne scuteste de probleme mult mai serioase ex-post

bref, SF-ul ptr loturile 2,3,4 din PiSi trebuie relicitat cu modificarea termenului de livrare (cel putin 2 ani, avand in vedere dificultatea extrema a traseului)

strainu

#32600
Așa-mi vine să blestem un pic...

Dacă se merge înainte doar cu capetele autostrăzii, vor mai petici și ei Curtea de Argeș-Râmnicu Vâlcea oare? Sau tot traficul de autostradă se va repezi pe un drum mai prost decât pe Dealu Negru?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

GDPR

Si-a bagat Cuc piciorul in pedala de acceleratie...

adiarc

din pacate,multa lume de aici,cat de cat informata nu a crezut ca vor putea duce la capat SF-ul pt portiunile cele mai grele,tinand cont de suma licitata.
vom ajunge in aceasi situatie daca vom avea acelasi criteriu al celui mai mic pret.Poate dau o ordonanta noaptea tarziu ( publicata in secunda doi in M.O ),ca sa rezolve problema.
Sper ca aceasta suspendare sa nu aiba nici o legatura cu o repunere pe tapet a Comarnic-Brasov,in termenii initiali ( tunuri de 8 Mld euro pe 25 de ani )


In alta ordine de idei asteptam cu mare interes ,realizarea in regim de urgenta a expertizei pe lotul 3 Orastie-Sibiu ( Cunta-Saliste )....alunecarile de teren in debleul Aciliu s-au reactivat ( avem din nou acele valuri de pamant care vin la vale,mai ales pe sensul spre Sebes ) si pe sensul spre Sibiu,mai ales,dupa nodul Apold,pana la viaductul Aciliu,avem cateva trambuline noi,tot mai pronuntate ( cel putin 4-5 pe cei 3-4 km )...
Hai cu expertizaaaaaaa.....











momentan atat



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Colegii editori GoogleMaps, nu deseneaza nimeni (fara racorduri la capete) traseul celor 15 km de A1 Dumbrava - Margina ?
S-ar putea saptamina viitoare sa putem circula pe tronson.

(dupa aparitia traseului postarea o voi sterge, caci nu-si va mai avea rostul)
Common sense will get you far !

dumbravaandrei

Nu exista colegi editori de GMaps  O:-)

^
Ca sa nu mai zicem ca si la iesire din tunelul de la Aciliu catre Sibiu trambulina aia devine din ce in ce mai periculoasa. Aseara am trecut pe acolo si era sa iau un audi in brate intrucat omul a pierdut efectiv contactul cu asfaltul la acea trambulina... eu eram pe banda 2, el era pe banda 1, niciunul din noi nu avea mai mult de 70, tocmai ce ii ziceam prin statie sa aiba grija ca la iesire e bau-bau si a franat omul...
Iar cu 50m inainte de groapa, pe sensul spre sebes a aparut o denivelare noua.

Alta buba... aproape ca nu exista podet la care sa nu avem "trambuline".... cum naiba s-a lasat terasamentul in halul asta nu-mi pot explica decat prin proasta executare (compactare)...
Daca acum un an-doi la 130 mergeai cat de cat linistit pe autostrada acum e ...  :-[

yetiman

Legat de suspendare, a dat si CNAIR un comunicat:
QuoteComunicat de presă 06.02.2017
06 Feb 2017 Interes general
Facebook
Twitter
Google+

Contractul "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu - Piteşti" a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă Asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti Tecnic Consulting Engineering România SRL, (Lider de Asociere Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti).

Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (FC 85%) și Bugetul de Stat (GOR 15%). Contractul  are o durată de implementare de 17 luni.

CNAIR SA a supus dezbaterii publice cele 5 variante de traseu ale Autostrăzii Sibiu - Piteşti, încă din faza realizării Studiului de Fezabilitate. Acest fapt are drept scop realizarea unei cât mai bune cunoaşteri a proiectului, a locului, a condiţiilor de care Proiectantul ar trebui să ţină seama. Pentru aceasta, CNAIR SA a făcut public proiectul cu cele 5 variante pe site-ul companieişi pe forum.cnadnr.roşi, de asemenea, a declanşat discuţii cu autorităţile localeşi cu toţi cei interesaţi.                                                                               

Având în vedere importanţa acestui proiect, autostrada Sibiu - Piteşti, la nivelul companiei s-a înfiinţat încă de anul trecut colectivul de lucru - Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/ Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Pitești". Această Unitate în cadrul căreia au fost desemnați 18 angajați ai CNAIR de diferite specializări, va urmări procesul de realizare a SF-ului și, în mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel încât să fie respectate standardele de calitate impuse de U.E.

Pentru realizarea Studiului de Fezabilitate în parametrii de maximă eficienţă, în luna decembrie 2016, compania a decis suspendarea contractului pentru o perioadă de 3 luni întrucât în sezonul de iarnă nu se pot realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice.

Având în vedere că această autostradă este imperios necesară, compania îşi rezervă dreptul şi obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru ca Studiul de Fezabilitate să fie realizat conform tuturor standardelor tehnico-economice astfel încât realizarea propriu-zisă a  proiectului să fie făcută în termenii stabiliţi.

În cadrul CTE-CNAIR din noiembrie 2016 a fost avizat traseul pentru ultimele secţiuni ale autostrazii Sibiu - Piteşti, după cum urmează:

    Secţiunea 2  (Boiţa – Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000);
    Secţiunea 3 (Racoviţă – Văleni, de la km 43+000 la km 72+000).

Astfel, traseul întreg al Autostrăzii Sibiu – Pitești, în lungime de aproximativ 123 km, este:

    Secțiunea 1, Sibiu - Boița, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (Defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente;
    Secțiunea 2, Boița - Racoviță de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boița cu localitatea Racoviță;
    Secțiunea 3, Racoviță-Văleni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea   autostrazii prin Valea Baiasului făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului;
    Secțiunea 4, Văleni - Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000 traversează Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Argeș;
    Secțiunea 5, Curtea de Argeș – Pitești, de la km 90+000 to km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeș cu orașul Pitești și autostrada existentă prin valea Argeșului;
    Secțiunea 6, această secțiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Național, respectiv DN 73C fiind drum de legătură între Nodul Rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou.


Sublinierea cu ROSU imi apartine.
Sa vedem ce urmeaza.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Quest

Quote from: dumbravaandrei on February 06, 2017, 04:17:10 PM
Nu exista colegi editori de GMaps  O:-)
(...)

Exista Andrei, si inca mai multi ;) Nu mi-as fi permis altfel sa deschid subiectul...
Common sense will get you far !

GabiHd

Quote from: Quest on February 06, 2017, 03:37:30 PM
Colegii editori GoogleMaps, nu deseneaza nimeni (fara racorduri la capete) traseul celor 15 km de A1 Dumbrava - Margina ?
S-ar putea saptamina viitoare sa putem circula pe tronson.

(dupa aparitia traseului postarea o voi sterge, caci nu-si va mai avea rostul)

Exista deja trasat, dar e pus cu atributul "in constructie", de aceea nu e vizibil pe harta.
L-am pus ca si finalizat din decembrie, cand se spunea ca se va deschide, dar e tot in asteptarea moderarii celor de la Google. Si cele doua giratorii de la Margina sunt editate, dar inca nu sunt moderate. De aceea apar asa de ciudat pe harta. Din pacate, Map Maker se va inchide in martie 2017 si cred ca nu mai au niciun interes sa modereze. Cred ca vor trebui trimise feedack-uri din Google Maps in care sa cerem sa il puna asa cum trebuie.


AdrianB1

Nu imi plac speculatiile, dar e rezonabil sa presupun ca ordinea in care s-ar putea finaliza cele 5 segmente de Pi-Si este:

1. Sibiu-Boita; e destul de scurt si simplu de facut. De asemenea e direct utilizabil.
2. Pitesti-Curtea de Arges; e usor, dar mai lung (33km) asa ca ar dura ceva mai mult. Utilitate limitata ca alternativa Pitesti-R. Valcea pe DN7/E81.
3. Valeni-Curtea de Arges - dificultate medie, utilitate partiala (nod Tigveni spre R. Valcea)
4. Valeni-Racovita - foarte util daca Valeni-Pitesti e gata, altfel e complet inutil.
5. Boita-Valeni - foarte dificil si foarte scump din cauza tunelurilor. Utilitate directa, dar venind ultimul nu mai conteaza.

rio tinto

Quote from: AdrianB1 on February 06, 2017, 06:01:56 PM

5. Boita-Valeni - foarte dificil si foarte scump din cauza tunelurilor. Utilitate directa, dar venind ultimul nu mai conteaza.
Aici cred ca te referi la Boita-Racovita. Ordinea localitatilor de pe viitoarea A1 e Sibiu-Boita-Racovita-Valeni-Curtea de Arges-Pitesti.  ;)