Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 28 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Quote from: timisoreanul on September 10, 2016, 04:10:22 PM
Si crezi ca o lucrare efectuata de CNADNR nu va fi receptionata de CNADNR? Ar fi caraghios.
Ai fi surprins :)

GDPR

#30151
Speta e mai ampla decat cei 200m demolati, intrucat intregul lot OS3 nu are receptia la terminarea lucrarilor. Desigur ca pentru cei 200m unde s-a dat autorizatie de construire separata se poate face receptia fara probleme, dar ce se intampla pe restul lotului? Modificarea legii privind interzicerea punerii in functiune fara a avea receptia la terminarea lucrarilor admisa a intrat in vigoare anul asta, iar CNADNR nu are ce face si trebuie sa tina cont de ea. Nu zicea Homor ca: "Pot să vă asigur că pe toate şantierele din România se va lucra legal"?

Sa vedem cum rezolva onor CNADNR aceasta problema, neavand inca expertiza pe restul lotului.

adiarc

Lugoj-Deva lotul 2 este la 47% ( poate real ceva mai mult ), a intrat de 2 ani pe al doilea exercitiu financiar ( inceput in 2011 pe 2007-2013 si continuat pe 2014-2020 ) si poate,poate se va termina in actualul exercitiu pana in 2020 .Daca mai întârziem insa cu licitația are sanse sa între pe al treilea exercitiu financiar

Si cu toate astea d-nul Homor încearcă sa ne convingă ca Sibiu-Pitești va fii gata in 2021.
Este jalnic sa faci asemenea declarații care știi ca sunt minciuni,doar,doar sa nu sara in aer nu stiu ce televiziuni,ziare de scandal.

As putea începe sa manifest o urma de respect pt acești indivizi,daca macar pt putin timp ar încerca sa ne trateze ca pe adulti si nu ca pe niște bebeluși pe la nasul cărora flutura bomboane.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

adrian, de cat niste termene pompieristice, in care se incalca etape tehnologice...lasa-i sa lucreze cum trebe. Dupa o vara incredibil de ploioasa, este in sfarsit o vreme care tine cu constructorii. Si va mai continua.

E aproape imposibil sa deschida pe 31.09.2016. Ma gândesc la balastul stabilizat mai ales, sau pentru rapiditate au mers pe solutia poate chiar mai buna si mai scumpa cu piatra sparta?
Drumurile noastre POATE;

GDPR

Eu n-am nicio problema cu constructorii care trebuie sa-si faca treaba absolut by the book si daca le trebuie doua sau trei saptamani in plus asta e, ci cu declaratiile lui Homor care repeta obsesiv de cateva luni incoace ca se va deschide pana la sfarsitul lunii. Subscriu intrutotul la ce a scris @adiarc imediat mai sus.

cristi5

#30155
Quote from: Hory1987 on September 10, 2016, 04:53:07 PM
Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 1 (SEPTEMBRIE 2016)
Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, procent fizic realizat 63.24%
6) Lipsa Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente descarcarii traficului in zona Holdea

Acum imi amintesc: parca apare si-n rapoartele lunare trecute? N-am putut sa confirm cu search pe forum....

Oricum de aici putem deduce ca autostrada (si pasajul DN)  la Holdea fara descarcare are AC (probabil ca in SF) iar descarcarea nu are AC. Poate zice consturctorul "noi v-o facem fara descarcare ca vrem dinero, faceti-va singuri descarcarea cand o sa va dati singuri AC-ul".

Germany

Lotul 2.....47 % și vor să-l deschidă în Decembrie ? :)

Mă gândesc că, Dumbrava - Margina o fi undeva la 85 % iar restul până la tunel o fi 15 %.

Din ce am văzut în filmarea din avion de pe 29 August, cu siguranță e cu mult peste 47 %.

Oricum pe 2016 cele mai mari progrese le-au punctat cei de la Comsa pe Lotul 3.


gruiarew

Începem cu începutul, capătul dinspre Coştei / Nemeşeşti. Nu văd nici oschimbare de ultima dată:





Am încercat şi nişte panoramice (scuze am surprins şi atelajul):


'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tonică

pai pe LD2 este 47% tocmai fiindca e luata in calcul si zona tunelurilor, eu asa inteleg din acele enumerari.
"Probleme:
(...)
3) Sectiunea E2: Demararea procedurii de achizitie publica aferenta tunelurilor. ..."

gruiarew

Mai departe spre Zorani. Vedere spre pasajul Nemeşeşti:





Două panoramice:


'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

Tot spre Zorani, dar până la nod. E asfalt pus.







'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

Scuze durează o veşnicie pe 3G uploadul. Revenim:

Tot acolo:



Mai exact:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

Traversarea DJ682D:



Spre Zorani:



Mergem către pod. Par a fi 2 straturi:



Pasajul peste DJ, vedere dinspre pod:



Şi invers:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

Până aici linişte şi pace, nu m-a deranjat, nu am deranjat pe nimeni. La nod însă...







'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis