News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

GDPR

#30120
Si altii se intreaba ce s-a intamplat cu expertiza realizata pe LD2:

http://www.economica.net/inaugurare-cu-cantec--ce-probleme-sunt-la-singura-autostrada-care-ar-putea-fi-deschisa-circulatiei-in-2016_124929.html#n

QuotePe lângă îndoielile legate de calitatea lucrărilor, inugurarea acestui lot pe jumătate ridică şi probleme juridice.

"Recepţia parţială a unor lucrări contravine prevederilor HG 273/1994, privind Regulamentul de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii", susţine Alin Goga, consilier juridic în cadrul CNADNR.

Eu nu sunt de acord cu aceasta afirmatie, intrucat din cate stiu s-a emis autorizatie(ii) de construire doar pe tronsonul unde s-a putut lucra. Daca se finalizeaza lucrarile pe tronsonul respectiv, se poate receptiona, n-are treaba cu faptul ca mai sunt si alte tronsoane incluse in contractul de antrepriza. Nu e vorba de "receptie partiala", iar domnul "consilier juridic" ar fi trebuit sa stie cum e cu legislatia in vigoare.

Poate ne lamureste @NGC20 cate autorizatii s-au emis pentru LD2 si pe ce portiuni.

florin74

#30121
Asta si cu Basulescu au mintile prea odihnite. Cel putin lui Basulescu, daca te uiti pe pagina lui de facebook, i-ar trebui si un control la mansarda.

rocklee

citeva imagini cu pasjul peste cf ...nodul grind ..










rocklee

breteaua care merge pe sub pasaj si merge in giratoriu ...








rocklee

urcam sus pe calea ferata ....si facem poze de sus ...














rocklee

#30129
ma prins intunericul ...lapasajul de peste deneu ...dar am vorbit cu cineva de acolo si mi -a spus ca vor dadrumul la trafic pe sub pasaj ...ceia ce au si facut a doua zi ... :)

imagini la blizzz :D









cam atat pentru aceasta data .....

vreau sa fac un ultim reportaj pe lotul 2 pe anul acesta dupa 15 .9.2016 ...apoi ma voi retrage pentru o vreme ...poate voi mai posta cate  ceva sporadic .....dar pana nu se va da AC pe lotul 4 ....va spun la  revedere ...si ne intalnim in 2017....cu respect ROCKLEE  :vroomvroom: :hug2: :bye: :bye:

vancouver

Quote from: adrian rosca on September 08, 2016, 09:22:03 PM
Si altii se intreaba ce s-a intamplat cu expertiza realizata pe LD2:

http://www.economica.net/inaugurare-cu-cantec--ce-probleme-sunt-la-singura-autostrada-care-ar-putea-fi-deschisa-circulatiei-in-2016_124929.html#n

QuotePe lângă îndoielile legate de calitatea lucrărilor, inugurarea acestui lot pe jumătate ridică şi probleme juridice.

"Recepţia parţială a unor lucrări contravine prevederilor HG 273/1994, privind Regulamentul de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii", susţine Alin Goga, consilier juridic în cadrul CNADNR.


Dooooaaaamne ce dobitoc :bash: ... Pai bai inteligentule, daca legea este asa de proasta incat sa ne oblige sa stam cu un tronson de autostrada gata, dar sa nu-l putem folosi, atunci SE SCHIMBA LEGEA, .... Nu stai cu autostrada inchisa pentru ca undeva in lege cineva a uitat o virgula.

Daca legea se aplica la modul acesta, sa intelegem ca daca Bechtel facea in continuare toata autostrada de la Brasov la Bors de 415 km si o termina in 2050, abia atunci aveam voie pe ea? Ca dee, inaugurare partiala ioc... Daca dl. Basulescu a licitat pe 415 km, numai cand sunt gata cu totul ii putem folosi. La fel si A3 Bucuresti-Ploiesti, lotul de la Moara Vlasiei la Bucuresti nu este complet gata, lipsind cei 6 km de la intrare in Bucuresti. Ce facem, lasam autostrada inchisa? Da, dupa parerea acestui creier inteligent numit Goga, pentru ca legea din 1994 nu permite receptii partiale ...

Cum era emoticonul acela care vomita?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Quest

^ Legat de expertiza CNADNR ptr LD2, eu stiu ca si Salini a facut o contra-expertiza, asa incit practic s-a confruntat viziunea profesorilor universitari romani de drumuri cu cea a omologilor lor italieni, italienii reusind sa demonstreze ca de fapt lucrurile nu sint intr-atit de grave. De asta nici nu se mai vorbeste prea mult despre subiect.

Legat de asa-zisele 'probleme juridice' ce pot aparea din receptia partiala a unor lucrari (!), invocata de dl Goga (l-as da afara a doua zi ptr o asemenea interpretare tendentioasa a lucrurilor), temerea e absurda, ptr ca receptia se face la un tronson PE DEPLIN FUNCTIONAL, nu se pune problema ca sa se receptioneze tronsonul fara un viaduct facut sau fara stratul de uzura asternut. E ca o casa cu 2 apartamente in oglinda, e absurd sa nu receptionezi unul din ele care a fost terminat in intregime, ptr ca celalalt a ramas in urma la finisarile interioare.

Nu m-ar mira careva dintre jurnalisti sa-l fi rugat pe Goga sa gaseasca vreo sopirlitza pe care s-o serveasca presei, ptr a mai creea disputa, un subiect de dezbatere care sa genereze vizualizari contorizate la trafic.ro daca ma intelegeti...
Common sense will get you far !

GDPR

Probabil ca ai dreptate cu contra-expertiza, dar CNADNR-ul tot are obligatia sa clarifice subiectul odata ce l-a lansat in spatiul public. Asteptam.

Ionut

Hai sa nu mai luam in seama ce spune Gogu, ii dam prea multa importanta. Sa revenim strict la A1.

Ionut