Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

15 Members and 35 Guests are viewing this topic.

vchira

^^^^^

nu inteleg...nu este deja gata? :)

cristi5

Quote from: Quest on August 16, 2016, 12:05:35 AM
Si tu si eu si Bogdix si Alecu si Gruiarew si Vancouver si Cristi5 si Frunzaverde si Dorum si Bridge si Ciprebbe si Eurocopter si Akamanah si Adiarc si multi altii cu totii facem parte din societatea civila. De ce punctele de vedere ale ONGurile animalifere ar prevala fata de punctele noastre de vedere ?

API sigur e societate civila dar nu stiu daca asta ii da dreptul de a fi reprezentata acolo. Merita incercat...

Sau poate se pot face intalniri cu ONGurile de mediu, informal, in afara circuitului hartiilor. Inainte ca prietenii naturii sa devina inamicul nr 1 pe forum...

Pana una-alta au primit tunelurile, nu inteleg de ce de ex o lucrare punctiforma la Holdea sau Ohaba ar afecta mediul asa de tare...

Dar nu m-as mira ca tot la stat sa fie problema. Poate ANRM nu misca (de ex ca sa faca autostrazi un guvern politic) si da vina pe ONGuri.

yetiman

#29717
@vchira
Este o chestiune formala si birocratica.  :D
E un pas necesar ca sa poata fi decontate sumele pregatite de UE catre noi si sa se faca impartitrea (fazarea) intre cele doua cicluri financiare 2007-2013 și 2014-2020.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Daniel_I

#29718
Quote from: alecu26 on August 15, 2016, 12:20:33 PM
Daniel....nu înțeleg despre ce vb.
Să fiu scurt
Intrebam dacă și cum putem avea permisiunea pentru a fi pe șantier pentru un foto reportaj pe porțiunea dărâmata din autostradă (lotul 3 de la Aciliu)
Nu veau să ajung până acolo și să fiu dat afară de pe șantier

Sent from my D6503 using Tapatalk
On The Road

Quest

^ scuza-ma Liviu dar la asa prostii, nici nu-i de mirare ca ai karma negativa...

Actul mentionat practic spune ca Romania isi va primi de la UE banii (85%) investiti ptr bucata de A1 construita in anii trecuti (Giarmata - Izvin 9 km si Izvin - Sanovita 25 km).
Common sense will get you far !

voicul

Intarzieri mari in constructia celor trei loturi din autostrada Lugoj – Deva

Stadiul de execuţie al celor trei loturi din autostrada Lugoj – Deva rămâne în continuare unul scăzut. Cel mai bine stă lotul 3, cu puţin peste 60% realizat, probleme fiind pe toate cele trei tronsoane cu autorizaţiile de construcţie sau de mediu.

http://www.tion.ro/intarzieri-mari-in-constructia-celor-trei-loturi-din-autostrada-lugoj-deva/1681008


Redox


mircea

#29723
@dr4qul4

Eu îmi amintesc că imediat ce a ajuns Cătălin pe funcția pe care e, au și declarat cei de la CNADNR că se va face o descărcare la Holdea (nu că se analizează posibilitatea sau mai știu eu ce). Chiar mi-am zis atunci că și-a făcut rapid simțită prezența. Dar e posibil să nu-mi amintesc eu bine.

yetiman

^Sper ca ati remarcat in filmarea CNADNR:
- 1 (una bucata) excavator lucreaza
- 6 (sase!) veste portocalii (pardon, una e galbena) stau si privesc la el

Ar fi de  :lol: daca n-ar fi  :depressed:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


Cozak

#29726
^

Da, eu am trecut imediat dupa furtuna am mers in coloana pe banda pe sensul catre Nadlac de la intrarea pe Autostrada la Dumbrava pana la iesirea catre lugoj pe a6. A fost o furtuna puternica cu pomi cazuti la Dumbrava.x

florin74

http://www.capital.ro/muncitorii-trebuie-lucreze-cel-putin-14-ore-zi-pentru-refacerea-autostrazii-demolate-orastie-sibiu.html

"Muncitorii au la dispoziţie 44 de zile pentru reconstrucţia celor aproximativ 225 de metri care au fost demolaţi în septembrie anul trecut. Pentru finalizarea lucrărilor în timp util este nevoie de două schimburi şi se va lucra 14 ore/zi", ne-au declarat surse guvernamenale.


voicul

Legat de parapetii antiorbire si pentru ca nu ar fi prima data cand se intampla asta:

In Ungaria pe mijloc e plasa prin care trece vantul sau copaci. De ce nu s-au adoptat si la noi solutii ecologice/mai ieftine/mai sigure, ca la ei?

Vreme rea în țară. Furtună pe autostradă, drum național inundat

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/VIDEO+Vreme+rea+in+tara+Furtuni+si+inundatii

dr4qul4

solutia cu boscheti e cea mai proasta. Aia ar tb tunsi constant si iarna ar bloca un sens de circulatie (ar fi un fel de perdea forestiera care ar strange toata zapada in spatele lor)  Eu as fi lasat o distanta de 10 m intre sensuri.

Nici solutia cu panouri antiorbire nu e proasta, dar cred ca le-au facut dintr-un material care plesneste, sau sistemul de prindere e foarte prost (cred ca au 1 singur surub si nu 2 ca in alte parti- altfel cum explicati ca doar acolo avem problema asta). Poate ar fi trebuit sa se poata invarti in bataia vantului, sau sa aibe gauri mici in ele.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024